نقد و بررسی Shark Flexstyle – گریم آیوی بوید


من هرگز 600 دلار نمیخرم دایسون ایروپ. کاملاً صادقانه بگویم، من فقط در نظر گرفتم کوسه فلکس استایل وقتی دیدم کریس اپلتون با آنها کار می کند. به نظر من، این کار شارک را به عنوان یک شرکت زیبایی مشروع می کند. من همچنین به دلیل ناامیدی شخصی ام از مو، انگیزه خرید FlexStyle را داشتم.

من نمی خواهم شکایت کنم زیرا بسیار سپاسگزارم اما موهای من بسیار پرپشت و سنگین است. وقتی برای مدت طولانی دم اسبی بلند می پوشم، دچار سردرد می شوم. در پایین بسیار موج دار و در بالا بسیار صاف است. اغلب گیج کننده می شود زیرا تعداد زیادی وجود دارد. من اخیراً احساس ناراحتی کرده‌ام و ابزار یا روشی می‌خواهم که بتواند به من کمک کند کنترل را دوباره به دست بیاورم.

همه اینها باعث شد خرید کنم کوسه فلکس استایل. من 299 دلار پرداخت کردم و اگرچه این پست از پیوندهای وابسته استفاده می کند، اما من به Shark Beauty وابسته نیستم.

من به پیوست‌های زیر امتیاز می‌دهم و به نظرم چقدر مفید هستند یا نه. من همچنین عکس هایی از موهای تازه حالت داده شده خود اضافه می کنم و یادداشت می کنم که از کدام ضمائم استفاده شده است.

shark-flexstyle-drier
توانایی خم شدن به شکل خشک کن سنتی به Shark FlexStyle یک مزیت جدی می دهد.

البته قبل از مدل دادن، موهایم را با محافظ حرارتی آماده کردم. JVN Blowout Milk. این قسمت را نادیده نگیرید و سعی کنید آن را خام انجام دهید.

هاب فلکس استایل کوسه

مرکز یک ظاهر طراحی شده

هنگام استفاده از FlexStyle مانند یک سشوار سنتی، متمرکز کننده برای هدایت هوا به ریشه خوب است. همچنین با کنترل جریان هوا به به حداقل رساندن موخوره کمک می کند. هنگام استفاده از Shark FlexStyle به عنوان یک خشک کن سنتی، قطعا ترجیح می دهم از هاب استفاده کنم.

حتی با وجود اینکه در دست مانند یک خشک کن کوچک است، من تعجب کردم که چقدر سریع خشک می شود. مطمئناً می خواهید این کار را قبل از ورود به سیستم با پیوست های دیگر انجام دهید.

برس بیضی شکل فلکس استایل کوسه

برس بیضی شکل

اگر آشنایی دارید برس خشک رولونبا استفاده از آن احساس می کنید که در خانه هستید کوسه فلکس استایل ضمیمه برس بیضی شکل. این به شما امکان می دهد کشش مورد نیاز برای صاف کردن بافت مانند امواج و حتی فر را ایجاد کنید. اگر بافت طبیعی دارید که باید از بین ببرید، این پیوست ضروری است.

این چسب نه تنها صاف می کند، بلکه در هنگام استفاده در نزدیکی ریشه، حجم جدی ایجاد می کند.

بافت طبیعی من، مستقیماً از حمام. رشته فرنگی رامن در پایین، مستقیم در بالا.
برس پارویی فلکس استایل کوسه

برس پارویی

من به ندرت موهایم را صاف و صاف می کنم، بنابراین احتمالاً کمتر از این ضمیمه استفاده خواهم کرد. همانطور که گفته شد، اگر فوق العاده مستقیم را ترجیح می دهید، کار فوق العاده ای انجام می دهد و آن را نسبتاً آسان انجام می دهد. اگرچه نمی‌توانید با اتصال برس بیضی آن نوع کشش ایجاد کنید، می‌توانید آن را در زیر و بالای هر بخش به جای یکدیگر برای صاف کردن استفاده کنید. اگر یک مدل موی شیک باب دارید، فکر می کنم این برای شما بسیار مفید خواهد بود.

ای کاش موها کمی بلندتر بودند، اما این به دلیل داشتن موهای بسیار پرپشت است.

