You are currently viewing نرم افزار مدیریت گردش کار برای کسب و کار بهتر

نرم افزار مدیریت گردش کار برای کسب و کار بهتر


ابتدا این کار را انجام دهید. بعد این کار را انجام دهید سپس به این مرحله بروید. در نهایت این کار را انجام دهید.

مرحله 1. مرحله 2. مرحله 3. مرحله 4. مرحله 5.

هر یک از موارد فوق توضیح می دهد یک گردش کار، مجموعه ای از وظایف یا اقدامات مورد نیاز برای انجام کارها.

گردش کار در تمام جنبه های کسب و کار ظاهر می شود. هر پروژه ای را در نظر بگیرید که شامل لیست کارهایی باشد. احتمالاً گردش کار درگیر است. چند مثال:

  • انتصاب کارمند جدید: (1) ارائه یک کتابچه راهنمای. (2) دعوت به جلسات آموزشی؛ (3) درک آزمون. (4) نظارت بر پیشرفت
  • نوشتن یک پست وبلاگ: (1) تفکر در مورد موضوعات؛ (2) ایجاد کانتور؛ (3) اولین پیش نویس را بنویسید. (4) ویرایش پیش نویس؛ (5) بررسی همتایان؛ (6) انتشار؛ (7) اشتراک گذاری از طریق کانال های بازاریابی مختلف
  • یک صفحه فرود جدید ایجاد کنید: (1) جمع آوری مشخصات پروژه؛ (2) محتوای صفحه را مشخص کنید. (3) یک پیش نویس بنویسید. (4) بررسی با ذینفعان؛ (5) نهایی سازی و انتشار

نمونه ها واقعا بی پایان هستند.

علاوه بر این، هر گردش کار باید به چهار سوال زیر پاسخ دهد – سه W و یک H:

  1. چی باید انجام بشه؟
  2. سازمان بهداشت جهانی باید آن را انجام دهد؟
  3. چه زمانی باید انجام شود؟
  4. چگونه باید انجام بشه؟

سرانجام گردش کار می تواند در قالب های مختلفی ظاهر شود: لیست ها، نمودارها، تابلوهای کانبان، نمودارهای گانت و غیره.

به دلیل گزینه های بسیار، الف مدیریت گردش کار نرم افزار ضروری است تا اطمینان حاصل شود که همه چیزهایی که برای مدیریت آسان گردش کار تیم خود نیاز دارید در یک مکان مرکزی ذخیره می شود.

اکنون که متوجه شدید گردش کار چیست، نحوه انجام کار را بررسی خواهیم کرد نرم افزار مدیریت گردش کار می تواند تیم ها را موثرتر و کارآمدتر کند.

نرم افزار مدیریت گردش کار چیست؟

همانطور که قبلاً گفته شد، گردش کار مجموعه ای از کارها یا اقداماتی است که برای انجام کارها لازم است.

با این حال، همه گردش های کاری یکسان نیستند. گردش کار به سادگی وظایف یا اقدامات مورد نیاز است. چگونه مدیران از اجرای روان و کارآمد پروژه ها اطمینان حاصل می کنند؟

وارد نرم افزار مدیریت گردش کار شوید.

در تماس باشید

نرم افزار مدیریت گردش کار یا “نرم افزار گردش کار” یک رویکرد متمرکز و بصری برای مدیریت فرآیندهای تجاری ارائه می دهد که به عنوان گردش کار نیز شناخته می شود..

در حالی که راه حل های زیادی در بازار وجود دارد، ما طرفداران زیادی از آنچه که سیستم عامل کاری monday.com ارائه می دهد (البته) هستیم. در اینجا برخی از عناصر اصلی یک قدرتمند آورده شده است نرم افزار گردش کار:

1. اتوماسیون فرآیند کار: بسیاری از فرآیندها، اگر نه همه، می توانند خودکار شوند. نرم افزار مدیریت گردش کار، اتوماسیون را به سطح بعدی ارتقا می دهد. هیچ نیازی نیست که اعضای تیم وقت خود را برای کارهای تکراری و ساده تلف کنند. اتوماسیون کارایی پروژه را با حصول اطمینان از اینکه کارکنان می توانند برای تمرکز بر چیزهای مهم صرفه جویی کنند، افزایش می دهد.

در اینجا نمونه ای از آنچه اتوماسیون در monday.com به نظر می رسد آورده شده است:

نرم افزار مدیریت گردش کار: بلیط شما برای کسب و کار بهتر و سازنده تر

در monday.com درباره اتوماسیون بیشتر بدانید.

2. همکاری: نرم افزار مدیریت گردش کار به تیم ها اجازه می دهد تا در زمان واقعی با یکدیگر همکاری و ارتباط برقرار کنند. چه با ادغام یک ویژگی چت آنلاین یا برچسب زدن همکاران در یک پروژه، به اعضای تیم هشدار دهد در متن همه آن ایمیل های دو طرفه بی اثر (و اغلب به همه پاسخ می دهد!) را ذخیره می کند.

