You are currently viewing هودی لوازم ضروری: این هودی 100 دلاری چیست؟

هودی لوازم ضروری: این هودی 100 دلاری چیست؟


به احتمال زیاد، اگر در حال خواندن این مقاله هستید، در مورد سویشرت محبوب Fear of God Essentials شنیده اید. اگر با برند یا هودی آشنا نیستید، می‌توانید یک سفر طولانی در سوراخ خرگوش TikTok که اطراف آن را احاطه کرده است داشته باشید، یا می‌توانید برای دریافت موارد ضروری 4-1-1 ما در مورد گرایش‌های هودی، به ادامه مطلب بروید. .

مدل مردی که یک سویشرت سرپوش خاکستری پوشیده است
تصویر: Pacsun.com

هودی Essentials چیست؟

ابتدا بیایید یک قدم به عقب برگردیم. ترس از خدا یک برند لباس خیابانی لوکس است که در لس آنجلس واقع شده است که به خاطر لباس‌های راحتی باکیفیت و زیبایی مینیمالیستی خود شناخته شده است. لباس ها ساخت ایتالیا یا آمریکا هستند و کیفیتی دارند که با دست زدن به لباس بلافاصله قابل تشخیص است. Essentials خط انتشار ترس از خدا است (درس مد: خط انتشار یک خط ثانویه مقرون به صرفه است که توسط یک طراح مد برای بازار انبوه ایجاد شده است) که بسیار محبوب است و همچنین برای لباس های سالن با طرح های ساده و رنگ های خنثی شناخته شده است. این خط ساخت چین است و قیمتی کمتر از خط اصلی ترس از خدا دارد. هودی Essentials یک هودی پیراهن کش تک جنسیتی است که در اکثر مجموعه‌ها نام “Essentials” یا روی صفحه نمایشگر به همان رنگ سویشرت یا روی یک تکه لاستیکی کوچک چاپ شده است.

اگر متوجه نشده اید، لباس های مینیمالیستی و رنگ های خنثی در حال حاضر رایج هستند و در حدود یک سال گذشته بوده اند. این بدان معنی است که به طور پیش فرض این طرح ها بسیار رایج هستند و بنابراین محبوب هستند. طرفداران هودی Essentials به زیبایی تمیز بودن آن نیز اشاره می کنند زیرا هیچ بند کشی روی کاپوت وجود ندارد و ظاهری شیک و گران به هودی می بخشد. این واقعیت که Essentials راه مقرون به صرفه‌تری را برای دستیابی به یک برند محبوب لباس خیابانی ارائه می‌کند نیز مطرح می‌شود، و این برند نیز سر و صدای زیادی از TikTok دریافت کرده است که باعث محبوبیت هر محصول شده است. ملزومات نیز به خاطر راحتی فوق العاده معروف هستند و اگر گرمکن می پوشید، آیا نباید راحت باشید؟ تا حدی به دلیل تبلیغات، محصولات Essentials نیز در صورت موجود بودن در هر مکانی به سرعت فروخته می شوند و البته کمبود باعث محبوبیت می شود.

از کجا می توانم هودی Essentials بخرم؟

شما همیشه می توانید بررسی کنید سایتی برای ترس از خدا برای جدیدترین محصولات این برند، اما می توانید هودی Essentials را نیز در آن پیدا کنید نوردستروم و PacSunهمراه با سایر لباس های Essentials، از جمله تی شرت و ژاکت های یقه خدمه.

اسکرین شات چند مدل مرد را نشان می دهد که وسایل ضروری و هودی پوشیده اند
تصویر: Pacsun.com

اما مراقب باشید! تجهیزات Fear of God Essentials فراوان هستند، و در حالی که آمازون این روزها مکانی کاملا امن و قانونی برای خرید مد است، سایت مملو از هودی های اساسی Essentials از فروشندگان شخص ثالث است، بنابراین مگر اینکه مشتری مشتاق Essentials باشید. بهتر است برای خرید Essentials خود از خرده فروش خودداری کنید.

