You are currently viewing چاپ میوه و سبزیجات پاییزی

چاپ میوه و سبزیجات پاییزی


از آنجایی که آب و هوا از شب های گرم تابستان به روزهای تند پاییزی تغییر می کند، من به دنبال راه هایی برای استقبال از فصل هستم، فراتر از بیرون کشیدن ژاکت های دنج مورد علاقه ام. از گزینه های غذایی ما استفاده کنید… با تغییر فصلی، تغییر فصلی میوه ها و سبزیجات نیز به وجود می آید. ما دیگر چیزهایی مانند توت ها و هندوانه نمی خوریم، بلکه کام و خریدمان را به سمت محصولاتی مانند سیب و گلابی تغییر می دهیم. در حالی که غذاهای پاییزی مورد علاقه من برای صرف غذا مناسب هستند، آنها همچنین ابزاری عالی برای پروژه صنایع دستی پاییزی مورد علاقه من هستند!

من عاشق نقاشی میوه و سبزیجات هستم زیرا این کاردستی است که بچه ها در هر سنی می توانند در آن شرکت کنند (شما فقط کار را با چاقو انجام دهید). خرید میوه مخصوص رنگرزی ممکن است کمی احمقانه به نظر برسد، اما همیشه می توانید از باقی مانده یا غذایی که در شرف خراب شدن است استفاده کنید. می توان از کاغذ چاپگر یا کیسه های کاغذی قهوه ای به عنوان پایه استفاده کرد. من انتخاب کردم که چاپ‌هایمان را روی حوله‌های چای بسازم، زیرا آنها هدایایی با دقت دست ساز درست می‌کنند! با نزدیک شدن به تعطیلات، اعضای خانواده ما همیشه از هدیه آثار هنری قدردانی می کنند و حوله چای جایگزینی ارزان و کاربردی برای آثار هنری کاغذی است. حوله های چای ساده به راحتی در اکثر فروشگاه های صنایع دستی یا در آمازون در دسترس هستند. من پنج حوله به قیمت حدود شش دلار خریدم. (شوخی نکردم، آنها باهوش هستند!)

رنگ آمیزی با میوه ها و سبزیجات نیز عالی است زیرا می توانید از هر محصولی که در محل زندگی خود موجود است استفاده کنید. در واقع، دوستان و خانواده ما که در مناطق دیگر زندگی می کنند، دوست دارند تنوع کالاهای محلی ما را ببینند. کالیفرنیا همیشه مرکبات و آووکادو فراوانی دارد، اما برای ما هیچ چیز بهتر از دریافت یک سبد هدیه پر از محصولات ورمونت اپل و میپل نیست! اشتراک گذاری اقلام روزمره محلی با افرادی که آنها را به عنوان گنجینه/خاص می بینند سرگرم کننده است. وقتی افرادی که دوستشان داریم دور هستند، واقعاً می تواند احساس نزدیکی زندگی آنها به زندگی ما را تغییر دهد.

نکته حرفه ای: از این فرصت برای صحبت با بچه ها در مورد محصولات فصلی و مزایای خوردن چیزهایی که در فصل هستند استفاده کنید! این یک راه عالی برای به اشتراک گذاشتن این است که چگونه غذاهای مختلف در سراسر جهان به یک اندازه مهم و شگفت انگیز هستند!

برای این پروژه، سیب، گلابی و ذرت را انتخاب کردم، زیرا آنها در حال حاضر فصل هستند، اما پرتقال، انبه یا کلم نیز الگوهای جالبی می‌سازند. برای ایده نقاشی سبزیجات، می توانید یک کلم را برش دهید (به صورت متقاطع از پایه، نه از طول) و زمانی که در چاپ استفاده می شود شبیه گل رز به نظر می رسد!

