You are currently viewing همیشه سبز از داخل قهوه ای می شود؟  – باغ سلامت توسط Pet Scribbles

همیشه سبز از داخل قهوه ای می شود؟ – باغ سلامت توسط Pet Scribbles


این پست و عکس ها ممکن است حاوی آمازون یا سایر پیوندهای وابسته باشد. اگر چیزی را از طریق هر پیوندی خریداری کنید، ممکن است کمیسیون کمی بدون هیچ هزینه اضافی برای شما دریافت کنم. تمام لوازم مورد استفاده ممکن است به صورت رایگان در اختیار من قرار گیرد، اما همه طرح ها و نظرات متعلق به من است.

آیا گیاهان همیشه سبز شما از داخل قهوه ای می شوند؟ آیا گیاهان همیشه سبز شما در پاییز سوزن می اندازند؟ وحشت نکنید! به همین دلیل این اتفاق می افتد.

سوزن های قهوه ای از گیاهان همیشه سبز

آیا متوجه سوزن های زرد یا قهوه ای روی گیاهان همیشه سبز خود شده اید؟ و آیا به نظر می رسد که سوزن های قهوه ای دیروز نبودند اما امروز هستند؟

در این مقاله، دقیقاً توضیح خواهم داد که چرا این اتفاق می افتد و چه کاری می توانید در مورد آن انجام دهید.

تمام درختان مخروطی همیشه سبز سوزن های خود را از دست می دهند.

ما عادت کرده ایم که هر سال در پاییز برگ ها از درختان بیفتند، درست است؟ درختانی مانند افرا و بلوط دارای چرخه هستند و در پاییز قبل از خوابیدن برای فصل زمستان، برگ های خود را می ریزند. می توانیم از رنگ های شگفت انگیز شاخ و برگ های پاییزی لذت ببریم. . . و آنها را جمع کنید!

رنگ نارنجی پاییزی روی درخت در برابر پس زمینه آسمان آبی

مخروطیان همیشه سبز چرخه مشابهی دارند، اگرچه آنها هرگز مانند درختان و درختچه های برگریز به خواب نمی روند.

مخروطی همیشه سبز گیاهی است همیشه سبز که سوزن دارد. یک گیاه همیشه سبز می تواند دارای سوزن یا برگ باشد. چند نمونه از گیاهان همیشه سبز شامل آزالیاهای همیشه سبز، رودودندرون های همیشه سبز، فوتینیا با نوک قرمز و اشکال بسیاری از درختچه های Euonymus.

در اواخر تابستان و پاییز، درختان مخروطی – که همیشه سبز با سوزن هایی مانند Arborvitae، Hinoki Cypress، و مورد علاقه من Fall Cypress ‘Devon Cream’ هستند- بسیاری از سوزن های خود را می ریزند، مشابه کاری که درختان برگریز در پاییز انجام می دهند. این یک ریزش فصلی سوزن است که گاهی اوقات به نام روتین Die-off نامیده می شود. سوزن ها با زرد شدن آهسته تا قهوه ای شروع می شوند یا ممکن است بلافاصله شروع به قهوه ای شدن کنند.

همه درختان مخروطی همیشه سبز نیستند!

برای همیشه سبز بودن درختان مخروطی استثناهایی وجود دارد.

کاج اروپایی، سرو طاس و چوب سرخ سحر هر سال قبل از فصل زمستان سوزن های خود را به طور کامل می ریزند. این سه درخت سوزنی برگ جزو درختان سوزنی برگ محسوب می شوند و سوزن های آنها در بهار مانند سایر درختان پهن برگ دوباره رشد می کنند. بنابراین با وجود داشتن سوزن، همیشه سبز محسوب نمی شوند.

سوزن های همیشه سبز برای همیشه دوام نمی آورند

سوزن های مخروطیان همیشه سبز یک یا چند سال روی گیاه زندگی می کنند. بنابراین برخی از گیاهان همیشه سبز ممکن است سوزن هایی را که تنها یک سال از عمرشان می گذرد بریزند، در حالی که برخی دیگر سوزن هایی با سن پنج سال یا بیشتر می ریزند.

برخی از درختچه‌ها می‌توانند برای مدت طولانی قبل از افتادن به سوزن‌های قهوه‌ای خود آویزان شوند، در حالی که سایر گیاهان همیشه سبز به راحتی آنها را در باد و باران رها می‌کنند.

و در طول زمان تغییر می کند. برخی از درختچه ها چندین سال طول می کشد تا به وضوح متوجه این ریزش سوزن فصلی شوند، با دیدن زرد یا قهوه ای شدن سوزن ها در اواخر تابستان و/یا پاییز.

همیشه سبز در داخل قهوه ای می شود: این طبیعی است!