نکاتی برای خرید هودی Essentials

این برند به بزرگی معروف است. این اقلام ظاهری گران قیمت دارند که مورد علاقه افراد مشهور، خوش دوخت و در عین حال بزرگ است، به این معنی که مردم اغلب پس از پوشیدن آنها از بزرگی آنها شگفت زده می شوند. اگر تناسب بسیار اغراق آمیز و بزرگ را دوست ندارید، احتمالاً باید سایز کاپوت را نسبت به اندازه معمولی خود کاهش دهید. آنها همچنین کمی جعبه ای هستند، با طولی مدرن تر و کوتاه تر از سویشرت های بزرگ و بلند و با لب در آغوش گرفتن در روزهای گذشته. برای سایر اقلام در محدوده Essentials، به یاد داشته باشید هنگام تصمیم گیری در مورد اندازه، به برش و نحوه تناسب آن با مدل نگاه کنید.

نکات مراقبت از هودی Essentials

تعداد بی‌شماری ویدیوهای TikTok از افراد دیوانه‌شده برای هودی تازه شسته‌شده‌شان با چاپ صفحه نمایش وجود دارد. بسیاری از این TikToker ها همچنین مشخص می کنند که آن را در یک چرخه ظریف شسته و آن را با حرارت کم خشک کرده اند. راه حل؟ تمام قطعات ضروری خود را با دست بشویید و خشک کنید. اگرچه این ممکن است برای لباس‌های غیررسمی بیش از حد به نظر برسد، اما اینها لباس‌های لوکس هستند و اگر می‌خواهید دوام داشته باشند، مراقبت مناسب مهم است.

آیا هودی Essentials هرگز به فروش می رسد؟

ما می دانیم که چرا شما واقعاً اینجا هستید، بنابراین وقت آن است که صحبت واقعی داشته باشیم: آیا می توانید هودی Essentials را در فروش پیدا کنید؟ مانند اکثر لیبل های کوچک و طراحان، فروش واقعاً بخشی از اخلاق برند نیست. اما می‌دانید که ما در اینجا خریداران باهوشی هستیم، بنابراین ما چند راه برای کمک به شما در صرفه‌جویی در هزینه خرید هودی Essentials خود داریم.

1. مراقب بخش های فروش باشید

یافتن اقلام Essentials برای فروش در Nordstrom و PacSun بسیار نادر است، زیرا آنها معمولاً به سرعت در سایت‌ها به فروش می‌رسند. در واقع، تخفیف 25 درصدی اخیری که در PacSun مشاهده کردیم، شامل هود Essentials نمی شد. اما همیشه چک کنید. برخی از کاربران رسانه های اجتماعی گزارش داده اند که لباس Essentials را در فروش آنلاین و در فروشگاه های فیزیکی پیدا کرده اند.

2. از کوپن های RMN استفاده کنید

ما همیشه بهترین معاملات را برای هر دو در دسترس داریم نوردستروم و PacSunبنابراین قبل از اینکه هودی Essentials خود را از هر یک از خرده فروشان بخرید، حتماً سایت ما را بررسی کنید تا مطمئن شوید که بهترین معامله را دریافت می کنید.

3. از RMN Cash Back استفاده کنید

PacSun بخشی از ما است برنامه RetailMeNot Cash Backبنابراین وقتی هودی Essentials خود را از PacSun خریداری می کنید، تخفیفی در خرید خود دریافت خواهید کرد. فقط به این صفحه بروید و پیشنهاد بازگشت نقدی را فشار دهید. طبق معمول خرید کنید و پس از 45 روز درصدی از خرید خود را در کیف پول RetailMeNot خود (که می توانید به Venmo یا PayPal ارسال کنید) پس خواهید گرفت.

4. برای برنامه های پاداش خرده فروش ثبت نام کنید

هر دو PacSun و Nordstrom دارای برنامه‌های پاداش رایگان هستند که به شما امکان می‌دهد امتیازهایی را کسب کنید که می‌توانید در مقابل خرید هودی Essentials خود از آنها استفاده کنید. با برنامه پاداش PacSun، به ازای هر دلار خرج شده 1 امتیاز دریافت می کنید. به ازای هر 125 امتیاز، 5 دلار پاداش دریافت می کنید تا در خرید بعدی خود از آن استفاده کنید. با برنامه پاداش نوردستروم، به ازای هر دلاری که خرج می کنید یک امتیاز دریافت می کنید (اگر کارت اعتباری Nordstrom داشته باشید بیشتر است). به ازای هر 1000 امتیازی که به دست می آورید، یک اسکناس 10 دلاری دریافت می کنید تا از آن برای خرید استفاده کنید.

پیام هودی لوازم ضروری: این هودی 100 دلاری چیست؟ اولین بار در ظاهر شد معامله واقعی از RetailMeNot.



Source link