برس خشک درشت با پارو

اگر می‌خواهید حجم پرشور را در ریشه ایجاد کنید، فکر نمی‌کنم این بهترین پیوست شما باشد. اگر ترجیح می‌دهید موهایتان نزدیک‌تر به سرتان، براق و صاف باشد، استفاده از آن بسیار آسان است.

برس خشک درشت با پارو
اتوهای کوسه فلکس

اتو فر کننده 1.25 اینچی با سیم پیچی اتوماتیک

اندازه آنها عالی است و من نمی توانم تصور کنم که سایز کوچکتر را بخواهم مگر اینکه موهایم را کوتاهتر کنم. اینها شامل فناوری به نام اثر کوآندا می شود که از مو برای گرفتن مو استفاده می کند و به شما امکان می دهد آن را به دور میله بپیچید.

برای تسلط بر مکانیسم پیچش کمی تمرین لازم است، اما نه زیاد. گرفتن بخش های کوچک به اثر کواندا کمک می کند تا کار خود را به بهترین شکل انجام دهد. همچنین مطمئن شوید که هنوز مقداری رطوبت در موهایتان وجود دارد. شما می خواهید موها را به حالت فر در آورید، که اگر از قبل خشک شده باشد، کار نمی کند.

برس خشک درشت، بیضی شکل و ضمائم فرفری. من هنوز از آن عبور نکرده ام.
باکس باز کوسه فلکس استایل

آنچه در مورد Shark FlexStyle دوست دارم

  • حفظ سبک من می‌توانم موهایم را به‌مدت ۵ روز بدون مشکل نگه دارم.
  • تطبیق پذیری: این یک سشوار، برس سشوار و اتو فر است
  • قیمت بسیار منصفانه به نظر می رسد
  • کنترل های ساده شده
  • خیلی سنگین نیست
  • نتایج زیبا، پرانرژی و با کیفیت دمنده بودند
کوسه flexstyle همه عناصر در معرض

کاری که من انجام نمی دهم

  • این است قوی، و سه برابر تا با صدای بلند. اگر به صدا حساس هستید، توصیه می کنم از AirPods حذف نویز استفاده کنید. اگر نیاز به استفاده از آن در حالی که دیگران در خانه شما در حال خواب هستند، این مورد توجه است.
  • نگهداری آن کمی سخت است. فکر کن جعبه نگهداری کوسه یا یک سطل در حمام خود را به آن اختصاص دهید.
  • فرهای ایجاد شده اگر از محصولی برای رفع آنها استفاده نکنید دوام نمی آورند. با این حال، حجم و صافی باقی می ماند.
  • ضمیمه ها کمی وز می کنند، به خصوص در هنگام ایجاد کشش با ضمیمه برس بیضی شکل.
  • شیارهای موجود در اتوهای فر کننده گهگاه باعث ایجاد موی گورخری می شود.
  • دقیقاً در وقت من صرفه جویی نمی کند. با موهای پرپشت و بافتی که دارم، خشک کردن و حالت دادن به من 30 دقیقه کامل طول می کشد.
برس خشک درشت، بیضی شکل و ضمائم فرفری. من اینجا واقعاً خسته به نظر می‌رسم زیرا این کار را درست قبل از خواب انجام دادم و بیشتر از حد انتظار طول کشید.

برس خشک کن Shark FlexStyle در مقابل Revlon

در حالی که ضمیمه برس بیضی شکل Shark FlexStyle از نظر حس و عملکرد بسیار شبیه است، کوسه سبک تر و کمتر گرم می شود.

اگر قبلاً صاحب یک برس خشک کن Revlon، چرا ممکن است یک کوسه را به زرادخانه خود اضافه کنید؟ اگر می‌خواهید کارهایی بیش از سشوار انجام دهید، این قابلیت را دارید که با فر یا به سادگی با سشوار حالت دهید. اگر از برس خشک کن Revlon استفاده می کنید که معروف است داغسپس با یک اتوی فر یا صاف، موهای شما کمی گریه می کند.

