ماشین هیدروژنی Red Hot Matador MH2 | سیرک واسکز | بازار مسکن داغ DFW – 50PlanoTV – 50


یک سیرک با ظاهر بسیار سرگرم‌کننده روزانه تا 28 مارس در خیابان استودیوهای ما در پلانو، تگزاس، درست در شمال دالاس اجرا می‌کند. CIRCUS VAZQUEZ که بیش از 50 سال مورد علاقه خانواده است، نمایش کاملاً جدید خود را در سال 2022 به Riders Field، نه چندان دور از IKEA، در فریسکو، تگزاس ارائه می دهد. شما نمی توانید آن را با چادر بزرگ رنگی منحصر به فرد او از دست بدهید! بسیاری از اجراهای هیجان انگیز با استعدادهای کلاس جهانی سیرک، به رهبری دیوید لاربله، “دلقک دلقک ها” از ایتالیا. همچنین برای سایر رویدادهای هیجان انگیزی که به Frisco می آیند، وب سایت VIsitFrisco.com را بررسی کنید. و همچنین ما را برای زندگی شبانه در Plano، Frisco و The Colony دنبال کنید که از هیجان انگیزترین تفریحات شبانه حومه شهر در کشور است.

از کانال یوتیوب Supercar Blondie و وب‌سایت HotCars.com این جانور یک خودروی مفهومی مبتنی بر فناوری انرژی هیدروژن از اسلواکی آمده است.

به نقل از Hotcars.com: «همه ما در مورد خودروهای هیدروژنی شنیده‌ایم، بنابراین وقتی یک خودروی دیگر معرفی می‌شود مشکلی نیست، درست است؟ اشتباه! یک نگاه به این زیبایی شگفت انگیز اسلواکی برای عاشق شدن کافی است. افشاگری‌های بیشتر باعث شد که ماتادور MH2 آینده‌ای باشد که می‌خواهیم در جاده ببینیم. زمانی می توانیم رویاپردازی کنیم که این جانور به یک جانور آماده برای خیابان تبدیل شود، اما با انتشار صفر، این جانور ردپایی بر روی محیط زیست باقی نخواهد گذاشت.

https://www.youtube.com/watch?v=kPYuQpFvtrY

در نهایت، با شهرهای DFW مانند همین اینجا در پلانو، فریسکو، کلونی، مک‌کینی و سایرین که شاهد افزایش‌های زیادی در قیمت‌های خانه و البته مالیات بر دارایی هستند، ساکنان منطقه و املاک محلی سرمایه‌گذاران املاک و مستغلات بیشتر و بیشتر به خارج از متروپلکس می‌روند تا یک بار- حومه‌های خواب‌آلود مانند منسفیلد و فورنی، و بیشتر در شرق به ترل و شهرهای تگزاس شرقی مانند تایلر، تقریباً 2 ساعت دورتر، برای گزینه‌های مسکن مقرون به صرفه‌تر. بر اساس مجله تجارت دالاس:

«کارگزاری مسکونی مستقر در دالاس The Ebby Halliday Cos. Homes & Properties Realty مستقر در شهر جکسون‌ویل تگزاس شرقی را خریداری کرد و به دفتر مرکزی تگزاس شمالی یک پایگاه در بازار مسکن نزدیک اما بسیار ارزان‌تر داد.

طبق سایت realtor.com، متوسط ​​قیمت خانه در جکسونویل 185000 دلار یا حدود 110 دلار در هر فوت مربع است. این در مقایسه با قیمت متوسط ​​400000 دلار یا 229 دلار در هر فوت مربع در مرکز دالاس است.

در منسفیلد، جنوب آرلینگتون و 40 دقیقه در جنوب غربی دالاس، قیمت خانه‌ها سر به فلک کشیده است زیرا ساکنان DFW در جوامع گران‌تر به آنجا می‌روند تا سعی کنند چیزی مقرون به صرفه‌تر به دست آورند. اما آن طور که مجله تجارت دالاس گزارش داد، این مدت زیادی طول نکشید:

کارفرمایان تعیین خواهند کرد که شهر چقدر از نیروی کار می خواهد در این منطقه ببیند.» در حال حاضر، بیش از 90 درصد از ساکنان شهر که شغل دارند، اکنون برای رسیدن به محل کار به خارج از منسفیلد سفر می کنند. اکثر مشاغل موجود در منسفیلد توسط افرادی که خارج از شهر زندگی می کنند پر می شود. او گفت که میانگین یک خانه جدید در منسفیلد بیش از 700000 دلار هزینه دارد.

صحبت‌های زیادی در مورد حباب مسکن وجود دارد، اما با توجه به اینکه DFW یکی از داغ‌ترین بازارهای کشور است، چه کسی می‌داند این ارزش‌های مسکن تا چه حد بالا می‌رود. پول زیادی به متروپلکس سرازیر می شود. و این هم گزارش ما

اگر شما یک فرد تجاری موفق هستید یا حرفه ای موفق دارید و در اینجا در 50Plano Hot Zone ما عضو فعالی از هیپ و جمعیت زیبا هستید، با ما تماس بگیرید زیرا قصد داریم در بهار و تابستان امسال با چنین افرادی مصاحبه کنیم. شما را در ویدیوی بعدی می بینیم افراد زیبا.

پیوندها:

نمایش ما | سیرک واسکز

https://www.circusvazquez.com/show

سیرک واسکوئز (visitfrisco.com)

https://www.visitfrisco.com/event/circus-vazquez/3910/

تقویم رویدادها در Frisco، TX | کارهایی که باید امروز و این آخر هفته در نزدیکی دالاس انجام دهید (visitfrisco.com)

https://www.visitfrisco.com/events/

سوپراسپرت با نیروی آب | MH2 Matador

https://www.youtube.com/watch?v=n7xd9r7zFPE

جالب‌ترین خودروی مفهومی جهان: ماتادور MH2 با موتور هیدروژنی (hotcars.com)

https://www.hotcars.com/matador-mh2-what-we-love/

مدیرعامل کریس کلی درباره Ebby Halliday Cos صحبت می کند. گسترش تگزاس شرقی – مجله تجاری دالاس (bizjournals.com)

https://www.bizjournals.com/dallas/news/2022/03/23/ebby-halliday-jacksonville-east-texas-acquisition.html

دسته بندی ها: 50 پلانو هات زون، 50 استودیو پلانو، 50 تلویزیون پلانو، خودرو، کسب و کار، شهرستان کولین، دالاس لوکس، سرگرمی، Frisco Tx، منظره بزرگ، میراث غرب، سبک زندگی، پلانو تگزاس، پلانو ثروت، ویژگی، در 50Plano خرید کنید، از Legacy خرید کنید، مستعمره Tx، دستهبندی نشده

برچسب ها: لوکس، انگیزه



Source link