You are currently viewing پرفروش ترین اقلامی که دوست دارید |  نوامبر 2023

پرفروش ترین اقلامی که دوست دارید | نوامبر 2023


سلام دوستان! نگاه کردن به آنچه در ماه نوامبر بیشتر دوست داشتیم برای من بسیار سرگرم کننده است. خوشحالم که همه شما را می بینم که برخی از قطعاتی را که من هم اکنون بیشتر دوست دارم را دوست دارم. ما همچنین طیف گسترده‌ای از سبک‌ها را ارائه می‌دهیم، از کفش‌های باله گرفته تا چکمه‌های تا روی زانو و سویشرت‌های یقه‌دار تا ژاکت‌های ژاکت زنانه. اگر هیچ چیز دیگری، جالب است که ببینیم در مورد استایل چقدر می توانیم با آن ارتباط برقرار کنیم! گاهی اوقات من زنی هستم که می‌خواهم با یک شلوار لباس کار و چیزهای دیگر دنیا را بپوشم، یک گرمکن شلواری بپوشم و سرم را بیرون بیاورم. و اگر درست حدس بزنم، فکر می‌کنم همه شما یکسان هستید! و به همین دلیل است که شما قوم من هستید. بنابراین قبل از اینکه با قدرت کامل وارد فصل تعطیلات شویم، می‌خواستم به پرفروش‌ترین اقلامی که از آنچه در نوامبر به اشتراک گذاشتم دوست داشتید نگاه کنم. بیایید بپریم!

پرفروش ترین اقلامی که دوست دارید | نوامبر 2023

ژاکت کشمیری یقه ای مناسب J.Crew Classic

این ژاکت یقه اسکی ترمه در کمد و قلب من جایگاه ویژه ای دارد. این پلیور نه تنها مظهر یک قطعه جاودانه و کلاسیک است، بلکه بسیار راحت و با کیفیت است. این ژاکت برای دوام بسیاری از فصول پاییز و زمستان ساخته شده است و افزودن آن به کمد لباس شما سرمایه ای است که پشیمان نخواهید شد. این ژاکت به خوبی با لباس های بی شماری ست می شود و من حاضرم شرط ببندم که این ژاکت هرگز از مد نمی افتد.

پلیور Barbour Mersea Fair Isle Turtleneck

فقط چیزی خیلی طبیعی در مورد a وجود دارد ژاکت جزیره منصفانه در زمستان، درست است؟ من عاشق این هستم که این ژاکت سبک خاص از تمام رنگ های خنثی تشکیل شده است زیرا سبک کردن آن را با سایر قطعات در کمد لباس شما بسیار آسان می کند. چاپ روی این یکی نیز زیاد نیست و آن را برای چند موقعیت مختلف عالی می کند. من شخصاً قصد دارم این ژاکت دنج را در تمام فصل بپوشم!

برای نکات بیشتر در مورد مدل دادن به یک ژاکت یقه اسکی سبک، به خصوص برای کریسمس، ببینید این پست!

شلوار ریزه پیکسی جی کرو

اینها شلوار پیکسی برای من در این فصل از سال یک محصول قدیمی هستند و خوشحالم که می بینم بسیاری از شما نیز آنها را گرفته اید! این شلوارها ساختار مناسبی برای خود دارند به طوری که تناسب دلپذیری دارند، اما پوشیدن آن در تمام روز بسیار راحت است. این شلوار افزودنی عالی برای هر کمد لباس کار زمستانی است. همچنین می‌توان آنها را راحت‌تر طراحی کرد، همانطور که من در اینجا به آنها استایل دادم.

آنها نیز در حال حاضر هستند 30 درصد تخفیف با یک کد یک کیسه اضافه کنید.

ژاکت بافتنی زنانه J.Crew

در حالی که ظاهر کت بلیزر کلاسیک یک روند محبوب در این فصل پاییز و زمستان است، من همچنین عاشق دیدن برخی از قطعاتی هستم که در سبک چرخشی هستند. این ژاکت زنانه ژاکت کشباف فوراً نظر من را جلب کرد، بنابراین می توانم کاملاً ببینم که چگونه آن را جلب کرد! من عاشق این هستم که این قطعه ظاهری کلاسیک بافتنی دارد، در حالی که یک ژاکت زنانه است که می تواند به روش های مختلف استایل شود. جزئیات دکمه طلایی روی ژاکت واقعاً رنگ گیلاسی روی آن است.

