نکات مهم برای مقابله با عدم اطمینان و تغییر


همانطور که آشفتگی ما را احاطه کرده است، عدم اطمینان تنها یقین است. پیچیدگی تغییر و تأثیر بالقوه آن هر روز در حال افزایش است. عدم قطعیت امروز به داستان فردا تبدیل خواهد شد.

فشارسنج اعتماد Edelman 2019 نشان داد که:

  • 73 درصد از پاسخ دهندگان “به کارفرمای خود اعتماد دارند که کار درست را انجام دهد.”

  • 79 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که “مدیرعامل باید ابتکار عمل را برای تغییر به دست بگیرند نه اینکه منتظر باشند تا دولت آن را رهبری کند”.

همانطور که ما در تلاش برای درک اینکه چگونه تغییرات ملی و جهانی بر ما تأثیر می گذارد. همانطور که سعی می کنیم با تأثیری که تغییر بر کسب و کار/ سازمانی که رهبری می کنیم، همگام باشیم، چقدر به نیازهای مردم خود توجه می کنیم؟ کسانی که برای ما کار می کنند، انتظار بیشتری دارند… اینکه در حین کار، وضوح را به دست آورند.

رویکرد خود را برای تغییر مدیریت در کسب و کار خود در نظر بگیرید.

برای هر یک از سه ناحیه در نمودار زیر به موارد زیر پاسخ دهید:

در تجربه ما، برای افزایش بهره وری، اکثر شرکت ها زمان، انرژی و بودجه خود را در فناوری و فرآیندها سرمایه گذاری می کنند، در حالی که واقعیت این است:

مردم شما، کسب و کار خود را توسعه دهید

اگر افراد شما در تلاش هستند تا بفهمند که تغییر چگونه بر کسب و کاری که در آن کار می کنند تأثیر می گذارد، این می تواند نقطه عطفی برای کسانی باشد که وقتی همه چیز در زندگی آنها خارج از کنترل به نظر می رسد، غرق می شوند. عدم ارتباط رهبران باعث ایجاد حدس و گمان برای پر کردن شکاف می شود. برخی ممکن است ترک کنند. دیگران ممکن است ناامنی های خود را با مشتریان شما (که همچنین افرادی هستند که کسب و کار شما را از طریق وفاداری و ارجاعات خود رشد می دهند) در میان بگذارند.

بیکاری در بریتانیا کمترین میزان از سال 1974 است. این بدان معناست که کارمندان شما راحت تر به کارفرمای دیگری نقل مکان می کنند. هزینه های استخدام و حقوق برای جذب کارکنان جدید در حال افزایش است. حفظ کارکنان کلید انعطاف پذیری و بهره وری برای حفظ سرعت است.

اغلب این کارکنان شما هستند که برای رشد کسب و کار شما تصمیم می گیرند. کارکنان متعهد و وفادار با رهبران همکاری خواهند کرد تا به کسب و کار کمک کنند تا تغییرات را هدایت کند و به آن واکنش نشان دهد. اول، آنها باید تأثیری را که عدم قطعیت بر تجارت می گذارد، درک کنند، فرصت مشارکت داشته باشند و بدانند که از آنها چه انتظاری می رود.

شناسایی کرده ایم نکات برتر برای دستیابی به تغییرات بسیار سازنده:

رهبران رهبری می کنند – مردم باید بدانند که چگونه عدم اطمینان بر تجارت تأثیر می گذارد. اگر از نظر تجاری حساس نیستند، خوب، بد و زشت را بفهمند. تا زمانی که آنها تأثیر را درک نکنند، نمی توانند در مشارکت و سازگاری با تغییرات لازم شرکت کنند.

با هدف شروع کنید – نیاز به تغییر را به گونه ای توصیف کنید که به افرادتان انرژی بدهد تا بخواهند در تحقق آن مشارکت داشته باشند.تمام ارتباطات و تصمیمات بعدی باید از این بیانیه حمایت و منعکس شود.

