You are currently viewing مواد معدنی و IBS – DIY Health

مواد معدنی و IBS – DIY Health


آزمایش GI Map و SIBO ابزاری عالی برای یافتن علت اصلی مشکلات گوارشی است که «در ذهن شما نیست».

آزمایش مدفوع نقشه GI (پیوند) به کولون و معده نگاه می کند، آزمایش تنفس SIBO رشد بیش از حد روده کوچک را بررسی می کند. اگرچه اطلاعات فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد که آزمایش‌های پزشکی استاندارد از دست می‌دهند، اما کل تصویر سلامتی را نشان نمی‌دهد، فقط وضعیت اندام‌های گوارشی را نشان می‌دهد.

این تست ها ممکن است نشان دهند که شما h. پیلوری، اسید معده پایین، ایمنی ضعیف، رشد بیش از حد باکتری/مخمر، اما نه اینکه چه شرایطی در بدن، سیستم عصبی یا ذهن منجر به این الگوها شده است.

آزمایشی وجود دارد که بینشی در مورد آدرنال، تیروئید، بار سمی، ظرفیت سم زدایی، سیستم عصبی، تنظیم قند خون، کمبود مواد معدنی و سلامت میتوکندری ارائه می دهد.

همه این موارد تاثیر زیادی بر عملکرد روده دارند.

من خیلی با SIBO و h کار می کنم. پیلوری این شرایط روده باعث ایجاد علائم تغییر دهنده زندگی و پریشانی (اضطراب و ناامیدی) می شوند، اما اغلب توسط استرس های عاطفی، روانی یا فیزیکی ایجاد می شوند.

تست آنالیز مواد معدنی بافت مو یا تست HTMA به ما بینشی نسبت به این عوامل استرس زا می دهد.

HTMA کم هزینه است (زیر 100 دلار)، تنها آزمایشی بود که 20 سال پیش برای حل معمای IBS خود انجام دادم، و کمبودهای خاص و علل استرس را شناسایی می کند.

آزمایش آنالیز مواد معدنی بافت مو به یک قاشق غذاخوری مو (حدود 3 ماه رشد ریشه) نیاز دارد و وضعیت مواد معدنی و فلزات سنگین بدن را بررسی می کند.

چگونه مواد معدنی بر سلامت دستگاه گوارش تأثیر می گذارد؟

الگوها و نسبت‌های فلزات و کانی‌ها سرنخ‌های زیادی به سیستم‌هایی می‌دهند که نیاز به توجه و تعادل مجدد دارند (الگوهای فیزیکی، عادتی و روانی که از بهبودی جلوگیری می‌کنند).

وضعیت معدنی انرژی و سرزندگی ما را به ما می گوید. بدن چقدر منابع دارد تا خودش را درمان کند.

در مورد عملکرد سیستم عصبی به ما می گوید (چیزی که با هیچ آزمایش استانداردی قابل اندازه گیری نیست). و اگرچه آزمایشاتی برای غدد آدرنال و عملکرد تیروئید وجود دارد (این آزمایشات به ما در مورد کمبود مواد معدنی که باعث تحریک آنها می شود نمی گویند).

مواد معدنی شمع های بدن ما هستند

مواد معدنی شمع های زندگی هستند زیرا مسئول بسیاری از عملکردهای متابولیک بدن هستند.

یک نشانگر در نمودار GI مقاومت یک فرد را توصیف می کند، IGA بخش. HTMA نگاهی عمیق به دلیل خاموش بودن پایداری و نحوه حفظ آن دارد.

یک نمونه کبالت کم یا وجود ندارد در HTMA است. این نشانه اسید معده پایین، وضعیت B12 پایین و هموسیستئین بالا (نشانگر التهاب) است. همه این موارد منجر به خستگی و کم انرژی می شود.

سطوح 4 ماده معدنی: منیزیم، سدیم، پتاسیم و کلسیم به ما ایده ای از وضعیت عاطفی مشتری می دهد. هنگامی که آنها در یک الگوی گام به گام ظاهر می شوند، تجربه ای از غرق شدن، احساس مسدود شدن و درماندگی را نشان می دهد، گویی پشت فرد به دیوار است.

ما می دانیم که مشکلات گوارشی صرفاً روانی نیستند، اما بیشتر مردم متوجه می شوند که وضعیت عاطفی آنها تأثیر زیادی بر علائم آنها دارد. تست HTMA روش خوبی برای کشف حالات ذهنی و عاطفی است که منجر به استرس در زندگی افراد می شود. نه به روشی عمومی، بلکه به روشی بسیار هدفمند و فردی مبتنی بر داده های زمان واقعی.

مثال دیگر محتوای کلسیم بالای HTMA است. این غلاف کلسیم نامیده می شود و به صورت حالت انجماد یا خاموش شدن سیستم عصبی ظاهر می شود. این نتیجه ضربه است زیرا بدن یک پیله معدنی محافظ را تشکیل می دهد. این می تواند شبیه بی تفاوتی، انزوا، حالت تدافعی، بی حسی عاطفی و خستگی باشد. این همچنین می تواند به صورت فیزیکی به صورت درد مفاصل، آرتریت یا خار استخوان ظاهر شود.

