You are currently viewing موردی که هر کمد لباسی به آن نیاز دارد… واقعا؟

موردی که هر کمد لباسی به آن نیاز دارد… واقعا؟


تقریباً در لیست همه افراد از آنچه که یک «کمد لباس کپسولی» خوب را تشکیل می‌دهد – مجموعه‌ای از ملزومات قابل تعویض که برای همیشه برای شما ماندگار هستند – یکی از موارد ذکر شده وجود دارد:

هر کمد لباسی به یک بلوز دکمه دار سفید نیاز دارد

خوب شاید…

ابتدا یک رنگ را انتخاب کنید

بیایید با رنگ شروع کنیم (که وسواس من است، زیرا مربی من، جان کیچنر، در حال بررسی دوره رنگ آینده من است.) سپس به سبک “بلوز سفارشی سفید تازه” خواهیم پرداخت.

اول از همه، سایه های بی شماری از سفید وجود دارد. برای برخی از ما (از جمله کسانی که مانند من عمدتاً زمینی یا زمینی هستند) سایه سفیدی که معمولاً به عنوان نمونه نشان داده می شود می تواند ما را کاملاً از بین ببرد. این به این دلیل است که اغلب شفاف و سفید سرد است.

بلوز عاج ابریشمی رالف لورن کرپ دچین 245 دلاری

شخصی که پالت رنگی گرم و پاییزی دارد معمولاً به رنگ عاج بیشتری نیاز دارد. هر چیزی بسیار روشن تر یا خنک تر می تواند آنها را رنگ پریده نشان دهد.

بلوز نخی سفید BOSS Bashinah 198 دلار

اما خانواده روشن و شفاف سایه‌های سفید برای افرادی با رنگ‌های عمدتاً زمستانی – یا به شدت متضاد – دیدنی به نظر می‌رسند. روشنایی این سفیدهای سردتر با شدت کنتراست رنگ در رنگ خود مطابقت دارد. این سفیدپوستان شدید هرگز آنها را تسخیر نخواهند کرد.

برای بسیاری از انواع رنگ‌های بهاری یا پر جنب و جوش، همین رنگ‌های سفید سرد اغلب می‌توانند برای آن‌ها نیز کارساز باشند. دلیل این امر این است که بسیاری از پالت های بهاری هم شامل رنگ های گرم و هم رنگ های سرد می شوند. همچنین، کسانی که هارمونی رنگی عمدتاً بهاری دارند، اغلب درخشندگی زیادی در پوست خود دارند که می توانند انعکاس یک سفید روشن تر را کنترل کنند.

بلوز دکمه دار زنانه هات تاچ 26 دلاری

اکنون انواع تابستانی – ترکیبی ظریف – ممکن است در پیدا کردن بهترین سفیدهایشان چالش برانگیزترین باشند. رنگ های ملایم و ملایم این پالت خود را به ظرافت می بخشد. رنگ سفید آنها در محدوده صدف قرار دارد. این بدان معنی است که آنها کمی خاکستری هستند.

با این حال، افرادی را با هر ترکیب رنگی خواهید دید که لباس‌های سفیدی به تن دارند که این اصول را نادیده می‌گیرند و همچنان عالی به نظر می‌رسند. گاهی اوقات به این دلیل است که آنها فقط آرایش خود را کمی تغییر می دهند تا آن سایه سفید کار کند. اما بیشتر اوقات به این واقعیت مربوط می شود که آنها یک تأثیر فصلی ثانویه دارند که اجازه می دهد سفیدی روشن تر داشته باشد.

مدل بلوز

در مورد طرح بلوز، یک بلوز دکمه دار نسبتاً متناسب، بیشتر به سبک کلاسیک است. از آنجایی که کلاسیک در وسط – نقطه تعادل – هفت نوع سبک (دراماتیک، طبیعی، پر روحیه، کلاسیک، رمانتیک، جوانی، فرشته ای) قرار دارد، می توان گفت که می تواند برای هر کسی کار کند. (من همیشه باید این نکته را اضافه کنم که اگر شما یک نوع بوهمی فوق العاده طبیعی هستید، ممکن است چیزی در کمد خود پیدا نکنید که با یک بلوز دکمه دار سفید ست شود… مگر اینکه آستین های خود را بالا بزنید و دکمه های سه دکمه بالا را باز کنید و بپوشید. یک بغل النگو.)

