پارتی DIY | کیک از مغازه


وقتی بچه بودم (نباید حساب کنیم چند وقت پیش بود 🙈)، کیک های خریداری شده از فروشگاه ها جزء اصلی مهمانی های بچه ها بودند. آن گل های قند و کیکی که اسم ماست را می بینیم و خوشحال می شویم! با این حال، این روزها، کیک های سفارشی چیزی است. شما این امکان را دارید که سلیقه، تم، رنگ، اندازه، شکل و غیره خود را انتخاب کنید. البته، آنها قیمتی دارند – هر چه سفارشی تر باشد، گران تر خواهد بود.

خوشبختانه در حال حاضر کیک های زیادی وجود دارد که می توانید آنها را از فروشگاه ها خریداری کنید و خودتان تزئین کنید. مادران در ما انجمن حزب DIY در فیس بوک برخی از کیک های مورد علاقه خود را که از فروشگاه خریداری کرده اند به اشتراک گذاشته اند، بنابراین ما لیستی از فروشگاه های عالی با کیک های ساده تهیه کرده ایم. ایده آل برای مواقع اضطراری (“اوه نه، یادم رفت کیک سفارش بدم!“)، مهمانی های فوری (“مامان، امروز در مدرسه نمره A گرفتم!)، و برای نوک کمر مادران آنجا (“من ترجیح می دهم برای غذا خرج کنم!”) در واقع، بهترین بخش اینجا این است که آنها تقریباً نصف قیمت کیک های طراحان هستند! من برنده هستم!

1. به مامان و تینا آنها نه تنها غذای راحتی سرو می کنند، بلکه کیک های ساده و عالی دارند که مطمئناً از تزئین آنها لذت خواهید برد! برای اینجا کلیک کنید شاخه ها.
کیک مامان و تیناس

2. آشپزخانه بکی کیک شکلاتی سوئیسی آنها پس زمینه ای عالی برای رویاهای تزئین کیک DIY شماست! از شعب آنها در خیابان پابلو اوکامپو بازدید کنید. (مانیل) و Valle Verde 1 (Pasig).
آشپزخانه بکی

3. طلایی. همچنین وقتی فهمیدم این کیک رنگین کمانی P650 است، باورم نمی‌شود… و در حال حاضر با 12 کاپ کیک عرضه می‌شود! به عنوان یکی از نانوایی های پیشگام در مانیل، جای تعجب نیست که آنها همچنین کیک های زیادی برای انتخاب دارند. آیا شما فقط عاشق این نیستید که کیک با مضمون هری پاتر چگونه ساخته شد؟کیک و کیک طلایی
کیک های گلدیلاک
کیک های شکلاتی گلدیلاک

4. خرید عضویت S&R. اگر عضو هستید، پس خوش شانس هستید! همه این کیک های مستطیلی کمتر از P1000 فروخته می شوند و به راحتی در دسترس هستند!کیک S&R
کیک اس اند آر 2

5. یک بوسه شکلاتی می گویند باید یک روز قبل سفارش کیک بدهید. اما شرط می بندم که هنوز هم می توانید بدون اخطار کیک های زیبا برنده شوید. در تصویر اینجا کیک غذای شیطان و کیک شیفون دایاپ است. (عکس ها از سایت بوسه شکلاتی گرفته شده است)
کیک بوسه شکلاتی
کیک دایاپ با یک بوسه شکلاتی

6. روبان قرمز. با این کیک های کلاسیک نمی توانید اشتباه کنید. آنها را با اسباب‌بازی‌های مورد علاقه فرزندتان یا چند چیز قابل چاپ بپوشانید و شما آماده هستید!
کیک روبان قرمز 3
کیک روبان قرمز 2
روبان قرمز
کیک های روبان قرمز

7. موز. این یکی از موارد مورد علاقه من در سال های اخیر شده است. از یک فروشگاه کوچک در Katipunan، اکنون نزدیک به 20 شعبه در داخل و خارج از مترو مانیل وجود دارد. در این تصویر کرانچ کیک پنیر بلوبری است. کیک های دیگرشان را هم ببینید اینجا.
موز

8. کافه مری گریس. این کافه دمدمی مزاج که به‌خاطر انسایماداش معروف است، قطعا کیک‌های «عجیب» خواهد داشت که می‌توانیم برای مهمانی‌ها لباس بپوشیم. اینجا کیک وانیلی کاراملی آنهاست که با اسپرینکلز، شمع و اسباب بازی دختر تولد تزئین شده است!
کیک های مری گریس

9. اپیکوری. کیک دلقک آنها قطعا زندگی مهمانی خواهد بود! این یکی باید از چند روز قبل از قبل سفارش داده شود، اما این یک کیک بسیار محبوب است، مطمئنم که آنها به راحتی در دسترس هستند! (عکس ها از flavorsoflife.com.ph)
کیک دلقک