اولین باری که متوجه سوزن های قهوه ای در قسمت داخلی یکی از درختچه های همیشه سبزم شدم، چند سال پیش روی سرو کاذب “Devon Cream” بود.

و این مرا وحشت زده کرد، زیرا بلافاصله نگران بودم که چیزی به گیاه نفوذ کرده باشد، مانند آفت کشی که باد از حیاط همسایه منفجر شده است.

سوزن قهوه ای سرو کاذب دوون کرم

نمی‌دانستم چه کنم، با زحمت شروع به بریدن سوزن‌های قهوه‌ای کردم و فکر کردم که اگر قارچ باشد، تمام تلاشم را می‌کنم تا از شر آن خلاص شوم.

تا اینکه بعداً، در حین تحقیق درباره علت وقوع این اتفاق، متوجه شدم که این یک روند طبیعی است. برخی از درختان مخروطی همیشه سبز ممکن است در اواخر تابستان شروع شوند، برخی دیگر در پاییز. با برخی از درختچه ها و درختان این امر بسیار آشکار خواهد بود، در مورد برخی دیگر نه چندان.

اما طبیعی است. و این یک خبر خوب است!

اگر گیاهان همیشه سبز شما از داخل قهوه ای می شوند، چه باید بکنید؟

آیا نیاز به انجام کاری دارید؟

نه دقیقا.

برخی از افراد سوزن های قهوه ای را بریده اند – همانطور که من چند سال پیش انجام دادم.

برخی از باغبان‌ها صبر می‌کنند تا سوزن‌ها کاملاً قهوه‌ای شوند و به راحتی با دستکش جدا شوند – مراقب باشید زیرا برخی از سوزن‌ها می‌توانند تیز باشند. دست کش را بپوش!

سوزن های قهوه ای روی یک دست دستکش
برداشتن سوزن های قهوه ای از سرو هینوکی با دست (با دستکش)!

و من جایی خواندم که زن و شوهری واقعاً از دمنده برگ استفاده کردند و آن را به سمت گیاهان همیشه سبز خود نشانه رفتند تا سوزن های قهوه ای را بیرون بیاورند.

این کمی افراطی به نظر می رسد – اما هی – هر چیزی که برای شما کار می کند!

من مطمئن هستم که رضایت از دیدن سریع ناپدید شدن تمام سوزن های قهوه ای بسیار خوب است!

پس با قطره سوزن فصلی خود چه کنم؟

الان خیلی نگران نیستم که می دانم این یک اتفاق طبیعی است که هر سال در همین زمان اتفاق می افتد.

برای آن دسته از درختچه های همیشه سبز که واقعاً قابل توجه است، من به طور دوره ای در حین انجام باغبانی پاییزی می گذرم و با احتیاط برخی از سوزن های قهوه ای را که معمولاً از بالا شروع می شوند و به سمت پایین درختچه یا درخت می روند، برمی دارم.

وقتی سوزن‌های قهوه‌ای واقعاً به سوزن‌های مرده تبدیل شده‌اند، بسیار آسان است زیرا به راحتی می‌افتند!

قهوه ای در مقابل سوزن مرده روی یک گیاه همیشه سبز

و برای همه درختچه‌هایی که در ظروف هستند، حتما سوزن‌های افتاده را از ظرف جدا می‌کنم تا مانع ورود آفتاب، باران و همه چیزهای خوب به خاک نشوند.

دوون کرم سرو تقلبی در قابلمه

رشد جدید از درون می آید!

در اینجا چیزی است که باید منتظر آن بود: رشد سبز جدیدی از مرکز درختان و درختچه های همیشه سبز شما جوانه خواهد زد! ممکن است کمی طول بکشد، اما اگر از نزدیک به مرکز بوته نگاه کنید، آن را معمولاً روی تنه یا تنه مرکزی مشاهده خواهید کرد. و گاهی اوقات رشد جدیدی از انتهای ساقه های قهوه ای که سوزن های خود را از دست داده اند، جوانه می زند. بنابراین این دلیلی است که وقت خود را صرف کنید و برای حذف چیزی که مرده به نظر می رسد عجله نکنید.

رشد سبز جدید در میان سوزن های قهوه ای یک گیاه همیشه سبز

راهنمای ویدیویی برای گیاهان همیشه سبز که قهوه ای می شوند

برای دیدن نمونه هایی از این کار در باغ های خودم، ویدیوی زیر را تماشا کنید. من نشان می دهم که اگر می خواهید این کار را انجام دهید، برداشتن پین ها نیز چقدر آسان است.

زن در مقابل بوته های باغ
من در مقابل (از چپ به راست) رویال Euonymus نقره ای، سرو هینوکی و افرا تزئینی.


پس اینجاست! نترسید – این طبیعی است!

تعامل با خواننده

این سایت از Akismet برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. با نحوه پردازش داده های نظر خود آشنا شوید.



Source link