You are currently viewing لیست مژه های بدون ظلم و وگان از داروخانه تا مژه های لوکس!

لیست مژه های بدون ظلم و وگان از داروخانه تا مژه های لوکس!


این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد که من ممکن است کمیسیون کمی را بدون هزینه اضافی برای شما دریافت کنم.

مژه مصنوعی وگان

بازی گلم بدون احساس گناه خود را با مژه های گیاهی که به همان اندازه اخلاقی و شگفت انگیز هستند، ارتقا دهید.

فرقی نمی‌کند اهل آرایش باشید یا تازه وارد صحنه زیبایی بدون خشونت، این راهنما به شما قدرت می‌دهد تا انتخاب‌های آگاهانه‌ای داشته باشید و در عین حال بر هنر کمال مژه‌های وگان تسلط داشته باشید.

توجه داشته باشید: مژه های راسو عاری از ظلم نیستند. اگر مژه هایی واقعاً بدون ظلم می خواهید که در آن هیچ حیوانی آسیبی نبیند، به جای آن مژه های مصنوعی یا مصنوعی را انتخاب کنید.

مژه مصنوعی بدون ظلم و وگان

از اکستنشن مجلل گرفته تا حجم چشمگیر، جذابیت مژه های گیاهی را بپذیرید که در عین حال با ارزش های شما همخوانی دارند. دوران سازش اخلاقی برای زرق و برق گذشته است. با فهرست دقیقی از برندهای پیشرو و توصیه‌های ما برای مژه‌های مصنوعی بدون ظلم، می‌توانید بدون زحمت در قلمرو مژه‌های گیاهی پیمایش کنید و راز بال زدن دلپذیر و بدون دردسر را باز کنید.

من هم دارم لیست 10 بهترین چسب مژه وگان که می توانید با هر یک از این مژه های مصنوعی وگان بدون ظلم استفاده کنید.

مژه های وگان آردل

آردل برند مورد علاقه من مژه مصنوعی است زیرا بسیار مقرون به صرفه هستند و در مدل های مختلفی عرضه می شوند. شما می توانید Ardell را تقریباً در هر داروخانه ای پیدا کنید و آنها نیز آماده هستند در آمازون نیز موجود است. همه مژه‌های آردل 100% بدون حیوانات هستند، بنابراین می‌توانید از بین مدل‌های مختلف آن‌ها بدون نگرانی در مورد آسیب دیدن حیوانات به خاطر مژه‌های خود انتخاب کنید.

من عاشق بسته های چندگانه Ardellچهار تا از مژگان آنها را به قیمتی شیرین و مال خود را دریافت کنید دمی ویسپیس مورد علاقه مطلق من هستند

قیمت: هر کدام حدود 5 دلار

از کجا بخریم؟ اکثر داروخانه ها و فراتر از آن آمازون


House of Lashes مژه های گیاهی

House of Lashes 100% بدون ظلم است. تمام مژه‌های مصنوعی آن‌ها با استفاده از 100% موی انسان ممتاز استریل شده و الیاف مصنوعی بدون ظلم ساخته شده‌اند. من به خصوص دوست دارم که House of Lashes به زیبایی در بسته بندی های قابل بازیافت بسته بندی شده است!

قیمت: 7 تا 14 دلار

از کجا بخریم؟ houseoflashes.com، اولتا و صفورا


مژه های وگان ColorPop

مژه مصنوعی ColorPop

آرایش بدون ظلم خود را با مژه مصنوعی ColourPop Mink کامل کنید. ساخته شده از نرم ترین الیاف 100% مصنوعی که سبک، بی دردسر هستند و به زیبایی ظاهر شما می افزایند.

