نکات آقای پوگی: سفر من به سوی بهبودی: ویتامین‌ها/ویتامین‌های COVID-19 برای کووید


پس از ابتلا به کووید-19 در سال گذشته، به اندازه کافی دچار کووید-19 شدم و با توجه مذهبی و گوش دادن به توصیه های پزشکم در مورد نحوه مراقبت از سیستم ایمنی بدن و حفظ آن در فرم مطلوب برای جلوگیری از ابتلای احتمالی به ویروس مذکور، تغییراتی ایجاد کردم. بار دوم بدون ذره ای تردید، در مواقعی مانند این اهمیت زیادی دارد که مراقب سلامتی خود باشیم تا نه تنها از خود، بلکه از افرادی که دوستشان داریم محافظت کنیم. به این ترتیب، تغییرات کوچکی که در سلامت خود ایجاد می کنیم، با کمک به کاهش شیوع ویروس، بر رفاه کلی دیگران و خیر بیشتر جامعه تأثیر می گذارد.

بنابراین می‌خواهم ویتامین‌هایی را که در زمان ابتلا به کووید-۱۹ برایم تجویز شده‌اند را به اشتراک بگذارم. قبل از اینکه برایم تجویز شود، هرگز اهمیت مصرف ویتامین C را نمی دانستم. از شوخی که بگذریم، در اینجا لیستی از ویتامین هایی است که من مصرف کردم و در حال حاضر مصرف می کنم به همراه پیوندهای مربوطه در مورد جایی که می توانید ویتامین خود را تهیه کنید. در حالی که هنوز مهم است به یاد داشته باشید که همیشه قبل از مصرف هر نوع مکمل یا ویتامین با پزشک خود مشورت کنید، این فقط فهرست شخصی «من» است که ممکن است برای عموم مردم مناسب باشد یا نباشد.

1. ویتامین C

RANI C ویتامین C سدیم آسکوربات (P400.00) https://shp.ee/surm4uz

برای ویتامین C، RANI C ویتامین C آسکوربات سدیم مورد استفاده من است، زیرا این تنها ویتامین C است که اسیدیته من را تحریک نکرده است. کاری که من معمولا انجام می دهم این است که یک کپسول RANI C را دو بار در روز مصرف کنم تا 1000 میلی گرم ویتامین C داشته باشم تا بتوانم در طول روز به من کمک کند. با این حال، من این مارک را در درجه اول دوست دارم زیرا اسیدیته من را بدتر نمی کند. اگر شما هم مثل من هستید، ممکن است هیجان زده باشید که این یکی را امتحان کنید.

2. روی

پیوریتان پراید روی 25 میلی گرم (P769.00) https://shp.ee/2p6s7yz

GNC روی 50 میلی گرم (P650.00) – https://shp.ee/hurrh4z

همانطور که می دانید غرور puritan هدف من بود، پس از آزمایش اثربخشی مکمل کلاژن آنها، این برند واقعاً اعتماد من را جلب کرد. دکترم به من توصیه کرد که حداقل 50 میلی گرم روی در روز مصرف کنم. اما اگر بودجه کمی دارید، GNC Zing که در حال حاضر 50 میلی گرم است، ممکن است بهترین گزینه باشد.

3. ویتامین D3

ویتامین D3 پراید Sunvite Puritan (P399.00) – https://shp.ee/j98nkaz

یکی دیگر از ویتامین های مهمی که نباید فراموش کنید ویتامین D است. باز هم، من روی غرور Puritan شرط می بندم زیرا مطمئناً از اثربخشی محصولات آنها مطمئن هستم. اما همچنان در صورت تمایل انتخاب مارک های مقرون به صرفه و مناسب دیگر مطمئن و خوب است. این فقط مارک مورد علاقه من است. من روزی یکبار ویتامین D میخورم.