بنابراین، بیایید به یک بلوز سفید در سبک کلاسیک و سپس برخی از تغییرات آن برای انواع دیگر استایل نگاه کنیم. برخی از آنها چند سبک را متقابل می کنند که من به آنها اشاره خواهم کرد. برای آنهایی که در اینجا نشان داده شده اند که پنبه یا سایر منسوجات طبیعی نیستند، من ترکیب را نشان می دهم.

کلاسیک:

بلوز سفید دکمه آکسفورد نمونه ای از نسخه کلاسیک این سبک است. به دنبال یک سیلوئت ساده و نسبتاً متناسب (نه خیلی بزرگ یا خیلی باریک) باشید.

بلوز نخی پولو رالف لورن آکسفورد 125 دلار

بلوز نخی Lands’ End supima 55 دلاری

بلوز دکمه ای J Crew Oxford 39.50 دلار

نمایشی:

مدل بلوزهای سفید: به دنبال یک ویژگی اغراق آمیز یا برجسته در استایل یا ویژگی ها باشید: یقه، آستین، سرآستین یا قد.

پیراهن یقه ماندارین Misook 218 دلار

پیراهن پنبه ای ASTR The Label Cutout Sienna 46.80 دلار

ALC Madison Top 177 دلار

پیراهن پنبه ای All Saints Evie 114 دلاری (دراماتیک و طبیعی)

طبیعتا:

به دنبال یک تناسب کلی گشادتر، منسوجات کمتر شفاف، جیب های وصله دار یا آستین رول با زبانه باشید. اجتناب از شبح با فلش.

پیراهن نخی با آستین گرد گشاد Lauren by Ralph Lauren 89.50 دلار

پیراهن دکمه دار مایکل استارز گریسی 158 دلار

پیراهن گازی آستین بلند Rails Ellis 168 دلار

پیراهن جین آستین بلند زنانه 59.99 دلار

پیراهن یقه کلاسیک آسان آیلین فیشر 148 دلار

روح متعالی:

به دنبال چیزی برش خورده، تاب دار، بزرگ یا با جزئیات بیش از حد باشید، یا که شبیه کت و شلوار است اما «جدی» نیست. (ظاهر جدی‌تر کت و شلوار به سمت دراماتیک متمایل می‌شود.)

پیراهن نخی Max Mara Sylvie 290 دلاری

پیراهن نخی کارل لاگرفلد 299 دلاری

بلوز نخی برش خورده آیلین فیشر 148 دلار

کارل لاگرفلد پاریس 62 دلار پلی استر

تاپ تاب پنبه ای با دکمه بزرگ گنج و باند 45 دلار

رومانتیک:

به دنبال دارت، شکل های متناسب، آستین های تنگ، کمر و سرآستین باشید. اگر می‌خواهید فراتر از پنبه بروید، به دنبال پارچه‌ای نرم‌تر مانند چارموز ابریشمی باشید و برای درزهای چین‌دار به پشت نیز نگاه کنید.

بلوز پنبه ای پلیسه دار فرانسوی Connection Conscious Rhodes 46.80 دلار

بلوز ابریشم مرزی ویکتوریایی 398 دلاری Nordstrom

نمای پشتی

پیراهن نخی چین دار تاپ شاپ 37.20 دلار

بلوز کاف باز Vince Camuto Bishop 35.53 دلار (پلی استر) (عاشقانه و فرشته ای)

پیراهن نخی زنانه مانگو 69.99 دلار

جوانان:

سبک جوانی دلالت بر گرد بودن دارد. بنابراین، به سراغ یقه‌های گرد، جزئیات دکمه‌های گرد (مثل مروارید)، روفله‌ها بروید، اما به دنبال پارچه‌های نخی تمیز باشید، زیرا اینها نیز امضای Youthful هستند.