قیمت: 4-8 دلار

از کجا بخریم؟ colorpop.com


به من لش بده

به من لش بده

Gimme Lash مژه های مصنوعی 100% گیاهی و بدون راسو را در مجموعه ای از مدل ها برای هر شکل چشم و هر ظاهر دلخواه ارائه می دهد. مژه های آنها از الیاف مصنوعی ساخته شده است که بدون ظلم به حیوانات شبیه موهای واقعی است. بعلاوه، Gimme Lash با فر کاملی طراحی شده است تا با مژه های طبیعی شما ترکیب شود و به اندازه کافی بادوام است که بتوان از آن دوباره استفاده کرد.

قیمت: 10-19 دلار

از کجا بخریم؟ gimmelash.com


Velor Lashes در حال وگان شدن است

مژه های جیر

در سال 2020، Velor Beauty تولید مژه‌های راسو را متوقف کرد و تمام مژه‌های مصنوعی خود را از الیاف مژه‌های درجه یک، خلاقانه و وگان ساخت. الان همه مژه هاشون 100% وگان هست و در واقع بدون ظلم Velor دارای طیف وسیعی از مژه های ابریشم دست ساز و مژه های مصنوعی وگان است که می توانید انتخاب کنید. هر جفت مژه جیر را می توان به طور متوسط ​​برای بیش از 25 بار استفاده کرد.

قیمت: 26-27 دلار

از کجا بخریم؟ velourbeauty.com


زیبایی دیوانه

بیانیه نمایشی با مژه مصنوعی هدی بیوتی! مجموعه مژه های مصنوعی مجلل، بلند و پر که شبیه اکستنشن مژه است را ببینید. هدی بیوتی مجموعه عظیمی از مژه های راسو کاذب را در طول ها، شکل ها و اندازه های مختلف ارائه می دهد.

قیمت: 18 تا 23 دلار

از کجا بخریم؟ hudabeauty.com


انقلاب

با درخشش خود را به سطح بعدی ببرید انقلاب مژه مصنوعی. مژه های Minky یا Wispy را برای ظاهری جسورانه و مژه های عروسکی یا کرکی را برای ظاهری طبیعی تر انتخاب کنید. انقلاب همچنین کیت های مژه مغناطیسی و مژه های راسو قابل استفاده مجدد را ارائه می دهد که می توانند تا 15 بار مجددا استفاده شوند.

قیمت: 3-8 پوند

از کجا بخریم؟ Revolutionbeauty.com

مژه های بدون ظلم ایلور

مژه مصنوعی ایلور

ایلور دارای طیف چشمگیری از مژه های بدون ظلم از جمله مژه های طبیعی، حجیم، دراماتیک، مجلل و حتی مژه های مغناطیسی! مژه‌های Eylure از الیاف مصنوعی ممتاز ساخته شده‌اند که ظاهر و احساسی شبیه موهای حیوانات دارند، اما بدون ظلم!

قیمت: 5-20 دلار

از کجا بخریم؟ آمازون و اولتا


Sugarpill Lashes - مژه های مصنوعی وگان

مژه قندی

مژه قندی مجموعه ای زیبا از مژه های مصنوعی مجلل و چشمگیر را ارائه می دهد، تمام مژه های بدون قرص قند و مژه های گیاهی با موهای مصنوعی یا موهای طبیعی انسان ساخته شده اند. این مورد علاقه من است هاله!

قیمت: هر کدام 13 دلار

از کجا بخریم؟ آمازون و زیبا


مژه های وگان لوازم آرایشی Black Moon

لوازم آرایشی ماه سیاه

لوازم آرایشی ماه سیاه آنها به خاطر محصولات آرایشی بدون ظلم و وگان خود شناخته می شوند، اما آیا می دانستید که آنها مژه های وگان نیز دارند؟ مژه‌های بدون پوست وگان شرکت Black Moon Cosmetics با الیاف پلی‌سنتتیک ساخته شده‌اند که ظاهر و احساس راسو بدون ظلم را تقلید می‌کند. آنها ادعا می کنند که مژه های بدون ظلم آنها راحت، قابل استفاده مجدد و سبک هستند. آنها در انواع مختلفی از مژه ها به نام هر علامت زودیاک آمده اند.

