You are currently viewing ورودی پشت آتلیه نقاشی شده است!

ورودی پشت آتلیه نقاشی شده است!


چند بار تلاش کردم، اما بالاخره رنگ مناسبی برای دیوارهای ورودی پشت استودیو به دست آوردم. اوایل این هفته شروع کردم به رنگ آمیزی دیوارهای ورودی پشتی فقط برای اینکه متوجه شدم رنگی که Home Depot سعی کرده بود من را رنگ کند مطابقت دارد (می خواستم با رنگ کاغذ دیواری حمام استودیو همخوانی داشته باشد) کاملا خاموش بود. منظورم این است که رنگ ها حتی یکسان نبودند. رنگی که به من دادند مرا یاد سوپ نخودی انداخت و این چیزی نیست که بخواهم روی دیوارهایم نقاشی کنم. 😀

مطابقت رنگ رنگ انجام نشد

می‌دانستم رنگ دوم مناسب نیست، اما زن قبلاً حدود یک ساعت روی آن کار کرده بود (به من کمک می‌کرد در حالی که با مشتریان دیگر سروکار داشتم)، و من فقط نمی‌توانستم دیگر آنجا بایستم و تلاش‌های شکست خورده را بعد از شکست تماشا کنم. تلاش بنابراین من فقط مطمئن شدم که با رنگی که بتوانم با آن به عنوان پایه ای برای ترکیب رنگ سفارشی خود کار کنم، فروشگاه را ترک کردم. این همان چیزی است که دومین تلاش برای مطابقت با رنگ ها در جعبه رنگ به نظر می رسد.

تطبیق رنگ با رنگ دیوار پشتی ناموفق بود

من بلافاصله می دانستم که برای به دست آوردن رنگ مناسب چه چیزی لازم است. اول اینکه رنگ رنگ خیلی تیره بود. چگونه رنگی را که خیلی تیره است روشن کنیم؟ سفید را اضافه کنید! بنابراین پس از خالی کردن گالن رنگ در یک ظرف 2 گالنی جدید، از تنها رنگ سفید خالصی که داشتم استفاده کردم که رنگ سقفی بهر Ultra Pure White بود. من می خواستم آن را خیلی سبک کنم، بنابراین مقدار زیادی اضافه کردم. هر چند اندازه گیری نکردم اگر بخواهم حدس بزنم، می‌توانم بگویم که حداقل یک پیمانه رنگ سفید به یک گالن رنگ سبز اضافه کرده‌ام، اما می‌توانست بیشتر باشد.

مشکل دوم رنگ رنگ زرد بودنش بود. باید بیشتر در سمت آبی بود. بنابراین من در انبار رنگم کاوش کردم و عمیق ترین و تیره ترین آبی را که در دست داشتم پیدا کردم (زیرا اضافه کردن یک آبی روشن به رنگ بسیار بیشتری نیاز دارد و هیچ تضمینی وجود ندارد که آبی روشن به رنگ مورد نظر من برسد).

خوب، من در واقع هیچ آبی تیره در دست نداشتم، اما از آنجایی که آن را با رنگ سبز موجود مخلوط می‌کردم، به این نتیجه رسیدم که اضافه کردن یک سبزه می‌تواند کار خوبی انجام دهد. بنابراین من این رنگ ماهی بتا را که کمی آبی در آن وجود دارد بیرون کشیدم.

بهر بتا فیش - رنگ رنگ سبز تیره

در اینجا رنگ واقعی به نظر می رسد …

بهر بتا فیش - رنگ رنگ سبز تیره

کل ظرف نمونه ماهی بتا را به مخلوط رنگ اضافه کردم و کاملاً مخلوط کردم، سپس رنگ را با نمونه کاغذ دیواری تست کردم.

مخلوط کردن رنگ رنگ خودم - تطبیق رنگ با کاغذ دیواری

اولین تلاش من اصلا بد نبود. حداقل در همان خانواده رنگ بود، اما رنگ کلی هنوز خیلی تیره بود. بنابراین من سفید بیشتری (شاید یک پینت دیگر، شاید بیشتر) اضافه کردم تا بیشتر روشن شود. تلاش دوم من خیلی خوب بود.

مخلوط کردن رنگ رنگ خودم برای مطابقت با کاغذ دیواری

تصمیم گرفتم این کار را انجام دهم. شاید کامل نبود، اما برای من به اندازه کافی نزدیک بود. می‌توانید هر سه رنگ – تلاش برای تطبیق رنگ اصلی، تلاش تطبیق رنگ دوم و ترکیب رنگ سفارشی من – را در عکس زیر ببینید. ببینید رنگ نهایی چگونه دارای روشنایی است که دو رنگ دیگر فاقد آن بودند؟ این فقط به این دلیل نیست که من آن را با رنگ سفید روشن کردم، بلکه نتیجه حذف مقداری از آن زرد در دو تلاش قبلی است. من فقط طرفدار گل سبز نیستم، که با توجه به عشق من به سبزه نباید تعجب آور باشد.

تلاش های ناموفق Home Depot برای مطابقت با رنگ

و در اینجا نگاهی دیگر به سه رنگ با هم داریم. می توانید ببینید که تلاش برای تطبیق رنگ اصلی چقدر با رنگ نهایی که خودم مخلوط کردم، متفاوت است.

