You are currently viewing چرا نمی توانم ارسال عکس در اسنپ چت را متوقف کنم؟

چرا نمی توانم ارسال عکس در اسنپ چت را متوقف کنم؟


اسنپ ​​چت شما را معتاد نگه می دارد

اسنپ ​​چت از زمان راه اندازی آن در سال 2011 به یکی از محبوب ترین پلتفرم های رسانه اجتماعی برای اشتراک گذاری عکس ها و پیام ها تبدیل شده است. یک مطالعه نشان داد که 48 درصد از کاربران اینترنت بین 15 تا 25 سال در ایالات متحده از اسنپ چت استفاده می کنندو تعدادی از نسخه‌های جدید ماشین‌های جذاب در طول سال‌ها بیشتر نوجوانان را به خود جذب کرده‌اند. اما چه چیزی باعث می‌شود که اجباراً به اسنپ چت بازگردید؟ امروز به جنبه‌های اعتیادآور این برنامه رسانه اجتماعی که به محبوبیت گسترده آن کمک می‌کند نگاه می‌کنیم.

داستان های اسنپ چت و کشف

ویژگی اصلی اسنپ چت این است که تمام محتوای آن ناپدید می شود، از عکس های فوری گرفته تا پیام های عکسی که حداکثر 10 ثانیه طول می کشد یا داستان هایی که فقط عکس های شما را به مدت 24 ساعت نشان می دهند و برای همیشه ناپدید می شوند. از آنجایی که محتوای آن بسیار موقتی است، به شما احساس فوریت می‌دهد، احساس می‌کنید مجبور هستید هر اعلان را برای به‌روزرسانی‌های داستان جدید و پیام‌های مستقیم قبل از ناپدید شدن باز کنید. با تعامل بیشتر کاربر، Snapscore شما افزایش می یابد.

برای افزایش تعامل کاربران، اسنپ چت Discover را در سال 2015 راه اندازی کرد، بخشی که رسانه ها از NatGeo گرفته تا Buzzfeed تا نیویورک تایمز و سازندگان محتوا می توانند داستان ها، ویدیوها و مقالات 24 ساعته را به اشتراک بگذارند. این به شما امکان می دهد از آخرین اخبار و محتوای سبک زندگی مطلع شوید.

اسنپ ​​استریکس

در سال 2015، اسنپ چت Snapstreak را راه اندازی کرد، که تعداد روزهای متوالی ارسال یک عکس خصوصی برای فردی در لیست دوستان خود را محاسبه می کند. حفظ این رگه ها به Snapscore شما می افزاید. پس از ارسال یک عکس به مدت سه روز متوالی، یک شعله در کنار نام آنها و تعداد روزهایی که این خط را ادامه داده اید ظاهر می شود.

اگر ارسال عکس روزانه خود را از دست دادید و به مجموعه خود پایان دادید، شما 24 ساعت فرصت دارید تا این سری را با قیمت 0.99 دلار یک بار بازیابی کنید. به دلیل ترس از دست دادن، ممکن است احساس کنید مجبور به حفظ Snapstreak هستید، یک انگیزه قوی که استفاده روزانه را تشویق می کند.

فیلترها و لنزها

هنگامی که اسنپ چت برای اولین بار در سال 2015 مجموعه ای از فیلترها را منتشر کرد، کاربران تعامل خود را با این برنامه افزایش دادند و می خواستند چهره خود را از طریق این لنزها تغییر دهند. از آن زمان، اسنپ چت دائماً فیلترها، لنزها و ویژگی‌های واقعیت افزوده جدیدی را منتشر می‌کند که به شما امکان می‌دهد عکس‌ها را بهبود ببخشید و حسی از فانتزی به ویدیوها اضافه کنید. این قابلیت اشتراک‌گذاری آن‌ها را افزایش می‌دهد که به نوبه خود لایک‌ها، نظرات و اشتراک‌گذاری‌های زیادی دریافت می‌کند که به شما احساس اعتبار اجتماعی می‌دهد.