یکی از مهمترین نسبت ها در تست HTMA مس به روی است. آنها آنتاگونیست هستند، یعنی وقتی یکی بالاست بر دیگری غلبه می کند. روی برای ساخت اسید معده و عملکرد سیستم ایمنی ضروری است.

بنابراین مقدار بالای مس باعث کاهش روی می شود که ایمنی و اسید معده پایین را به خطر می اندازد.

نشانگر جالب دیگر آهن است.

آهن ارتباط زیادی با SIBO دارد که اغلب باعث کاهش آهن یا فریتین می شود. هنگام افزودن آهن باید احتیاط کرد زیرا می تواند باکتری ها را تغذیه کند. آهن کم می تواند به استراتژی بدن برای ذخیره آن در اندام ها و دور نگه داشتن آن از گردش خون برای کمک به گرسنگی دادن باکتری ها کمک کند. هوش بدن همیشه مرا شگفت زده می کند، حتی زمانی که نمی فهمیم چرا این کار را انجام می دهد.

آزمایش برای فلزات سمی یکی دیگر از مزایای بزرگ HTMA است و نه تنها به ما می گوید که چه فلزاتی وجود دارند، بلکه به خوبی آنها را سم زدایی می کنیم.

به عنوان مثال، آلومینیوم، که من آن را در اولین آزمایش HTMA خود در نمودارها آزمایش کردم، با ایجاد بیماری آلزایمر و زوال عقل (که در خانواده من وجود دارد) مرتبط است. در آزمایش بعدی توانستم فلز را به سطوح سالم سم زدایی کنم. این چیزی است که من به آن طب پیشگیری می گویم.

مهمترین چیز در مورد آزمایش این است که تصویر کاملی از نحوه کار مواد معدنی و فلزات شما برای ایجاد تصویر فعلی سلامت شما به ما می دهد.

متعادل کردن مواد معدنی به آسانی مکمل کردن آنها نیست، من تکنیک های متعادل سازی و سم زدایی را برای حمایت از سیستم عصبی و هر عملکرد متابولیک در بدن آموزش می دهم. این یک عمل متعادل کننده هوشمندانه است، نه اینکه مکمل ها را در موقعیت قرار دهید و به بهترین ها امیدوار باشید.

دارم یاد می‌گیرم که مصرف بیش از حد مکمل‌ها نیز می‌تواند مشکلاتی ایجاد کند. به عنوان مثال، مصرف بیش از حد مکمل های ویتامین D می تواند باعث انباشته شدن کلسیم در بدن شود.

این آزمایش به ویژه برای درمان غدد فوق کلیوی خوب است. اینطوری بدون آداپتوژن درمان کردم. غدد فوق کلیوی برای ترمیم و رشد به مواد معدنی خاصی نیاز دارند. همراه با تغییر سبک زندگی و رژیم غذایی.

من بسیار هیجان‌زده هستم که در سفر شفابخش خود به دور کامل برسم، از رنج سال‌ها بدون پاسخ تا کمک به دیگران برای یافتن راه سلامتی خود.

من تست HTMA را در ژانویه ارائه خواهم کرد. اگر علاقه دارید، به من ایمیل بزنید [email protected] و من شما را در لیست انتظار قرار خواهم داد. یا هر سوالی دارید به من ایمیل بزنید.

من شخصاً مسمومیت مس را داشتم که ناشی از استرس، رژیم غذایی نامناسب و قرص های ضد بارداری بوده و هست. گیاهخواران به احتمال زیاد بیش از حد عسل دارند.

این تست تمجید کاملی برای تست‌های بصری استاندارد است، و من بسیار هیجان‌زده هستم که حتی عمیق‌تر کاوش کنم و پاسخ‌های عمیق‌تری برای کمک به مردم در حل معماهای پیچیده سلامتی ارائه کنم.

آنجلا پریوین مدرکی است که نشان می دهد IBS یک بیماری لاعلاج نیست، بلکه یک فریاد برای کمک از یک روده نامتعادل است. وقتی بدن و ذهن شکایت می کنند، فرصتی است برای بررسی آنچه که کار نمی کند و تغییر آن. پس از حل معمای IBS خود تقریباً دو دهه پیش، آنجلا مربی بهداشت شد تا به دیگران کمک کند. آنجلا از پروتکل‌های درمان ریشه‌ای استفاده می‌کند که برای فرد سفارشی شده است تا هر رمز و راز IBS را حل کند. ابزارهای او آزمایش‌های آزمایشگاهی، تغییرات رژیم غذایی، مکمل‌ها، کار ناخودآگاه و تعادل مجدد سیستم عصبی است. اطلاعات بیشتر اینجا.





Source link