ثبات – افراد شما از شما پیروی می کنند، آنها از کارهایی که انجام می دهید و رفتار شما را کپی می کنند. مشخص کنید که باید چه کارهای متفاوتی انجام دهید و چگونه باید رفتارهای رهبری فردی و جمعی خود را برای نشان دادن تعهد و توانایی خود برای ایجاد تفاوت تطبیق دهید. این باید شامل آنچه انجام می دهید (اعمال شما) و نحوه انجام آن (رفتار شما) باشد.

مدیران مدیریت می کنند – این مدیران شما هستند که باید به نیازهای در حال تغییر کسب و کار شما و واکنش افراد و مشتریان خود پاسخ دهند. آنها برای تطبیق با تغییرات به چه حمایتی نیاز دارند تا آنها و کارکنانشان بتوانند به ارائه نتایج تجاری ادامه دهند؟

ارتباط برقرار کن، ارتباط برقرار کن، ارتباط برقرار کن – ارتباطات می تواند سرطان یا کاتالیزوری برای تغییر باشد. تعداد بسیار کمی است و مردم نسخه خود را از واقعیت می سازند. واقعیت آنها اغلب بدتر از خود واقعیت است. فقدان اطلاعات و وضوح به سطوح بالای صحبت های منفی و اتلاف وقت دامن می زند. در بدترین حالت، این می تواند منجر به خروج پرسنل کلیدی از کسب و کار و مشکلاتی در جذب و جذب استعدادها شود.

در ارتباطات خود باز و صادق باشید. فرصت هایی برای ارتباط دو طرفه و رو در رو ایجاد کنید تا مردم بتوانند سؤال بپرسند، شفاف سازی کنند و واقعا بفهمند که چه اتفاقی در حال رخ دادن است و چگونه آنها و کسب و کار شما باید با رشد سازگار شوند.

دوشاخه، دوشاخه، وصل کن – کارکنان شما راه حل هایی برای چالش ها و فرصت های شما دارند. محیطی ایجاد کنید که به آنها اعتماد کند تا راه حل های مناسب برای دستیابی به تغییرات لازم را ایجاد کنند. این محیطی است که کارکنان را تشویق می کند تا با آگاهی از اینکه مورد حمایت قرار خواهند گرفت، ریسک کنند و نوآوری کنند. محیطی که اشتباهات فرصتی برای به اشتراک گذاشتن و یادگیری است.

خط دید – یک خط دید ایجاد کنید که انتظارات روشنی را برای همه ایجاد کند. این باید شامل کارهایی که انجام می دهند (اعمالشان) و نحوه انجام آن (رفتارهایشان) باشد. اهداف روشنی را تعیین کنید که با هر یک از اعضای تیم در طول 121 دوره جمع آوری منظم، تعریف، توافق و بررسی شده است. مدیران را برای حمایت از تیم های خود تجهیز کنید و کارکنان را پاسخگو نگه دارید. برای دستیابی به اهداف کاری و شخصی خود برای رشد افراد وقت بگذارید.

بازخورد – همه را به مهارت هایی برای ارائه بازخورد مؤثر مجهز کنید. بازخوردی که با هدف کمک به بهبود فرد مقابل پشتیبانی می شود. این باید شامل کارهایی که انجام می دهند (اعمالشان) و نحوه انجام آن (رفتارهایشان) باشد.

هم ترازی – شناسایی تغییرات اولویت‌دار مورد نیاز برای همگام‌سازی افراد، فناوری و فرآیندها برای اجرای تغییرات و ارائه مزایای تجاری.

مثال: چگونه باید استخدام و جبران خسارت برای جذب و حفظ افرادی با مهارت ها و نگرش های مناسب تغییر کند؟

می خواهید بیشتر بدانید؟ سپس لطفا با ما تماس بگیرید: [email protected]



Source link