You are currently viewing معاملات Samsung Galaxy Z Flip 5: 200 دلار تخفیف برای مدل‌های بدون قفل، معاملات رایگان و موارد دیگر

معاملات Samsung Galaxy Z Flip 5: 200 دلار تخفیف برای مدل‌های بدون قفل، معاملات رایگان و موارد دیگر


به سامسونگ نگاه کن

گلکسی زد فلیپ 5 در سامسونگ

600 دلار تخفیف با پیشنهادات تجاری و حامل

در بهترین خرید ببینید

Galaxy Z Flip 5 با بهترین خرید

200 دلار تخفیف برای مدل‌های قفل نشده، بیشتر با خرید و فروش

در آمازون ببینید

Galaxy Z Flip 5 در آمازون

تا 200 دلار تخفیف برای مدل های آنلاک شده

به Verizon نگاه کنید

Galaxy Z Flip 5 در Verizon

تا 1000 دلار تخفیف معامله و خط جدید

شرکت سامسونگ گلکسی زد فلیپ 5 در میان بهترین گوشی های تاشو ما با قیمت اولیه 1000 دلار مواجه شده ایم، با در نظر گرفتن فناوری درگیر، به طرز شگفت انگیزی مقرون به صرفه است. اما چه کسی می خواهد تمام قیمت را بپردازد؟ ما این کار را نمی کنیم و حاضریم شرط ببندیم که شما هم این کار را نکنید. به همین دلیل است که ما در جستجوی یافتن بهترین قیمت‌ها بوده‌ایم. ما همه آنها را در اینجا قرار داده ایم، بنابراین شما هرگز بیش از آنچه باید پرداخت نکنید. تخفیف‌ها شامل تلفن‌های رایگان با خطوط جدید، تخفیف در مدل‌های بدون قفل و موارد دیگر می‌شود. فقط معامله ای را انتخاب کنید که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد و از تلفن جدید خود لذت ببرید.

گلکسی زد فلیپ 5 یکی از داغ‌ترین چیزها در حال حاضر در فناوری تلفن همراه است و حتی با قیمت کامل نیز خریدی عالی است. با یک تراشه سریع Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2، یک صفحه نمایش خارجی بزرگتر 3.4 اینچی و یک صفحه داخلی تاشو 6.7 اینچی، بدون در نظر گرفتن پول خود، گوشی زیادی در قبال پول خود دریافت می کنید – و ارتقای قابل توجهی نسبت به مدل قدیمی تر گلکسی زد فلیپ 4.

سه Samsung Galaxy Z Flip 5 در رنگ های مختلف

سامسونگ

گلکسی زد فلیپ 5 چه رنگ هایی دارد؟

گلکسی زد فلیپ 5 در رنگ‌های مختلفی عرضه می‌شود، اگرچه برخی از آنها انحصاری سامسونگ هستند. هر فروشنده ای باید رنگ های گرافیت، اسطوخودوس، کرم و نعناع را ارائه دهد. اما کسانی که به دنبال خرید گلکسی Z Flip 5 جدید در رنگ‌های خاکستری، آبی، سبز یا زرد هستند، باید مستقیماً از سامسونگ خرید کنند.

اسکرین شات Samsung Galaxy Unpacked

سامسونگ

قیمت گلکسی زد فلیپ 5 چقدر است؟

قیمت شروع Galaxy Z Flip 5 در ایالات متحده، قبل از افزودن هرگونه معامله یا استفاده از تخفیف، در زیر بخوانید.

  • Samsung Galaxy Z Flip 5 (256GB): 1000 دلار
  • Samsung Galaxy Z Flip 5 (512GB): 1120 دلار

بهترین معاملات Galaxy Z Flip 5

سامسونگ در حال حاضر تخفیف‌های مستقیمی را بر روی جدیدترین Z Flip 5 خود ارائه نمی‌کند، اما می‌توانید با خرید گوشی قدیمی خود تا 600 دلار پس انداز کنید. جدیدترین مدل های اپل، سامسونگ و گوگل بیشترین تخفیف را برای شما به ارمغان می آورند، اما حتی گوشی های قدیمی حداقل 200 دلار برای شما صرفه جویی می کنند.

اپراتورها همچنین هنگام خرید تلفن جدید خود از طریق سامسونگ، صرفه جویی بیشتری را ارائه می دهند. مشتریان AT&T تا 1000 دلار با خرید بازپرداخت و پرداخت واجد شرایط پس انداز خواهند کرد، در حالی که مشتریان Verizon تا 200 دلار با یک معامله پس انداز خواهند کرد (تا زمانی که یک طرح نامحدود واجد شرایط داشته باشید یا به آن تغییر دهید). و مشتریان T-Mobile می توانند با یک خط جدید 600 دلار صرفه جویی کنند — بدون نیاز به معامله.