قیمت: 12-14 دلار

از کجا بخریم؟ blackmooncosmetics.com


مژه های بدون ظلم Jolie Beauty

مژه های بدون ظلم Jolie Beauty

جولی زیبا دارای انواع مژه های نرم و مجلل بدون ظلم است که دست ساز و ساخته شده از راسو مصنوعی با بالاترین کیفیت است: ماده ای مصنوعی که آنها آن را قابل مقایسه با ابریشم، اما بدون کرم توصیف می کنند. مژه های جولی در انواع مختلفی از رنگ طبیعی گرفته تا جلوه های دراماتیک و خون آشام ارائه می شوند.

قیمت: 7.99-10.99 پوند

از کجا بخریم؟ joliebeauty.co.uk


مژه های بدون لاتکس تارت

تارت (مو)

مژه های خود را با مژه های مصنوعی وگان و بدون لاتکس Tarte Cosmetics که ضخیم، براق و پررنگ هستند و در عین حال برای چشم ها احساس راحتی و ملایمی می کنند، تقویت کنید. با یک نوار انعطاف پذیر شفاف طراحی شده تا مژه ها کاملا به خط مژه طبیعی شما بچسبند.

قیمت: 10-14 دلار

از کجا بخریم؟ tartecosmetics.com


چرا مژه های راسو بدون ظلم نیستند؟

من می‌خواهم به اندازه هر کسی باور کنم که راسوهای دوست داشتنی را می‌تراشند و هر چیزی که به زمین می‌افتد شسته می‌شود و سپس برای ساختن تقلبی‌های ما استفاده می‌شود. یا اینکه یک آبگرم راسو وجود دارد که حیوانات را ماساژ می دهند، شامپو می کنند، برس می زنند و موهایی که می ریزند برای ساختن مژه های ما استفاده می شود. اما بیایید صادق باشیم، اینطور نمی شود.

دلیلی وجود دارد که هیچ تصویری از این “مزارع راسو بدون ظلم” وجود ندارد.

اگر تا به حال «مژه راسو» را در گوگل سرچ کنید، تصاویری از مژه ها پیدا خواهید کرد. اما اگر «مزارع راسو» را در گوگل جستجو کنید، حقیقت بی‌رحمانه‌ای را خواهید دید که در پس چگونگی پیدایش مژه‌های راسو وجود دارد.

و هر برند مژه راسو که ادعا می‌کند محصولاتش «بدون ظلم» هستند، دروغ محض است. در اینجا برخی ادعاهای جعلی مطرح شده توسط مارک های مژه راسو ارائه شده است که سعی می کنند تصویر زیبایی از یک مزرعه غیر واقعی راسو ترسیم کنند:

SJ Lashes ادعا می کند، مژه های واقعی خز حیوانات ما کاملاً عاری از ظلم هستند و با مسواک زدن آرام حیوانات زنده بدون آسیب رساندن به آنها به دست می آیند. این روش ملایم و دقیق تضمین می کند که هیچ حیوانی در طول فرآیند برداشت آسیب نبیند و در عین حال کیفیت خز برداشت شده را حفظ می کند. ” – SJ Lashes (مارک بدون ظلم نیست)

ادعای لوتوس لشز، “می توانید مطمئن باشید که راسو در روند جمع آوری موهای مژه های زیبای ما آسیبی نمی بیند! تولید کنندگان به سادگی مو را از برس زدن و چیدن مو از حیوانات بدست می آورند. – مژه لوتوس (مارک بدون ظلم نیست)

متأسفانه، هیچ سازمان یا شخص ثالثی ادعاها را تأیید یا تنظیم نمی کند “مزارع راسو بدون ظلم” و “مژه های راسو بدون ظلم.بنابراین می تواند به معنای هر چیزی باشد که فروشندگان می خواهند.




Source link