اسنپ ​​مپ

در سال 2016، اسنپ چت با Bitmoji یکپارچه شد تا به شما امکان ایجاد و تعامل از طریق آواتارهای سفارشی را بدهد. این آواتارها در اسنپ مپ گنجانده شده اند که یک نقشه جهانی است که مکان واقعی دوستان و عکس های محلی مختلف از سراسر جهان را نشان می دهد. این ویژگی همچنین می‌تواند با ایجاد احساس ناچاری برای به اشتراک گذاشتن عکس‌های خود در حال انجام فعالیت‌های جالب در مکان‌هایی که می‌توانید از آن عکس بگیرید، از ترس از دست دادن سرمایه استفاده کند.

Snapchat Spotlight

اسنپ ​​چت Spotlight را در سال 2020 راه اندازی می کند. که در آن فید مشابه TikTok است محتوای بی پایان ایجاد شده توسط سازندگان محتوا را نشان می دهد. با استفاده از یک طرح اسکرول بی نهایت، برنامه شما را جذب می کند با نمایش ترکیبی از مطالب جالب و جدید. ویدیوهایی که به‌طور خاص رضایت‌بخش هستند، پاسخ‌های دوپامین را در مغز ایجاد می‌کنند که مشابه استفاده از دستگاه‌های اسلات است و باعث می‌شود که بخواهید برای محتوای لذت‌بخش‌تر به سایت بازگردید.

Spotlight همچنین چالش های بازی را ارائه می دهد که در آن می توانید ویدیوهایی با موضوعات هشتگ ارسال کنید و به طور بالقوه برنده جایزه کریستال شوید که به پول واقعی تبدیل می شود. این چالش‌ها بر ترس شما از از دست دادن فرصت، ماهیت رقابتی و انگیزه‌های پولی برای درگیر ماندن با اپلیکیشن تاثیر می‌گذارد.

ترک اعتیاد به اسنپ چت

در بالا روزانه 379 میلیون کاربر در سراسر جهان از اسنپ چت استفاده می کنند به طور متوسط ​​در 30 دقیقه اگر فکر می کنید هر لحظه از زندگی باید در اسنپ چت به اشتراک گذاشته شود، مدام اسنپ چت خود را با دیگران مقایسه می کنید و در اولین و آخرین لحظه روز از اسنپ چت استفاده می کنید، ممکن است معتاد شوید. اما ایجاد یک رابطه سالم تر با برنامه نباید سخت باشد. اینگونه است:

چگونه کنترل را پس بگیریم

  • اعلان های خود را غیرفعال کنید: در تنظیمات تلفن همراه خود، به تنظیمات اعلان خود بروید و اعلان های اسنپ چت را خاموش کنید. این تعداد محرک هایی را که برای باز کردن برنامه دریافت می کنید محدود می کند.
  • Screen Time: برای کاربران آیفون، به برنامه تنظیمات بروید. می‌توانید «Screen Time» و سپس «App Limits» را انتخاب کنید تا یک محدودیت زمانی برای Snapchat ایجاد کنید تا استفاده روزانه شما را محدود کند.
  • محدودیت های کاربردی: در قسمت تنظیمات و زمان صفحه، کاربران آیفون می‌توانند Content & Privacy Restrictions را انتخاب کنند و محدودیت‌های Snapchat را ایجاد کنند که مانع از باز کردن برنامه شود.
  • آزادی: برای مسدود کردن کامل اسنپ چت و سایر سایت ها و برنامه های مزاحم در همه دستگاه های خود در جلسات زمان بندی شده ای که انتخاب می کنید، اپلیکیشن Freedom را دانلود کنید. شما می توانید لیست های بلوک سفارشی خود را ایجاد کنید.

رایگان بودن از اسنپ چت

هنگامی که بتوانید اسنپ چت را برای ساعات بیشتری از روز خود بسته نگه دارید، می توانید بدون ارسال پست در مورد روابط شخصی، وظایف کاری و پروژه های خلاقانه خود بهتر تمرکز کنید. با کمک برنامه های دیجیتال مانند آزادیمی‌توانید از خود در برابر دسترسی به مکانیک‌های اعتیادآور Snapchat، از فیلترهای تغییر چهره گرفته تا Discover buzz و داستان‌های 24 ساعته محافظت کنید و از حضور بیشتر در زندگی خود لذت ببرید.

نوشته لورنا بالی



Source link