نقد و بررسی Solawave Radiant Renewal Wand


این تبدیل به ماموریت شخصی من شده است که هر وسیله چراغ قرمز را امتحان کنم. من ماسک‌ها، دستگاه‌های دستی را امتحان کرده‌ام، تخت‌های LED را با نور قرمز قرار داده‌ام، و حالا بالاخره یک عصای درمان با نور قرمز را امتحان می‌کنم. وقتی Solawave تماس گرفت تا از من بپرسد که آیا می خواهم جدید آنها را امتحان کنم استیک تجدید تابشیبرای من آسان بود

این آخرین مدل، استیک تجدید تابشی، چندین تفاوت کلیدی با مدل قبلی خود، یعنی 4-in-1 Advanced Skincare Wand دارد. مدل قدیمی در حال حاضر هنوز در سایت Solawave موجود است، اما به نظر می رسد پس از فروختن، دیگر وجود نخواهد داشت. اگر در حال حاضر صاحب عصای Solawave قبلی هستید، جدول زیر به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که آیا باید ارتقا دهید یا خیر.

Solawave Radiant Renewal در مقابل 4-in-1 Skincare Wand

تجدید درخشان 4 در 1 SUPERIOR
حرارت 107 درجه 107 درجه
چراغ قرمز 7 چراغ، 630 نانومتر 5 چراغ، 660 نانومتر
جاری گالوانیک ریز جریان
ماساژ لرزش کم لرزش کم
ON/OFF خودکار دکمه پاور، خاموش شدن خودکار روشن/خاموش خودکار در تماس با پوست
چرخاندن سر 180 درجه 90 درجه
زمان درمان 3 دقیقه 5 دقیقه
کیس مسافرتی آره خیر
PRICE 169 دلار 149 دلار

Solawave من را فرستاد استیک مراقبت از پوست رادیانت رنوال در رزگلد که 169 دلار به فروش می رسد. آنها هم فرستادند مجتمع را تجدید کنید، یک سرم همراه برای استفاده با چوب دستی که با قیمت 32 دلار به فروش می رسد. لازم به ذکر است که عصا برای کار کردن نیازی به سرم یا سرم ندارد، اما می توانید از مراقبت از پوست خود نیز استفاده کنید. من روی سرم های ساده و آبرسان در مقابل هر چیزی که دارای رتینول یا اسید باشد تمرکز می کنم تا از حساسیت احتمالی جلوگیری کنم.

وقتی از عصا استفاده کردم با سرم کمپلکس را تجدید کنید، به سرعت جذب شد، بنابراین من در طول مدت درمان هیچ کشش اضافی را احساس نکردم. من عاشق رایحه Blue Tansy هستم بنابراین این رایحه را خیلی دوست داشتم.

Solawave با یک کیف مسافرتی و یک کابل شارژ مغناطیسی وارد شد. من از حداقل بودن آن لذت می برم و از زمانی که می خواستم به سفر بروم، از مورد سفر قدردانی می کنم. من معمولا با ماسک های نور قرمز خود سفر نمی کنم، اما با توجه به اینکه چوب Solawave بزرگتر از یک مسواک نیست، چرا که نه؟

نحوه استفاده از Solawave Wand

وقتی برای اولین بار مال خود را دریافت کردید Solawaveشما می خواهید اجازه دهید آن را به مدت 2 ساعت کاملا شارژ کنید.

آنها استفاده از چوب را روی پوست تمیز و بدون آرایش توصیه می کنند. می توانید از سرم آنها، خود یا هیچ کدام استفاده کنید. هنگام استفاده از چیزی لغزش بهتری ایجاد می کند، اما من آن را روی پوست خشک نیز بدون مشکل استفاده کرده ام.

برای شروع، دکمه روی عصا را فشار دهید تا شروع شود، گرز را روی پوست خود فشار دهید و عصا را به سمت بالا و به سمت بیرون حرکت دهید. نیازی به استفاده از فشار ندارید و می توانید از ضربات کوتاه یا بلند استفاده کنید. نکته کلیدی این است که فقط به حرکت خود ادامه دهید.

می توانید از عصا با سر LED عمود یا موازی با گرز استفاده کنید. چرخاندن آن آسان است و موقعیت آن به ترجیح شما و اینکه روی کدام ناحیه از صورت کار می کنید بستگی دارد.

متوجه شدم که مکانیسم گرمایش مدتی طول می کشد تا وارد شود. اکنون که این را می دانم، ابتدا آن را روی پیشانی و شقیقه هایم استفاده می کنم، جایی که ملاسما دارم که می تواند در اثر گرما ایجاد شود.

لرزش ملایم است، به اندازه ای نیست که احساس غلغلک یا آزاردهنده کنید.

عصا پس از 3 دقیقه به طور خودکار خاموش می شود. گاهی اوقات دوباره دکمه را فشار می دهم و یک دور دیگر انجام می دهم.

پیدا می کنم عصای Solawave استفاده آسان و آرامش بخش، باعث می شود من بیشتر از آن استفاده کنم.

مزایای Solawave Radiant Renewal Wand

  • درمان با نور قرمز – باعث تولید کلاژن می شود، ظاهر چین و چروک را نرم می کند
  • گرم کننده درمانی، تسکین دهنده، ضد احتقان
  • ماساژ صورت با لرزش کم – تحریک تخلیه لنفاوی، کاهش پف کردگی
  • جریان گالوانیکی – جذب مراقبت از پوست را افزایش می دهد

حرفه ای ها

  • می تواند برای چند وظیفه ای استفاده شود
  • بسیار فشرده برای سفر، به اندازه یک مسواک
  • گرما و لرزش برای تنش عضلانی یا گرفتگی بینی مفید هستند
  • سهولت استفاده در فرم رایگان
  • همراه با کیف مسافرتی
  • شارژ را برای مدت طولانی نگه می دارد

منفی

  • من نمی توانم برخی از روش ها، به ویژه گرمایش را رد کنم
  • ممکن است برای دستیابی به فواید مشابه ماسک‌ها، زمان بیشتری برای درمان لازم باشد
  • کار دستی بیشتری نسبت به ماسک LED مورد نیاز است

Solawave برای چه کسی است؟

اگر می‌خواهید درمان با نور قرمز را امتحان کنید، باید بتوانید در حین انجام آن چند کار را انجام دهید و می‌خواهید آن را با هزینه کمتر از 200 دلار انجام دهید. Solawave Radiant Renewal Wand این فقط ممکن است بهترین شرط شما باشد.

این برای مسافران مکرر عالی است، نه تنها به دلیل اندازه باریک آن، بلکه ظاهری کمتر ترسناک در مقایسه با ماسک های LED. من هیچ تردیدی در مورد استفاده از آن در پرواز یا حمل و نقل عمومی ندارم.

اگر ترجیح می دهید ماسک بزنید و فقط برای درمان نور قرمز خود استراحت کنید، احتمالا چیزی شبیه به آن را ترجیح می دهید ایناما شما بیش از دو برابر مبلغ را نیز پرداخت خواهید کرد.

در نظر گرفتن باشد Solawave Radiant Renewal Wand ابزاری عالی و فشرده و اولین تجربه عالی در درمان با نور قرمز.

با تشکر از Solawave برای ارائه محصول برای بررسی.





Source link