مواد برای چاپ میوه و سبزیجات پاییزی
  • میوه های پاییزی مانند سیب و گلابی. برای ایجاد الگوهای منحصر به فرد، حداقل دو مورد از هر کدام را توصیه می کنم.
  • یک تا دو خوشه ذرت
  • چاقو
  • تخته برش
  • رنگ پارچه (لباس هایی بپوشید که برایتان مهم نیست کثیف شود و از آن ایستگاه کاری محافظت کنید!)
  • حوله چای کتانی
دستورالعمل چاپ میوه و سبزیجات پاییزی
  1. سیب و گلابی را از طول نصف کنید و بقیه را به صورت ورقه ای برش دهید.
  2. ذرت ها را پوست بگیرید و مطمئن شوید که کاملا تمیز هستند. (بدون رشته های فیبری ریز!)
  3. هر رنگ رنگ را در یک ظرف کم عمق جداگانه، مانند یک پالت یا یک صفحه کاغذی سفت قرار دهید.
  4. یک تکه میوه یا سبزی را به رنگ آغشته کنید و مقدار اضافی آن را از کناره کاسه یا با دستمال کاغذی پاک کنید. (نکته حرفه ای: میوه ها ممکن است برای دست های کوچک لغزنده شوند. برای کمک به این کار، یک چنگال پلاستیکی را داخل تکه های سیب و گلابی قرار دهید تا دسته ای برای مهر زدن ایجاد کنید.)
  5. میوه یا سبزی را محکم روی پارچه فشار دهید. مرحله چهار را تکرار کنید.
  6. حوله ها را به مدت حداقل 12 ساعت قبل از استفاده روی یک سطح صاف بگذارید تا خشک شوند یا با گیره لباس آویزان کنید. اگر حیوانات خانگی دارید، مطمئن شوید تا زمانی که خشک می شوند دور از دسترس باشند!

سیب، گلابی و ذرت به تنهایی الگوهای جالبی می‌سازند، اما ما تصمیم گرفتیم با استفاده از میوه، ذرت، رنگ و نشانگر دائمی، قلب‌های بادکنکی و یک باغ گل ایجاد کنیم.

ایده های بازی

برای ایجاد تصویر آسان بالن میوه ای زیر، از نصف گلابی وارونه استفاده کردیم تا شبیه قلب شود. با استفاده از رنگ قرمز، ما “قلب” خود را به صورت تصادفی بر روی پارچه مهر زدیم. پس از خشک شدن رنگ، از یک نشانگر دائمی مشکی برای کشیدن ریسمان برای بادکنک و کمان استفاده کردیم.

ما این “گلبرگ های گل” زرد را با مهر زدن یک تکه سیب در جهت خلاف جهت عقربه های ساعت ایجاد کردیم. ما اجازه دادیم رنگ روی “باغ گل” خود خشک شود، سپس از یک نشانگر سبز دائمی برای کشیدن ساقه ها از گل ها به چمن استفاده کردیم و برگ ها را روی ساقه گل اضافه کردیم.

برای ایجاد یک باغ گل، می توانید یک ذرت تمیز و خشک را به رنگ سبز آغشته کنید و آن را در کف پارچه بغلتانید تا “علف” ایجاد شود. رنگ را در اینجا بیش از حد اشباع نکنید – شما می خواهید که شبیه علف باشد، نه یک تکه سبز!

با آغشته کردن یک تکه سیب به رنگ نارنجی و کوبیدن آن به طوری که طرف گرد به لبه پارچه باشد، یک «لاله» درست کردیم. برش سیب را برگردانیدیم، آن را در رنگ آغشته کردیم و طوری مهر زدیم که به مهر اول وصل شود، اما طرف گرد آن رو به لبه مخالف پارچه باشد. در نهایت یک تکه سیب را بین این دو قرار دادیم.

اگر می خواهید با ایده های الگو بازی کنید، از امتحان کردن آنها روی کاغذ ضخیم نترسید!

برای پروژه های سرگرم کننده بیشتر با فرزندان خود آماده اید؟ شایان ستایش ایجاد کنید مترسک های کوچک یا آن را با ما رنگارنگ نگه داریم کیت رنگ DIY.



Source link