شلوار رویایی اورلین

من نمی خواهم “ترس از دست دادن” در شما ایجاد کنم، اما در اینجا احساس مسئولیت می کنم. اگر یک جفت از این ها را انتخاب نکرده اید شلوار رویایی گاه به گاه تو بالاخره هستی واقعا گم شده! این شلوار یکی از شلوارهای مورد علاقه من است که تا به حال پوشیده ام. من دوست دارم که آنها بسیار راحت هستند، در عین حال ظاهری ساختار یافته و برجسته دارند. آنها را می توان کمی آراسته پوشید یا با لباس های ورزشی پوشیده شد. من نمی توانم این شلوار را به اندازه کافی توصیه کنم!

آنها نیز هستند 30 درصد تخفیف همین الان! بدون نیاز به کد!

سویشرت چاپ H&M

وقتی دیدم همه از این خوشتون اومد سویشرت با یقه چاپ شدهتا جایی که میدونستم دوستیم چه چیزی را در مورد یک سویشرت یقه خدمه دنج دوست ندارید؟ می‌توانید پیدا کنید که من این لباس را به صورت تکراری در خانه می‌پوشم یا حتی با یک جفت شلوار ساق‌دار در حال انجام کارهای اداری هستم.

کت پدری ترکیبی پشم ابرکرومبی و فیچ

من ممکن است در این مرحله مانند یک رکورد شکسته به نظر برسم، اما این کت ترکیبی پشمی برای پدر به راحتی یکی از کت های مورد علاقه من در کمد من! من عاشق این هستم که سال به سال این کت را ببینم. سبک کلاسیکی دارد و می دانم که برای فصل های بیشتری دوام خواهد آورد.

آنها در حال حاضر هستند 20 درصد تخفیف. بدون نیاز به کد

Sam Edelman Felicia Luxe Flat

گرایشی که من دوست داشتم بازگردم را ببینم، باله کلاسیک است. من کاملاً با روند و این جفت موافق هستم تخت باله چرمی برای من یک اولویت بود از آنجایی که آنها به خوبی با شلوار جین، دامن، لباس و شلوار لباس کار ست می شوند، مطمئناً از باله کلاسیک در کمد لباس خود استفاده زیادی خواهید کرد.

ژاکت J.Crew Fair Isle Crewneck

خوشحالم که دیدم همه از این کار لذت بردید ژاکت یقه خدمههم! چاپ روی این ژاکت کمی پر جنب و جوش تر و بلندتر است و در عین حال رنگ های خنثی دارد. این ژاکت مطمئناً به بهترین شکل ممکن تکیه گاه هر لباسی خواهد بود.

در حال حاضر نیز هست 30 درصد تخفیف با یک کد یک کیسه اضافه کنید.

چکمه های بلند پنجه نوک تیز مارک مارک فیشر LTD

شما یک جفت چرم کلاسیک، روی پاشنه دارید چکمه های تا زانو باید در کمد لباس خود داشته باشید، و این یک جفت عالی برای اضافه کردن به هر مجموعه بوت است. شما می توانید طیف وسیعی از لباس ها را با این چکمه ها ایجاد کنید، مانند ست کردن آنها با دامن کوتاه A-line، لباس ژاکت میدی و حتی شلوار لی. این چکمه های زانو بلند یکی از چکمه های مورد علاقه من با کیفیت بالا هستند و می دانم که برای مدت طولانی برای من دوام خواهند داشت!

آنها در حال حاضر هستند 40 درصد تخفیف با تعداد کمی از اندازه های موجود در هر رنگ.

خوب، این پایانی است! آیا از این دور پرفروش‌ها مورد علاقه‌ای دارید که از نوامبر عاشقش بوده‌اید؟ در نظرات به من اطلاع دهید! همچنین، در صورتی که مشترک نیستید، دایرکتوری ماهانه آخر هفته بیرون آمد اگر به الهام بخشی از لباس برای ماه نیاز دارید، آن را بررسی کنید! xo



Source link