Shark FlexStyle در مقابل T3 AireBrush Duo

را T3 AireBrush Duo یک برس گرد و یک ضمیمه برس پارویی وجود دارد که هر دو کاملاً نمی توانند این کار را انجام دهند بافت موهایم را صاف می کند کوسه این کار را برای من خیلی بهتر انجام می دهد. T3 به ​​اندازه برس Revlon داغ و آسیب رسان نیست، اما متاسفانه به خوبی صاف نمی شود.

اگر دارید چرا کوسه را می خرید؟ T3 AireBrush? اگر مانند من متوجه شدید که T3 هنوز هم بافت شما را صاف نمی کند و عاشق ظاهری درخشان هستید، با Shark FlexStyle لذت خواهید برد.

برس خشک درشت، بیضی شکل و ضمائم فرفری

Shark FlexStyle برای چه کسانی خوب است؟

آیا می خواهید موهای خود را یک بار در هفته حالت دهید و با آن تمام شوید؟ را کوسه فلکس استایل قطعا کمک خواهد کرد.

اگر می‌خواهید فقط یک ابزار استایل مسافرتی بسته بندی کنید، این تنها چیزی است که نیاز دارید.

برای آن دسته از ما که موهایی بافت دار داریم که مستعد وز هستند، SharkFlexStyle واقعا می تواند آن را صاف کند و به همین شکل نگه دارد.

دایسون ایروپ هرگز در بودجه شما نیز نخواهد بود؟ کوسه به نجات، نیم بها.

زنی با موهای فلکس کوسه ای
برس خشک درشت، بیضی شکل و ضمائم فرفری

نکاتی برای Shark FlexStyle

  • ضمائم داغ می شوند، بنابراین هنگام جدا کردن آنها حتما نوک خنک را بگیرید.
  • در واقع می‌توانید از بیگودی سمت راست در سمت چپ سر خود با برعکس کردن آن و بالعکس استفاده کنید.
  • اگر می‌خواهید چتری‌هایتان را مانند غلتک فر کنید، می‌توانید به صورت دستی موها را دور بیگودی بپیچید، سپس آن را به صورت عمودی بچرخانید.
  • اگر آرایش می کنید، ابتدا موهایتان را مرتب کنید. من همیشه خیلی گرم و عرق می کنم.
  • هنگام استفاده از اتوها، مطمئن شوید که موهایتان بیش از 80 درصد خشک نباشد. شما به مقداری رطوبت باقیمانده نیاز دارید.
  • حتما از محافظ حرارتی استفاده کنید. من عاشق JVN Blowout Milk و به نظرم به استایل من کمک می کند تا یک روز دیگر دوام بیاورد.
  • اگر می خواهید فرهای کوسه شما ماندگار شوند، باید از اسپری مو استفاده کنید.
  • قبل از رها کردن فرهای خود از دکمه برای یک عکس سرد استفاده کنید.
  • برای تنظیمات گرمای توصیه شده برای هر پیوست به دفترچه راهنما مراجعه کنید.
shark flexstyle بدون پیوست

Shark FlexStyle را از کجا بخریم

خرده‌فروش‌های زیر بسته به نوع مو، کیت‌های مختلفی را با ضمیمه‌های مختلف ارائه می‌دهند. برخی از مجموعه ها شامل یک کیس نیز می شوند.

را سایت کوسه گزینه ای وجود دارد که در آن می توانید 3 پیوست خود را انتخاب کنید و در نهایت 260 دلار در مقابل 299 دلاری که پرداخت کردم، هزینه داشت.

اولتا
صفورا
آمازون
یک کوسه
کاستکو

SHark FlexStyle را در عمل ببینید

آیا Shark FlexStyle را توصیه می کنم؟

در واقع. حتی اگر وقتی از بیگودی استفاده می کنم حدود 30 دقیقه طول می کشد تا تمام موهایم را مرور کنم، ارزشش را دارد. من از ماندگاری استایلم، حداقل 5 روز، بیشتر تحت تأثیر قرار می‌گیرم، بنابراین شاید در درازمدت باعث صرفه‌جویی در وقت من شود.

با وجود اینکه با استفاده از آن گرم و عرق می کنم، از آن لذت می برم. من دوست دارم موهایم بعد از آن چگونه به نظر می رسند و این بهار اضافی را در قدم من می گذارد که برای روزها دوام می آورد!

برای من، آب میوه ارزش آن را دارد کوسه فلکس استایل.





Source link