نحوه بهبود ارتباطات تیمی را با استفاده از monday.com بیاموزید.

3. مبتنی بر ابر و موبایل: با توجه به پراکندگی تیم‌های بیشتر از لحاظ جغرافیایی در سرتاسر جهان و افراد بیشتری که از راه دور کار می‌کنند، هرگز زمان بهتری برای راه‌حل موبایل مبتنی بر ابر وجود ندارد. نرم افزار مدیریت گردش کار باید به هر یک از اعضای تیم این امکان را بدهد که به وضوح ببینند اوضاع در هر لحظه در کجا قرار دارد. بررسی سریع؟ آن را بررسی کنید. یک فرو رفتن عمیق تر در جریان کار پروژه؟ مشکلی نیست امکان دسترسی به گردش کار در هر زمان و از هر مکان در هر دستگاه ضروری است.

4. گزینه های مختلف مشاهده: گاهی اوقات می خواهید گردش کار خود را در یک لیست تجسم کنید. بار دیگر، نمودار گانت از تابلوی کانبان منطقی تر است نرم‌افزار مدیریت گردش کار به کاربران امکان می‌دهد تا دیدگاهی را ببینند که به بهترین وجه متناسب با سبک آنها است – در هر زمان. اگر از monday.com استفاده می کنید، می توانید دیدگاه خود را در لحظه تغییر دهید.

“مرکز مشاهده” monday.com به این صورت است:

نرم افزار مدیریت گردش کار: بلیط شما برای کسب و کار بهتر و سازنده تر

درباره نمای تخته ما بیشتر بدانید.

موارد فوق تنها چند نمونه از آنچه که نرم افزار مدیریت گردش کار قدرتمند را می سازد. خبر خوب؟ اگر از سیستم‌عامل Work (معروف به Work OS) استفاده می‌کنید، همه موارد ضروری از قبل در پلتفرم تعبیه شده‌اند.

اما سیستم عامل Work OS چیست و چگونه به گردش کار کمک می کند؟

یک سیستم عامل فعال تمام فرآیندهای کاری را در یک مکان مرکزی قرار می دهد. اینگونه است.

monday.com یک سیستم‌عامل Work OS است، یک پلتفرم نرم‌افزار مبتنی بر ابر که در آن تیم‌ها برنامه‌های کاربردی گردش کار سفارشی می‌سازند. این تیم ها را قادر می سازد تا فرآیندها، پروژه ها و کارهای روزانه را برنامه ریزی، اجرا و پیگیری کنند.

سیستم عامل کار “فضای کاری دیجیتال” هر سازمان پایدار است، خانه ای متمرکز برای همه کارها. همانطور که در اینجا نوشتیمیک سیستم عامل کاری “اطلاعات را از ابزارهای خارجی جمع آوری می کند، به تیم ها کمک می کند تا در مورد موارد در زمینه کاری که در حال انجام است، ارتباط برقرار کنند، و تمام گردش های کاری را در یک مکان قرار می دهد.

قسمت آخر آن جمله کلید است.

یک سیستم عامل کار به این معنی است که تمام گردش‌های کاری ممکن در یک مکان متمرکز هستند – اگر بخواهید، پایگاه خانگی فضای کاری دیجیتال.

در تماس باشید

یادداشتی سریع درباره مدیریت فرآیند کسب و کار (BPM) در مقابل گردش کار

همانطور که در بالا تعریف شد، گردش کار مجموعه ای از وظایف یا اقداماتی است که برای انجام کارها لازم است.

مدیریت فرآیند کسب و کار (BPM) “رشته ای است که از روش های مختلفی برای کشف، مدل سازی، تجزیه و تحلیل، اندازه گیری، بهبود و بهینه سازی فرآیندهای کسب و کار استفاده می کند.”گارتنر).

BPM و گردش کار مشابه هستند … اما متفاوت هستند.

گردش کار یک است جزء در هر BPM اینها “روش های مختلف” در تعریف BPM در بالا هستند. گردش کار نیز لزوماً یک فرآیند بهینه نیست. BPM واقعی هم فناوری پشت گردش کار و هم تنظیمات ثابت برای بهینه سازی فرآیند است.

من همه طرفدار نرم افزار مدیریت گردش کار هستم. بعدش چی؟

اول اینکه از شنیدنش خیلی خوشحالم. ما همچنین برای نرم افزار مدیریت گردش کار در اینجا در monday.com آماده هستیم. در واقع، ما بسیار آماده ایم، ما الگوهایی برای شروع شما داریم.

آیا آماده‌اید کشف کنید که monday.com چگونه نرم‌افزار مدیریت کار است که می‌تواند تیم شما را بیشتر انجام دهد؟

در تماس باشید



Source link