You are currently viewing نامزدهای نهایی جوایز زیبایی پایدار…

نامزدهای نهایی جوایز زیبایی پایدار…



ما با Stefan Siemer، رئیس بخش پایداری شرکت در Weleda صحبت کردیم که در این جلسه ارائه خواهد شد. اجلاس لوازم آرایشی پایداردر پاریس، که بین 30 اکتبر تا 1 نوامبر 2023 برگزار می شود.

CosmeticsDesign-Europe: برخی از مهم ترین مسائل پایداری که در حال حاضر صنعت لوازم آرایشی و مراقبت شخصی با آن مواجه است چیست؟را

استفان سیمر (SS): در اینجا می‌خواهم به سه پیشرفت اشاره کنم که در مشارکت خود نیز به طور عمیق به آنها اشاره می‌کنم که منجر به استرس بیش از حد برای بسیاری از شرکت‌ها می‌شود:

  • محیط بسیار ناپایدار برای شرکت ها: کلمات کلیدی در اینجا VUCA/BANI، تغییرات بسیار سریع، توسعه هوش مصنوعی، چند بحران جهانی، فشار بالای نوآوری است.
  • فشارهای نظارتی قوی مانند قرارداد سبز اتحادیه اروپا، قوانین مواد شیمیایی، تنظیم ادعاهای زیست محیطی و تعهدات گزارش دهی منجر به هزینه ها و تلاش های اضافی می شود، اما – و این معضل است – در عین حال فرصت های تمایز را کاهش می دهد.
  • افزایش فشار برای انطباق با خطرات اجتماعی و زیست محیطی/ آسیب های جانبی که شامل تغییرات آب و هوایی، آب و هوای شدید، مرزهای سیاره ای، اهداف توسعه پایدار، گزارش ریسک جهانی WEF می شود.

CDE: چند راه حل ابتکاری برای این مشکلات چیست؟ را

SS: من همچنین در سخنرانی به این موضوع می پردازم که آنچه بسیار مسلم است این است که راه حل های یکپارچه و مشترک مورد نیاز است. بخش فردی یا شرکت منفرد در اینجا مشمول مالیات می شود.

CDE: آیا می توانید یک مرور مختصر و چند نکته کلیدی از ارائه خود ارائه دهید؟ را

SS: من وضعیت اولیه مشکل‌ساز را تشریح می‌کنم، که شامل این سؤال نیز می‌شود: «صنعت و جامعه چه درکی از زیبایی را در آینده اتخاذ خواهند کرد؟» گفتمان‌های جذاب بسیاری از سایر حوزه‌های پایداری وجود دارد که می‌تواند الهام‌بخش صنعت زیبایی باشد. به عنوان مثال مفهوم “یک سلامت” یا تحلیل های مادی مرتبط با زمینه.

مهمتر از همه، امیدوارم بتوانم کمی به مخاطب انگیزه بدهم و افکار جدیدی را وارد بحث کنم. قول می دهم که بعد از این، مشکلات آسان تر نیست، بلکه جالب تر خواهد بود…

CDE: آیا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد تجربه Weleda در مورد پایداری در صنعت لوازم آرایشی و مراقبت شخصی به اشتراک بگذارید؟را

SS: Weleda یک تولید کننده جهانی معتبر لوازم آرایشی و بهداشتی طبیعی و محصولات دارویی انسان‌شناسی است. محدوده محصولات شامل 120 محصول آرایشی طبیعی و ارگانیک و بیش از 1000 محصول دارویی است. محصولات ما با نزدیک به 1000 ماده طبیعی که از سلامت و رفاه کل نگر حمایت می کنند، به درک منحصر به فردی از انسان و طبیعت می پردازد.

Weleda در سال 1921 تأسیس شد و با الهام از انسان‌شناسی، پیشگام لوازم آرایشی طبیعی بود و هرگز چیز دیگری تولید نکرد. ما متعهد به این انگیزه بنیانگذار و هدف آن هستیم که عبارت است از: “شفاف سازی سلامت و زیبایی در هماهنگی با طبیعت و انسان”.

به عنوان یکی از اعضای موسس NATRUE، Weleda یکی از اولین شرکت های آلمانی بود که سیستم مدیریت زیست محیطی توسعه یافته EMAS/ISO14.001 را در سال 1996 پیاده سازی کرد، استاندارد زنجیره تامین اتحادیه برای تجارت زیستی اخلاقی (UEBT) را در مراحل اولیه معرفی کرد و تنها شرکتی در جهان که مشمول سیستم مدیریت زنجیره تامین “منابع با احترام” UEBT است.

ما از سال 2021 شرکت B-Corp دارای گواهینامه هستیم. بیش از 80 درصد مواد خام گیاهی دارای گواهی ارگانیک هستند و این شرکت متعهد به یک مسیر کاهش مطابق با پاریس است. این استاندارد بالای پایداری برای توسعه هر محصول اعمال می شود.

در سال آینده از نظر نوآوری در شیوه های پایدار در لوازم آرایشی و مراقبت شخصی بیشتر منتظر چه چیزی هستید؟

از صمیم قلب امیدوارم در چند سال آینده شاهد اولین راه حل های بسته بندی لوازم آرایشی برای بازار انبوه باشیم که هیچ ضرری ندارند و ضایعات ندارند، اما در واقع ارزش زیست محیطی را اضافه می کنند.

در اجلاس لوازم آرایشی پایدار، مراسم سالانه جوایز زیبایی پایدار نیز برگزار خواهد شد. هیئت داوران فینالیست های زیر را انتخاب کردند (فهرست شده بر اساس حروف الفبا)…

یک محصول جدید پایداررا

کرم لیفت چین و چروک و استحکام Apivita Beevine Elixir با بافت سبک

O’right سری PRO

شوان آرایشی و بهداشتی TheBetterBarrel Natural Superstay Lipliner

ماسک پاکسازی آمادگی خواهری تاش

مراقبت سفت کننده صورت Weleda با پپتیدهای انار و ماکا

محدوده غذایی پوست Weleda

یک عنصر پایدار را

C16 Biosciences Palmless™ روغن تورولا

موسسه تحقیقات فناوری صنعتی Shih I-Proteo

LMR Naturals توسط IFF Neroli Essential Egypt LMR

Mibelle Biochemistry CALMandrin™

Organic Bioactives OceanDerMX™ Lift & Firm Lyophilized، بدون مواد نگهدارنده

شرکت زیبایی با طراحی مجدد FABA TONIQ®

بسته بندی بادوام را

مدادهای رولی بهتر COSMAX

سایه ژله ای بهتر قلع COSMAX

DTS اروپا و اقیانوس آرام

بسته بندی MacroHI

اندازه های آزمایشی Ringana

برس‌های زیبایی آرایشی و بهداشتی Drug Mart Quo

پیشگام برای پایداری را

مراقبت شخصی AAK

زیبایی کارگیل

مارینووا

درست است، واقعی

RAHN AG

ولیدا

رهبری برای پایداری را

آپیویتا

اینولکس

اولویا

درست است، واقعی

رینگانا

تیم دکتر جوزف

برندگان در مراسم پذیرایی جوایز زیبایی پایدار که در Crowne Plaza Paris – Republique در شب 30 اکتبر برگزار شد، معرفی خواهند شد. این رویداد میزبان مشترک نسخه اروپایی اجلاس لوازم آرایشی پایدار خواهد بود. مجوزهای رسانه ای برای دریافت جوایز موجود است.



Source link