You are currently viewing مزایا، معایب، و چگونه می تواند کسب و کار شما را متحول کند – کریستن ون هورن

مزایا، معایب، و چگونه می تواند کسب و کار شما را متحول کند – کریستن ون هورن



مزایای مسدود کردن زمان

تمرکز و بهره وری بهبود یافته است

اگر مانند زنانی هستید که قبل از پیوستن به «تقویم خود را کنترل کنید» آمده‌اند، ممکن است همیشه با احساس مشغله کاری دست و پنجه نرم کنید. و بگذارید به شما بگویم – مشغله به معنای بهره وری نیست.

مسدود کردن زمان می تواند به شما کمک کند تا تمرکز و بهره وری خود را افزایش دهید، فقط به این دلیل که زمان خاصی را به کارهای خاص اختصاص می دهید، که به شما کمک می کند حواس پرتی را به حداقل برسانید و تمرکز خود را افزایش دهید.

اولویت بندی بهتر وظایف

درست مانند بهبود تمرکز، مسدود کردن زمان نیز به شما کمک می‌کند کارهایتان را بهتر اولویت‌بندی کنید، زیرا زمانی را برای چیزهای خاصی اختصاص داده‌اید. شما می توانید زمان خود را با توجه به مواردی که در آن روز یا آن بلوک ساعت مهم هستند، اختصاص دهید.

این مرحله یکی از چارچوب بهره وری من است که به همه دانش آموزانم آموزش می دهم تقویم خود را کنترل کنیدr اگر نمی دانید چگونه وظایف خود را اولویت بندی کنید یا زمانی را برای انجام آنها اختصاص دهید، به جای کارآمدی، همچنان احساس مشغله خواهید داشت.

بهبود تعادل کار/زندگی

بزرگترین مشکل من وقتی کارم را ترک کردم جدا کردن کسب و کارم از زمان شخصی ام بود. منظورم این است که هیچ چیز مانند بردن لپ تاپ به ایستگاه اتوبوس نیست تا دانش آموز کلاس اولی خود را از اتوبوس پیاده کنید…

مسدود کردن زمان به من این امکان را می‌دهد که ساعات کاری خاصی را تنظیم کنم تا حتی در تابستان، رایانه‌ام را خاموش کنم و با خانواده‌ام در استخر وقت بگذارم – یا فقط هر روز بچه‌هایم را وقتی از مدرسه به خانه می‌رسند از اتوبوس پیاده کنم.

من مادری بسیار شادتر (و شاید بهتر) هستم زیرا یاد گرفتم چگونه زمان کارم را از زمان خانواده ام جدا کنم.

کاهش خستگی تصمیم گیری

ما هر روز ده‌ها هزار تصمیم می‌گیریم – و بسیاری از اوقات این تصمیم‌ها باعث می‌شوند که شما از فهرست کارهایتان خارج نشوید.

چند نفر از مشتریان 1:1 من می گویند که وقتی هر روز سر کار می نشینند نمی دانند چه کار کنند. وقتی کاری که در طول روز انجام می دهید را مسدود کرده اید، دقیقاً می دانید اولویت در آن لحظه چیست و این یک تصمیم کمتر است.

دوره My Time Blocking 101 به کارآفرینان زن (مثل شما) کمک می کند تا برنامه خود را ساختاربندی کنند تا بتوانید همه موارد بالا را انجام دهید!

معایب انسداد زمان

سختی و سازگاری

متوجه شدم – شما برای انعطاف پذیری وارد کارآفرینی شدید، و پایبندی به یک برنامه به نظر چیزی جز انعطاف پذیری است. بعلاوه، چه اتفاقی می افتد که غیر منتظره ظاهر شود؟ اگر بچه‌هایتان مریض شوند یا تماسی داشته باشید یا مشتری آن را لغو کند، چه؟ آن وقت چه اتفاقی می افتد؟

من می دانم که مسدود کردن زمان می تواند سخت به نظر برسد، اما همچنین معتقدم که داشتن یک برنامه امکان انعطاف پذیری و سازگاری را فراهم می کند. برنامه شما هرگز کامل نخواهد بود – این امکان پذیر نیست. همه چیز پیش می‌آید + وقتی اتفاق می‌افتد می‌تواند ناامیدکننده باشد.

اما همچنین یافتن مکان‌هایی را که بتوانید در اولویت‌های خود قرار دهید و با چیزهایی که باید تغییر دهید مقابله کنید، آسان‌تر می‌کند. بنابراین اجازه ندهید «داشتن برنامه مشخص» شما را بترساند و باعث شود احساس کنید در یک جعبه گیر کرده اید.

دست کم گرفتن زمان شما

این یکی از بزرگ‌ترین اشتباهاتی است که بسیاری از دانش‌آموزانم مرتکب می‌شوند – آنها نمی‌دانند چقدر طول می‌کشد، بنابراین مدت زمانی را که واقعاً برای تکمیل یک کار نیاز دارند دست‌کم می‌گیرند (یا حتی بیش از حد تخمین می‌زنند).

همچنین این تنها سوالی بود که مربی ام در مورد پروژه ای از من پرسید که همه چیز را برای من تغییر داد. «فکر می‌کنید چقدر طول می‌کشد؟» هر بار که پروژه بزرگی را آغاز می‌کنم این را از خودم می‌پرسم – و همیشه از این که می‌بینم چقدر زمان کمتری طول می‌کشد تعجب می‌کنم.

اما به همین دلیل است که من ابتدا آگاهی را آموزش می دهم. زیرا بدون داشتن یک ایده کلی از مدت زمانی که کارها برای شما طول می کشد، هر از گاهی خود را در تنگنا خواهید دید و این برنامه برای شما کارساز نخواهد بود.

پتانسیل سوختن

به همین دلیل من کاری را که انجام می دهم انجام می دهم. چون من آنجا بوده ام. من سوخته ام می خواستم بروم چون کارم زیاد بود و وقت کافی نداشتم.

من افسرده، ناامید و غرق شده بودم – صرفاً به این دلیل که دانش و مرزهای لازم را نداشتم.

من بیش از حد خودم را متعهد به خیلی چیزها کردم و فکر می کردم که هر چه بیشتر کار کنم و مشغله بیشتری داشته باشم، در کارم بهتر عمل می کنم.

اما در واقع، من فقط به خودم اجازه دادم در دام فرسودگی شغلی بیفتم – چیزی که می خواهم به کارآفرینان زن کمک کنم تا بر آن غلبه کنند.

چون زمان برای سوختن ندارید. شما یک تجارت شرورانه دارید که باید اداره کنید – تجارتی که دوست دارید و می تواند به دیگران کمک کند!

نکته اینجاست – نه گفتن اشکالی ندارد. شما همه کارها را انجام نمی دهید (و نباید). با آگاهی از زمان خود و در واقع ایجاد یک برنامه زمان بندی ساختاریافته، خود را بسیار شادتر خواهید یافت – و در پایان روز سازنده تر.

بنابراین چیزی که ممکن است مانند مسدود کردن زمان خود احساس کنید، مانند قرار دادن کسب و کار + زمان در یک جعبه است (چون همه ما در کسب و کارمان انعطاف و آزادی می خواهیم، ​​درست است؟!)، در واقع می تواند برعکس عمل کند.

من واقعاً معتقدم که مسدود کردن زمان می‌تواند یکی از بهترین ابزارهایی باشد که به شما کمک می‌کند بین زندگی و تجارت خود تعادل خوبی (هر چند شاید برابر نباشد) پیدا کنید.





Source link