من رنگ رنگ سفارشی خودم را مخلوط می کنم

بنابراین در اینجا رنگ نهایی دیوارهای ورودی به پایان رسیده است. من می دانم که رنگ آبی دیوارها و سقف در پیش زمینه کمی حواس پرت کننده است. 😀 حالا که داربست خودم را دارم (این همانی است که من خریدم (لینک وابسته))، من نمی توانم منتظر بمانم تا تمام نقاشی در قسمت اصلی استودیو تمام شود تا بقیه قسمت های دیوار و سقف آبی رنگ بیشتر در اطراف نباشد. اما امیدوارم بتوانید از آن گذشته نگاه کنید و فقط روی دیوارهای سبز ورودی پشتی تمرکز کنید.

ورودی پشتی استودیو با دیوارها و سقف با رنگ سبز خاموش دوباره رنگ آمیزی شده است

من فکر می کنم این رنگ خیلی زیباست، مخصوصاً بعد از مدت ها زندگی با آن سبز کلی در چهره. آن ترکیب سبز/مشکی کلی به نظر من خیلی بد به نظر می رسد.

دیوارهای ورودی عقب استودیو اصلی با رنگ سبز کلی پررنگ با درهای مشکی و کف شورون سیاه و سفید رنگ شده

این سبز ملایم تر و کم صداتر به خوبی رنگ کابینت استودیو من را تکمیل می کند. بدون رقابت با رنگ کابینت روشن و سرگرم کننده یا نقاشی دیواری رنگارنگ، به ورودی پشتی رنگ می افزاید.

دیوارهای ورودی پشتی استودیو به رنگ سبز خاموش رنگ آمیزی شده است که من خودم سفارشی آن را مخلوط کردم

و البته در نهایت با استفاده از همان چاپ گل های رنگارنگی که روی دیوار است برای این قسمت پرده خواهم ساخت. بنابراین آن دیوارهای سبز نرم واقعاً به آن پارچه اجازه آواز خواندن می دهند.

ورودی عقب استودیو رنگ آمیزی شده جدید سبز رنگ دیوار ترکیبی سفارشی، کف شطرنجی با رنگ سفید و خاکستری روشن، تزئینات سفید، درهای مشکی

و همچنین من عاشق منظره ای هستم که از در اتاق صبحانه می آید. رنگ سبز روی دیوارها به خوبی با رنگ سبز روی کابینت نمونه رنگ هماهنگ می شود.

دیوارهای ورودی پشتی استودیو با رنگ سبز ملایم تری رنگ آمیزی شده است و یک کابینت نمونه رنگ در پیش زمینه قرار دارد.

خیلی خوشحالم که این کار انجام شد! فقط به خاطر ارتفاع سقف می ترسیدم این قسمت را رنگ کنم. ولی داربست جدید من (لینک وابسته) آن را سریع و آسان کرد. خیلی خوشحالم که بالاخره تسلیم شدم و خرید کردم!

ورودی پشتی استودیو یک رنگ سبز ترکیبی سفارشی جدید رنگ آمیزی کرد

و همچنین باعث می شود تا در نهایت از شر تارهای عنکبوت روی لامپ خلاص شوید. 😀 من واقعا مشتاقانه منتظرم که این چراغ طلایی را برگزیند، حالا که راه آسانی برای رسیدن به آن دارم.

ورودی عقب به استودیو با رنگ جدید دیوار - سبز ملایم تر در رنگ ترکیبی سفارشی

بنابراین، رنگ نهایی در مقایسه با ماکتی که چند وقت پیش ساختم و همه رنگ ها، پارچه و کاغذ دیواری را با هم نشان می داد، چگونه به نظر می رسد؟ اینطور به نظر می رسید …

ماکت ورودی پشت یک استودیو با دیوارهای سبز، پارچه پرده گلدار روشن، رنگ دیوار استودیو خاکستری روشن، کابینت صورتی و کاغذ دیواری چند رنگ برای نیمی از دیوارهای حمام را نشان می دهد.

رنگ نهایی کمی کمتر از رنگ زردی بود که در ماکت استفاده کرده بودم. و در واقع از این بابت بسیار خوشحالم. تفاوت رنگ زیاد نیست، بنابراین می دانم که رنگ دیوار واقعی با پارچه های گلدار و کاغذ دیواری حمام عالی به نظر می رسد، و فقط کمی بیشتر در سمت آبی است، که همیشه برای من یک امتیاز است. سبز.

بنابراین در حالی که قرار بود رنگ آمیزی ورودی پشتی یک پروژه یک روزه باشد اما در نهایت چهار روز به طول انجامید، بسیار خوشحالم که تا زمانی که رنگ درست را انتخاب کردم، پشتکار کردم. اگر رنگ اصلی رنگ سبز سوپ نخودی را فقط به خاطر راحتی و میل به انجام سریع کار انتخاب کرده بودم، پشیمان می شدم و از آن متنفر بودم. تقریباً همیشه ارزشش را دارد (حداقل برای من) که برای درست کردن آن وقت بگذارم.



Source link