10. میز نانوا. این کیک‌فروشی در امتداد Maginhawa کیک‌های مختلفی را ارائه می‌کند که از آب‌نبات‌ها و تنقلات مورد علاقه ما در دهه 90 الهام گرفته شده‌اند (به Butterball، Hawhaw، Choco Mallows و Potchi فکر کنید). در اینجا نحوه تزئین کیک خود توسط یک مادر آمده است – برای حفظ موضوع، خال‌های پولکا و رویه‌های قرمز را اضافه کرده است.
میز نانوا

11. عکس های کیک. کافیست مقداری آبپاش اضافه کنید و این کیک رویای هر دختر کوچکی است! چه تاپرهایی روی آن می گذارید؟
عکس های کیک

12. سوپرمارکت روستان. من موقع خرید با این کیک برخورد کردم. همچنین یک کیک به همان اندازه زیبا به رنگ صورتی برای دختران کوچک شما وجود داشت. و قیمت آنها فقط 500+ برای هر قطعه است. وای!

13. Tous Le Jours. اسباب بازی های کوچک شگفت انگیز می توانند به چشمان کودک تبدیل شوند! اسباب بازی های روی این کیک به عنوان هدیه برای پسر تولد دو برابر شد.

ترکیب کیک Tous Le Jours

14. Cake2Go. این یکی واقعاً یک کیک سفارشی است زیرا … منتظر آن باشید … آنها پسران را تحویل می دهند! این یک کیک Oreo است که برای مهمانی دینو تزئین شده است. کلیک اینجا برای بررسی اینکه آیا فروشگاهی در نزدیکی شما وجود دارد یا خیر.
Cake2Go

15. قنادی Ceilin. این شیرینی ساده در BF Parañaque یکی از بهترین کیک های شکلاتی شهر را دارد! این کیک در ابتدا دارای مات شکلاتی بود، اما او درخواست کرد که آن را به رنگ سفید تغییر دهد تا با تم خود مطابقت داشته باشد. اسپرینکل ها از یک نانوایی خریداری شده بودند و نام آن نیز DIY بود! و بچه ها، این کیک آناناسی زیبا را نیز ببینید! 🍍
کیک های Ceilin
کیک زرد Ceilin

16. رستوران حداکثر. آنها فقط برای مرغ نیستند، می دانید! نانوایی گوشه آنها کیک نیز دارد (البته میله های کاراملی معروف!) من عاشق این هستم که چگونه این مامان این کیک ساده را به کیکی با تم قطار تبدیل کرده است!
رستوران ماکس تورتی

17. نانوایی و رستوران کونتی. اگر می‌خواهید کیک خود را تزئین کنید، بهترین گزینه این است که یک کیک شکلاتی کلاسیک درست کنید. خوشبختانه، اکنون نانوایی های Conti زیادی وجود دارد، مطمئناً یکی از آنها در نزدیکی شما وجود دارد!
کیک های شکلاتی کونتی

18. لندر سوپراستور. خب این یک سورپرایز بود! این کیک گرد فقط 299 Php است! و ببینید، آنها همچنین یک کیک با مضمون دزدان دریایی دارند که همراه با 8 کیک کوچک است. ما برای مهمانی دزدان دریایی فوری آماده هستیم! یاار!

اینجا! مطمئناً تعداد زیادی مغازه وجود دارد، اما ما آن‌ها را برای پست دیگری ذخیره می‌کنیم. بیشتر این کیک ها را می توان در محل خریداری کرد، ممکن است لازم باشد برخی از آنها را از یک یا دو روز قبل رزرو کنید. حتی ممکن است برخی از آنها به اندازه کافی مشتری پسند باشند که برای شما تغییراتی ایجاد کنند – رنگ مات و غیره. همیشه بهتر است برای قرار ملاقات با فروشگاه ها تماس بگیرید.

برای این مادران و باباها در انجمن مهمانی خودمان که عکس‌ها، کیک‌ها و کارهای خود را به اشتراک گذاشته‌اند فریاد بزنید: ناتاشا، اولیویا، ایلا، شانی، توری، میریس، وندی، آینا، ریانا، آپال، ام‌جی، گلا، ورون، جواهر ژانت، استفی، شی، کارملا، لیا و… من! 😛

مهمانی DIY خود را برای به اشتراک گذاشتن دارید؟ کلیک اینجا تا ببینید چگونه می توانید در مهمانی های خانگی حضور داشته باشید! برنامه ریزی یک مهمانی DIY؟ از دایرکتوری لوازم مهمانی ما دیدن کنید اینجا. و اگر به کمک بیشتری برای برنامه ریزی DIY خود نیاز دارید، به مهمانی های خانگی بپیوندید انجمن برنامه ریزی مهمانی DIY در فیسبوک!





Source link