هیلتون هد، SC— راهنمای 2 روزه + برنامه سفر


هیلتون هد جزیره ای زیبا به شکل پا است که در نوک جنوبی کارولینای جنوبی واقع شده است. این شهر به دلیل داشتن یک شهر ساحلی آرامش بخش، مناسب برای تعطیلات خانوادگی آرام است. اگر یک گلف باز هستید، این دلیل بیشتری برای بازدید است زیرا این جزیره بهشت ​​گلف بازان است – بیش از 24 زمین گلف دارد و هر سال میزبان تعداد زیادی از مسابقات گلف معروف است.

ما دو روز تمام را در جزیره گذراندیم و در واقع دیدیم که یکی از دوستان خوبم وقتی آنجا بودیم ازدواج کرد!

در هر صورت، اگر به دنبال یک مکان تعطیلات خانوادگی خانوادگی برای سفر بعدی خود هستید، هیلتون هد یک گزینه فوق العاده است. فقط مطمئن شوید که اگر می روید یک ماشین کرایه کنید زیرا همه چیز بسیار گسترده است و می توانید چیزهای بیشتری را کاوش کنید!

PS. فراموش نکنید که برای محتوای بیشتر و بخش بزرگی از زندگی روزمره من را در سایر حساب های اجتماعی من دنبال کنید –@sugaredstilettos برای همه لباس inspo + @sugaredtravels برای محتوای سفر حتی بیشتر.

در اینجا خلاصه ای از آنچه در این راهنمای سفر هیلتون هد پیدا خواهید کرد در صورتی که می خواهید جلوتر بروید، آورده شده است!

  1. جایی که ما ماندیم – OMNI HILTON HEAD

  2. بهترین مکان ها برای خوردن و نوشیدن

  3. کارهایی که باید انجام دهید

Omni در موقعیت ایده آلی درست در ساحل واقع شده است و آن را واقعاً پایگاه خانه ای عالی برای تماشای نور خورشید در میان مناظر باورنکردنی است. این یک گزینه عالی برای کسانی است که به دنبال یک تعطیلات بسیار آرامش بخش هستند، زیرا به دلیل راحتی بسیاری از امکانات شگفت انگیز در محل هستند. این اقامتگاه دارای دو رستوران، سه بار کوکتل، اسپا، سه استخر، دسترسی به ساحل و اجاره فضای ساحل و استفاده از دوچرخه است. برای اطلاعات بیشتر و رزرو اینجا کلیک کنید.

من فکر می کنم بزرگترین نکته باید دسترسی آسان به ساحل پالمتتو باشد. مسیری وجود دارد که مستقیماً از هتل شروع می شود و حدود 3-4 دقیقه طول می کشد. آیا اشاره کردم که ساحل کاملاً زیبا است و طلوع های شگفت انگیزی دارد؟

ساحل پالمتو دونز - هیلتون هد، کارولینای جنوبی

ما در یکی از استودیوهای آنها اقامت داشتیم، اتاق اصلی آنها که شاید اضافه کنم، و فوق العاده جادار و دنج بود. همچنین به طور کامل در دسترس است – دارای یک تخت دونفره بزرگ، یک مبل تختخواب شو، یک آشپزخانه کوچک، یک میز ناهار خوری و یک بالکن خصوصی است که منظره زیبایی از محوطه و آب را ارائه می دهد.

آخرین مزیت بزرگ – استراحتگاه حیوانات خانگی دوستانه است و نوزاد خز شما مطمئناً در طول دوران کودکی خود تحت درمان سلطنتی قرار خواهد گرفت. ما فرانسوی هارویچ خود را با خود آوردیم و از او با خوراکی ها، کاسه های خودش و یک تخت خواب راحت استقبال شد!

2. بهترین مکان ها برای خوردن و نوشیدن

نانوایی هیلتون هد اجتماعی

این نانوایی کوچک که در Shelter Cove Harbor قرار دارد، در سطح بعدی خوشمزه بود. آنها طیف گسترده ای از شیرینی ها، دسرها و قهوه را دارند که آن را به بهترین نقطه صبحانه در کنار مارینا تبدیل می کند. صادقانه بگویم، من هنوز در مورد کروسان آنها خواب می بینم.

کافه شهر بندری

یک مکان کوچک زیبا برای صبحانه یا ناهار واقع در اسکله هاربر تاون. این مکان دارای صندلی های داخلی و خارجی است و شما می توانید چیزی برای همه در منوی آنها پیدا کنید. ما مرغ و وافل سفارش دادیم و خیلی خوب بودند.

هیلتون هد تقطیر

لطفاً به خودتان لطف کنید و این مکان را به لیست خود اضافه کنید. باران یا درخشش، هیلتون هد دیستیلری بسیار سرگرم کننده است که می توانید به برنامه های سفر خود اضافه کنید. آنها همه کارها را از تورهای تقطیر و مزه کردن تا کلاس های کوکتل انجام می دهند. همچنین یک کوکتل بار در محل وجود دارد که چرخش های فوق العاده خوب و منحصر به فردی را در کوکتل های کلاسیک ایجاد می کند. اینجا خیلی خوش گذشت و یکی از کارهای مورد علاقه ما بود! می توانید لیست کامل کلاس ها و تورهای آنها را پیدا کنید اینجا.