ادامه مطلب>>

4. ملاتونین

Puritan’s Pride Melatonin 2.5 میلی گرم (P500.00) – https://shp.ee/fj6sugz

صمغ ملاتونین مجتمع خواب پراید پیوریتان 3 میلی گرم (P499.00) – https://shp.ee/4s7m8xz

من می دانم که ممکن است برخی از شما در این مورد ابروهای خود را بالا بکشید یا با من مخالف باشید، اما اگر با شما صادق باشم، ملاتونین کمک زیادی به کاهش اضطراب من می کند. اگر شما هم مثل من هستید که از قبل مشکلات تنفسی دارید و به راحتی در مورد چیزهای کوچک زندگی نگران هستید، فقط کمکی را که در هنگام ابتلا به کووید-19 به من کرد را تصور کنید. ملاتونین به من کمک کرد تا آرام شوم و به من کمک کرد تا یک شب خوب استراحت کنم. من معمولاً یک یا دو بار در روز در صورت نیاز یا اگر به دلیل اضطراب مشکل خواب دارم مصرف می کنم.

با این حال، به خاطر داشته باشید که قبل از مصرف هر نوع یا شکلی از مکمل ها، به خصوص اگر مشکلات سلامتی دارید، از پزشک خود نیز مشاوره بگیرید.

5. Biogesic Paracetamol 500 mg 20 قرص (P85.00) – https://shp.ee/swxmy9z

جنجالی ترین از همه! Biogesic Paracetamol هنگام ابتلا به کووید-19 در تب بالا و شدید به من کمک زیادی کرد.

روغن نارگیل ویرجین گیاه شناس آسیا (P195.00) – https://shp.ee/hvijt3z

باور کنید یا نه، 1 تا 2 قاشق چایخوری روغن نارگیل بکر در روز کمک زیادی به شما می کند. وقتی من و خانواده ام به این ویروس مبتلا شدیم، هرگز از مصرف VCO برای یک روز هم پشیمان نشدیم. برای بسیاری از شما که به COVID-19 نیز مبتلا شده اید، VCO مطمئناً قابل بحث نیست.

کپسول Lianhua Qingwen

چای پاک کننده Lianhua Qingwen (P109.00) – https://shp.ee/sgzsj3z

و برای تسکین سرفه و همچنین برای جلوگیری از احتمال ابتلا به ذات الریه، کپسول های لیانهوا و/یا چای پاک کننده در زمان ابتلا به کووید-19 جان من و خانواده ام را نجات داد. اگرچه گاهی اوقات من نسخه چای را ترجیح می دهم، اما هنوز هر دو را مصرف کردم و در صورت نیاز نسخه چای لیانهوا را نوشیدم.

آنچه برای هیدراته ماندن مصرف می کنم:

نوشیدنی یون عرق POCARI 500 میلی لیتر (P43.00) – https://shp.ee/8ig9hbz

Gatorade Fierce Grapes 1.5 لیتری (P95.00) – https://shp.ee/yznmhvz

یاکولت پروبیوتیک 80 میلی لیتر (P48.00 – P59.00) – https://shp.ee/sct37rz

استنشاق بخار / بخارساز صورت AKA پانگ سوب (P269.00 – P288.00) – https://shp.ee/ipcp39z

البته، سوزش در شب و/یا روز تنفس من را در زمانی که مبتلا به کووید-19 بودم بسیار آسان‌تر می‌کرد. و این همان بخارشوی واقعی است که من استفاده کردم، بسیار مقرون به صرفه و قابل اعتماد است. به عنوان بخارشوی صورت هم دوبلش میکنم هاها.

اکنون که روال و چک لیست کووید-19 خود را با شما به اشتراک گذاشته ام، امیدوارم اهمیت مراقبت از سلامتی و تقویت سیستم ایمنی شما را القا کرده باشم. ما تقریباً در پایان همه گیری هستیم، بیایید همان طور که از دیگران مراقبت می کنیم و بیشتر مراقب سلامت و سبک زندگی خود باشیم، به سهم خود از خود مراقبت کنیم.

اگر می خواهید داستان و بررسی کامل من را ببینید، ویدیوی من را تماشا کنید و از کانال یوتیوب من دیدن کنید و برای مطالب بیشتر مانند این مشترک شوید.

همیشه از کاموها در امان باشید!



Source link