Vera Moda Beante Ruffle Accent پنبه ای 49 دلاری

سندی لیانگ، ونبلی توری نخی 395 دلاری

در سی و چهارمین بلوز نخی یقه میسی 27.72 دلار

پیراهن آسان رافل الکس میل 108.75 دلار

فرشته:

آنجلیک ذاتاً اثیری است، بنابراین به دنبال جزئیاتی باشید که بیانگر دوران دیگری باشد، گویی مربوط به زمان دیگری است، یقه های غیر معمول، آستین ها و سرآستین ها به شکل اسقف یا بل، و بلند شدن به گونه ای که گویی فرشتگان در حال برخاستن هستند.

پیراهن پنبه ای Allsaints 114 دلاری

آستین بلند Vince Raw Edge 245 دلاری (85% پنبه 14% ابریشم)

بلوز کاف فرانسوی ALC Monica 295 دلاری (همچنین کمی رمانتیک)

بلوز نخی آستین بلند ALC Monica 295 دلاری (یقه کمی جوان تر است)

پیراهن نخی Zadig & Voltaire Thebe 184 دلار

چگونه یک بلوز سفید بپوشیم

پولی: طراح Carolina Herrera یک بلوز ساده سفید دکمه دار و دامن ابریشمی تا کف پوشیده بود. ظاهری نمایشی بود و به دلیل پارچه، شکل و بلندی دامن، کمی عاشقانه و درام را در بر می گرفت. این نوع بلوز طبیعی است که با دامن های تا زانو یا بلندتر ترکیب شود – میدی و ماکسی.

شلوار – شلوار جین قطعا با یک بلوز سفید عالی به نظر می رسد. همچنین، یک بلوز ساده دکمه دار سفید با شلوارهای گشاد، شورت و حتی شورت برمودا که در بهار و تابستان دوباره به مد می‌آیند، به خوبی ست می‌شود.

مانتو – یک بلوز سفید ساده با کت، کت یا سایر لباس‌های بیرونی، هر کتی را به ظاهری کلاسیک‌تر تبدیل می‌کند. اما هنگام پوشیدن بلوز یقه نوک تیز دقت کنید که یقه های بلوز از نظر سایز و فرم با یقه های کت یا کت تضادی نداشته باشد. برای کت های ترنچ، یقه های بلوز را زیر کت بپوشید.

ژاکت: این بلوز تقریباً با هر ژاکت کش بافی دکمه دار کار می کند، به خصوص اگر ژاکت کش باف پشمی یقه خاص خود را نداشته باشد و همچنین می توان آن را زیر ژاکت ها (یا در اروپا “جامپر”) پوشید. فقط مراقب باشید این ژاکت را با هم مخلوط نکنید. نوعی بلوز با ژاکت که جزئیات خاص یا برجسته خود را دارد مانند شلوار یا آستین های پف کرده اغراق آمیز. همچنین، جفت کردن آن با یک جلیقه می تواند مشکل باشد. می تواند کار کند، اما یک تاپ روکش اغلب دارای کیفیتی رمانتیک است، و یک بلوز دکمه دار بسیار دوخته شده است. می‌تواند پیامی گیج‌کننده باشد و سبک دادن به آن مشکل باشد، به‌طوری‌که ظاهر به جای متناقض، یکدست باشد.

بنابراین، بله – یک بلوز دوخت سفید چیزی است که می تواند تقریباً با هر نوع لباسی ست شود. فقط به رنگ سفید و منسوجات و جزئیات توجه کنید تا بیانی از شما واقعی باشد.

و به هر حال – اگر هر یک از شما یک بلوز آستین بلند پنبه ای را در جایی پیدا کردید، به من اطلاع دهید! من هنوز در شکار هستم!





Source link