آنها همچنین یک فروشگاه هدیه دارند که در صورت عدم آمادگی برای جدا شدن از آن، می توانید هر کالایی را که در طول بازدید خود نوشیده اید، به خانه ببرید. شکلات مکزیکی و موز فاستر به راحتی دو مورد علاقه من بودند!

اسکال کریک قایق خانه

قایق‌خانه اسکال کریک که در کرانه‌های اسکال کریک با چشم‌اندازهای زیبای کنار آب قرار دارد، اگر در جزیره هستید، ضروری است! آنها هم ناهار خوری داخلی و هم در فضای باز دارند، اما اگر می توانید یک میز بیرون بیاورید، این کار را انجام دهید زیرا مناظر شگفت انگیز است. آنها یک منوی گسترده از جمله یک بار سوشی کامل و یک لیست کوکتل واقعا سرگرم کننده دارند.

اگر یکی دیگر از عاشقان غذاهای دریایی هستید، قطعاً اینجا را دوست خواهید داشت. به خودتان لطف کنید و سِویچ و سوشی آنها را امتحان کنید!

PS.. آنها در پاسیو حیوانات خانگی دوست هستند!

لاکی خروس آشپزخانه و بار

منوی فصلی آن‌ها که به خاطر مواد تازه‌شان که از مزارع و آب‌های محلی به دست می‌آیند شناخته شده‌اند، مطمئناً تأثیر ماندگاری بر شما خواهد گذاشت. هر چیزی که به جز دسر می خوردیم پر از طعم بود. بیرون در پاسیو گرمشان غذا خوردیم و در حین صرف شام به موسیقی زنده گوش دادیم. من به شدت توصیه می کنم اگر در آن منطقه هستید، یک وعده شام ​​را در اینجا رزرو کنید.

برای شروع حتما سیب زمینی سرخ کرده و تخم مرغ پر شده را امتحان کنید، خیلی خوب بودند.

قهوه و کرامب کارولینا

در اینجا منتظر منتظر ماندن باشید، اما این مکان محبوب گزینه خوبی برای گرفتن وسط روز است!

3. کارهایی که باید انجام دهید

اسکله و فروشگاه هاربر تاون

تعداد زیادی رستوران، خریدهای زیادی، و مناظر زیبای مارینا و فانوس دریایی وجود دارد!

روزی در ساحل

این بی معنی است. سواحل اینجا، همانطور که در بالا ذکر کردم، بسیار زیبا هستند و اگر در Omni اقامت دارید، به راحتی قابل دسترسی هستند! تصاویر زیر گویای خود هستند. PS.. اگر می توانید طلوع آفتاب را بگیرید!

خرابه های سنگی باینارد

قدمت این سرزمین ها به قرن هجدهم برمی گردد و افسانه خانواده های استونی و بارنارد را روایت می کند. همانطور که از میان خرابه ها قدم می زنید، از جایی عبور می کنید که کاشت کارها و سربازان کنفدراسیون قرن ها پیش از آن عبور می کردند.

می توانید یک تور با راهنما داشته باشید یا برای یک تور با راهنما از مرکز طبیعت شهر بندرگاه ثبت نام کنید. با این حال، من فکر می کنم یک تور با راهنما تمام چیزی است که شما نیاز دارید!

برو دوچرخه سواری

با بیش از 60 مایل مسیر دوچرخه‌سواری برای کاوش و مناظر بسیار برای غوطه‌ور شدن، دوچرخه‌سواری برای پوشاندن برخی از زمین‌ها راهی عالی برای کاوش است.

از زندگی شبانه لذت ببرید!

گزینه های بسیار خوبی برای بررسی در طول اقامت شما وجود دارد، اما چند انتخاب برتر عبارتند از Black Marlin Hurricane Bar، The Boardroom، Poseidon’s، یا Tiki Hut!

سفرهای یک روزه

اگر به اندازه کافی در شهر هستید و وقت دارید که یک سفر یک روزه داشته باشید یا حتی زمان بیشتری را در جای دیگری بگذرانید، ساوانا (45 دقیقه) و چارلستون (2 ساعت) با ماشین فاصله دارند. ما در واقع برای توقف بعدی خود به ساوانا رفتیم – راهنمای من به ساوانا را اینجا ببینید!

امیدوارم این مفید بوده باشد! برای اطلاعات بیشتر حتما دنبال کنید!

فراموش نکنید که برای محتوای بیشتر و بخش بزرگی از زندگی روزمره من را در سایر حساب های اجتماعی من دنبال کنید –@sugaredstilettos برای همه لباس inspo + @sugaredtravels برای محتوای سفر حتی بیشتر.





Source link