سامسونگ همچنین در صورت همراه شدن با این خرید، مقداری صرفه جویی اضافی در دستگاه های دیگر ارائه می دهد، از جمله 114 دلار تخفیف گلکسی واچ 6 و 130 دلار تخفیف برای هر جفت Galaxy Buds 2 Pro.

اکنون در Best Buy می توانید 200 دلار در تمام تنظیمات آنلاک Z Flip 5 صرفه جویی کنید که مدل 256 گیگابایتی را به 800 دلار و مدل 512 گیگابایتی را به 920 دلار کاهش می دهد. و اگر یک تلفن قدیمی برای تجارت دارید، می توانید حتی بیشتر پس انداز کنید. Best Buy می‌گوید که این معامله تا 450 دلار برای شما به همراه خواهد داشت، اما در واقع می‌توانید تا 525 دلار پس‌انداز کنید، در حالی که جدیدترین آیفون‌ها بیشترین تخفیف را برای شما دارند.

همچنین مقداری پس انداز اضافی برای مشتریان Verizon وجود دارد. با فعال‌سازی در همان روز، ۱۵۰ دلار پس‌انداز خواهید کرد، و تا زمانی که یک طرح نامحدود واجد شرایط را داشته باشید، می‌توانید تا ۱۰۰۰ دلار با یک معامله واجد شرایط پس‌انداز کنید.

مانند Best Buy، آمازون در حال حاضر حداقل 200 دلار تخفیف برای برخی از تنظیمات Z Flip 5 در حال حاضر ارائه می دهد که قیمت اولیه را به 800 دلار کاهش می دهد. نسخه Graphite 512GB نیز 200 دلار تخفیف دارد، اگرچه رنگ های دیگر تخفیف های قابل توجه کمتری ارائه می دهند.

شما هم می توانید بسته بندی آنها با یک جفت Samsung Galaxy Buds 2 Pro، 40 دلار اضافی در مقایسه با خرید جداگانه آنها صرفه جویی می کنند.

اگر T-Mobile اپراتور انتخابی شماست، ادامه مطلب را بخوانید.

در مجموع چهار گزینه در اینجا وجود دارد:

  • تلفن قدیمی خود را مبادله کنید و یکی را دریافت کنید یا به طرح Go5G Next یا Go5G Plus ارتقا دهید و تلفن تاشو جدید خود را رایگان دریافت کنید.
  • یک خط جدید به طرح Go5G Next یا Go5G Plus اضافه کنید و تلفن را رایگان دریافت کنید.
  • با اضافه کردن یک خط جدید به یک طرح خدمات واجد شرایط دیگر، 600 دلار صرفه جویی کنید.
  • فقط تلفن قدیمی خود را مبادله کنید و اگر از برنامه Go5G استفاده می کنید تا 350 دلار یا اگر از برنامه خدمات واجد شرایط دیگری استفاده می کنید تا 200 دلار صرفه جویی کنید.

می‌توانید گلکسی زد فلیپ 5 جدید را با خرید نقدی و معامله با یک تلفن واجد شرایط، به صورت رایگان دریافت کنید. برای هر دستگاهی که فقط 95 دلار یا بیشتر ارزش داشته باشد، تخفیف کامل را دریافت خواهید کرد، و حتی دستگاه های قدیمی و آسیب دیده به ارزش حداقل 35 دلار، همچنان 800 دلار اعتبار مبادله ای برای شما به همراه خواهند داشت. این تخفیف به عنوان اعتبار قبض به مدت 36 ماه اعمال می شود.

هم مشتریان جدید و هم مشتریان فعلی می توانند مقداری Z Flip 5 را در Verizon ذخیره کنند. اگر خط جدیدی از خدمات را به طرح نامحدود 5G واجد شرایط اضافه می‌کنید، می‌توانید تا 1000 دلار با یک معامله واجد شرایط که مدل پایه 256 گیگابایتی را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد، پس انداز کنید. یا، اگر مشتری فعلی Verizon هستید که واجد شرایط ارتقاء است، هنوز هم می‌توانید فقط با معامله در آن تا 800 دلار صرفه‌جویی کنید.

ورایزون برخی از پاداش‌های دیگر را نیز ارائه می‌کند، از جمله 400 دلار تخفیف برای Google Pixel Watch 2، 170 دلار تخفیف برای Samsung Galaxy Watch و 550 دلار تخفیف برای Samsung Galaxy Tab S9 FE 5G، اگرچه شما به خط جدیدی از خدمات برای این دستگاه‌ها نیاز دارید. خوب. و مشتریان جدید Verizon زمانی که شماره موجود خود را از شرکت مخابراتی دیگری تغییر دهند، یک کارت هدیه 200 دلاری رایگان دریافت خواهند کرد.

z-flip-5-review-cnet-00-00-18-22-still003.png

این را نگاه کن: بررسی Samsung Galaxy Z Flip 5: گوشی های Flip دوباره جالب هستند





Source link