مو | مراقبت از مو اولاپلکس با شماره 3، شماره 4، شماره 5 و مه خشک حجیم | شواهد آرایشی


موهای معمولی اولاپلکس

نمونه هایی از مطبوعات

چند نفر از شما جیغ زدن را به یاد دارید که بالاخره اولاپلکس شماره 3 در اختیار ما مردم عادی قرار گرفت؟! من فقط زمانی که موهایم را در سالن آرایش کردم از محصولات اولاپلکس استفاده کرده بودم و شماره 3 Hair Perfector تمام چیزی بود که درباره آن شنیده بودم! تا کنون، شماره 3 تنها محصول اولاپلکس است که من استفاده کرده‌ام، و من با خوشحالی سه محصول دیگر را آزمایش کردم تا ببینم موهایم در چند هفته گذشته چگونه واکنش نشان می‌دهند. هشدار اسپویلر – من هم یک محصول ضروری و هم یک محصول “این برای من کار نمی کند و باید آن را بدهم” پیدا کردم!

سال‌ها پیش، چیزی که اولاپلکس را برای ما با موهای رنگ‌شده و/یا آسیب‌دیده جذاب می‌کرد این بود که این محصولات برای ترمیم پیوندهای دی سولفیدی مو (پیوندهایی که به موها شکل و بدن می‌دهند) و به آرامی ترمیم و بازسازی موها بودند. اکنون احساس می کنم محصولات بسیار بیشتری وجود دارند که این کار را انجام می دهند، اما بیش از 5 سال پیش به یاد ندارم که تعداد زیادی از آنها را دیده باشم.


شامپو و نرم کننده تغذیه کننده باند شماره 4 و شماره 5 *

موهای معمولی اولاپلکس

من برای شروع استفاده از آن بسیار هیجان‌زده بودم و چیزی که فوراً برایم جالب بود این است که Olaplex بسته‌بندی را بسیار کم و تقریباً “دارای حس دارویی” نگه داشته است زیرا ما چند بطری پلاستیکی با برچسب سیاه و سفید روی آنها داریم. هیچ چیز جالبی نیست، فقط مستقیماً “این محصول است” که من از آن متنفر نیستم. در دنیایی که حول بسته‌بندی مناسب اینستاگرام می‌چرخد، داشتن برندهایی که خیلی به این نوع زیبایی‌شناسی اهمیت نمی‌دهند، بسیار شاداب است.

اولا، رایحه شامپو و نرم کننده ملایم، کمی مرکباتی و دلپذیر است. من به خود زحمت ندادم که قوام این یا هر یک از محصولات اولاپلکس را روی دستانم نشان دهم زیرا هیچ چیز پیشگامانه ای وجود نداشت. شامپو به خوبی کف می کند و برای استفاده به تنهایی یا به عنوان شستشوی شماره 3 در نظر گرفته شده است. این کار به تمیزی پوست سر و موهای من کمک کرد، اما باعث شد تا انتهای موهایم کمی خشک شود و سپس، به طرز عجیبی، احساس کردم که موهایم از ریشه سنگین شده است.

آنجاست، نرم کننده شماره 5. من خیلی سعی کردم با این یکی، اما این یکی از محصولات است که فقط با موهای من سازگار نیست!

تلاش شماره 1

وقتی برای اولین بار از شماره 4 و شماره 5 استفاده می کنم، معمولاً کمی نرم کننده را به بالای موهایم نیز می زنم، زیرا معمولا موهای خشکی دارم، مخصوصاً در اطراف ریشه ها، دارای وز شدن زیاد هستند. من از مقدار سکه استفاده کردم و بلافاصله وقتی موهایم را سشوار کردم دیدم که حجم ریشه هایم صفر است تا جایی که به نظر می رسید سر کلاه دارم! فکر کردم شاید دفعه بعد بهتر است آن را بیشتر آبکشی کنم (حتی اگر پوست سر و موهایم تمیز می شود) زیرا مقداری اثر باقی می گذارد.

تلاش شماره 2

من از شماره 4 و 5 به تنهایی استفاده کردم و آنها را کاملا آبکشی کردم و هنوز هم موهایم حتی با سشوار و استفاده از اولاپلکس حجم دهنده درای مه خشک در ریشه (که معمولاً جواب می دهد) فوق العاده صاف بود.

تلاش شماره 3

من از شماره 4 و 5 فقط برای نوک موهایم استفاده کردم که بعد از سشوار بهتر بود، اما تا صبح، حتی اگر موهایم را به صورت موی بلند بخوابم، حجم زیادی از موها را از دست داده بودم. دوباره ریشه من این ترکیب را برای چند هفته آینده حفظ کردم و فقط با کرم حجم دهنده ای که از ریشه تا نوک استفاده کردم، حجم ریشه را کاهش دادم. بعد چند روز پیش، از روی عادت، از باقی مانده شماره 5 روی ریشه و بم استفاده کردم، از آزمایش شماره 1 به موها برگشتم!

نکته دیگری که هنگام استفاده از No.4 و No.5 متوجه شدم این بود که موهای من همیشه درهم بود و کمی زبری احساس می کردم، که کاملا برعکس چیزی بود که از این دو نفر انتظار داشتم! نمیدونی چقدر غمگین بودم که برایم کار نکردند! دیشب به شامپو و نرم کننده دیگری (JVN Embody) برگشتم و بلافاصله تغییر را دیدم. حتی نیازی به سشوار هم نداشتم و از ریشه حجم داشت و تونستم بدون مشکل براش کنم.

شماره 3 مو پرفکتور*

موهای معمولی اولاپلکس
الف دادم بررسی کوچک از آن زمان در سال 2020 و افکار من تغییر نکرده است. ای کاش این ماسک/درمان کمی دوستدار دوش بود و 10 دقیقه طول نمی کشید، اما از این نظر که این ماسک باید روی موهای شسته نشده، خیس و با حوله خشک شده استفاده شود، بسیار منحصر به فرد است. من احساس می‌کنم که با فضای سالن خیلی بهتر از خانه مناسب است، انجام این درمان به برنامه‌ریزی بیشتری نیاز دارد. با این حال، اگر فکر می‌کنید بهترین ظاهر آن نیست، به شدت مرطوب‌کننده است و کمی حالت دهنده مو است.

مه خشک حجمی*

موهای معمولی اولاپلکس

من بهترین ها را برای آخر ذخیره کردم! این جدیدترین محصول Olaplex است و من آن را دوست دارم! من از تابستان از آن استفاده کرده‌ام و در استوری‌های IG خود از آن استفاده می‌کنم، زیرا حجم آن را دوست دارم و در عین حال از گرما و رطوبت محافظت می‌کند. قبل از فر کردن موهایم این کار را انجام دادم و به نظرم برای بدن دادن به موهای نازکم بسیار مفید است!

موهای معمولی اولاپلکس

حکم نهایی: به طور خلاصه، برخی از افشاگری های شگفت انگیز برای من در اینجا، اما همچنین کشف یک مورد علاقه جدید! من قبلاً یک نسخه پشتیبان از Myriad Volumizing Mist دارم، بنابراین باید به شما نشان دهد که چقدر آن را دوست دارم!

شما می توانید تمامی محصولات اولاپلکس را از https://ca.olaplex.com

بارگذاری..



Source link