You are currently viewing چگونه با تزئینات پنجره اتاق خود را دنج تر کنیم؟

چگونه با تزئینات پنجره اتاق خود را دنج تر کنیم؟


فکر می‌کنم همه ما می‌توانیم موافق باشیم که تنها چیزی که همه ما می‌خواهیم خانه‌هایمان احساس راحتی کند، دنج است. راحتی احساسی است که باعث می شود احساس امنیت، گرما و خوش آمد گویی کنیم. این می تواند مانند یک آغوش غول پیکر باشد و آرامش و آرامش را برای ما به ارمغان بیاورد. همه ما این احساس آرامش را می خواهیم، ​​پس چگونه آن را به خانه های خود بیاوریم؟ راه های بسیار متفاوتی وجود دارد، اما یکی از مورد علاقه و تاثیرگذارترین روش های درمان پنجره است.

درمان های پنجره معمولاً برای یک هدف کاربردی مانند مسدود کردن نور خورشید یا ایجاد حریم خصوصی در شب وجود دارد. اما آنها همچنین می توانند برای زیبایی وجود داشته باشند. آنها ظاهری لایه ای و حجیم به اتاق می دهند و می توانند به بافت، الگو و رنگ کمک کنند. آنها می توانند بیانیه ای بدهند یا بی طرف تر باشند. سبک‌ها، شکل‌ها و انواع زیادی وجود دارد، بنابراین بیایید به نحوه استفاده از آنها در خانه خود بپردازیم.

انواع درمان های پنجره

ممکن است فکر کنید که این یک لیست بسیار کوتاه است، اما در واقع چندین روش مختلف برای پنجره وجود دارد. که می تواند کاملاً طاقت فرسا باشد. بنابراین من روی رایج ترین و آنهایی که در خانه خود استفاده می کنیم تمرکز خواهم کرد.

سایه ها

سایه های پنجره روی پنجره شما آویزان است و معمولاً می توان آن را با دست، با استفاده از کابل یا به صورت خودکار بالا و پایین کشید. آنها پوشش های “نرم” پنجره هستند که از یک رول پیوسته از مواد برای پوشاندن کل دهانه پنجره ساخته می شوند. آنها هیچ گونه لاملا ندارند و یک تکه از مواد هستند.

ما اخیرا نصب کردیم سایه های هوشمند سرینا از Lutron Electronics در اتاق نشیمن ما که کاملاً تغییر دهنده بازی بود. آنها به طور خودکار به خودی خود باز و بسته می شوند و ما می توانیم آنها را بر اساس یک برنامه تنظیم کنیم تا هرگز مجبور نباشیم آنها را به صورت دستی باز و بسته کنیم.

می توانید آنها را با ریموت های Pico یا از طریق برنامه Lutron کنترل کنید، جایی که من برنامه های مختلفی را ذخیره کرده ام. آنها حتی می توانند تغییر فصول را حس کنند و بر اساس آن غروب/طلوع خورشید را تنظیم کنند. خیلی باحاله نه؟؟

سایه ها حریم خصوصی بسیار خوبی را فراهم می کنند، اما چیزی که بیشتر در مورد آنها دوست دارم این است که چقدر زیبا هستند. لوترون طیف وسیعی از پارچه ها و رنگ هایی دارد که بسیار با کیفیت به نظر می رسند. ما در اینجا از سایه‌های شفاف استفاده کرده‌ایم، بنابراین آن‌ها هنوز هم اجازه می‌دهند مقداری نور خورشید از آن بتابد، که در اوایل عصر و صبح زود عالی است. من در نهایت با رنگ تیره‌تری به نام میست رفتم و فکر می‌کنم با رنگ‌های دیگر در این اتاق کاملاً هماهنگ است.

کورها

پرده‌ها با سایه‌ها از این جهت متفاوت هستند که آنها یک پنجره “محکم” با نوارهایی هستند که هنگام باز کردن پنجره به سمت پایین کشیده می‌شوند. لت ها را می توان با طناب در زوایای مختلف تنظیم کرد و اجازه می دهد تا مقادیر متفاوتی از نور را دریافت کند.

آنها معمولا از موادی مانند فلز، چوب، کامپوزیت یا بامبو ساخته می شوند. پرده های عمودی برای پنجره های بلندتر یا درهای کشویی عالی هستند.

پرده

پرده ها پانل های پارچه ای هستند که معمولاً به صورت جفت استفاده می شوند، اما بسته به چیدمان اتاق می توان آنها را به صورت جداگانه آویزان کرد. آنها را یا با کشیدن از جیب پارچه ای یا با استفاده از قلاب های پرده بر روی میله آویزان می کنند. آنها در مواد مختلفی وجود دارند که مقادیر متفاوتی نور را وارد می کنند. شفاف بیشتر تزئینی است و نور زیادی را مسدود نمی کند، در حالی که پرده های خاموش نور تقریباً صفر را وارد می کنند.

پرده ها بسیار متنوع هستند و می توانند به هر اتاقی که در آن آویزان می شوند، نرمی و لطافت ببخشند.

بعد از حلق آویز کردن مال ما سایه های هوشمند سرینا، احساس می کردم چیزی کم است و می دانستم که پرده ها جواب می دهند. پرده ها یا سایه ها به خودی خود عالی هستند، اما من دوست دارم آنها را لایه بندی کنم تا ظاهری راحت تر ایجاد کنم. وقتی سایه هایمان را آویزان کردیم، تصمیم گرفتم آنها را به جای داخل قفسه بیرونی آویزان کنم. این بدان معناست که ما آنها را به جای اینکه در زیر آن و داخل قاب پنجره قرار دهیم، بالای قاب پنجره آویزان کردیم.

سایه های هوشمند سرینا

این یک راه عالی برای بلندتر نشان دادن پنجره های شما از آنچه واقعا هستند است. هنگامی که سایه در داخل پنجره قرار می گیرد، پنجره را به طور کلی می شکند و چشم شما را از بالا رفتن باز می دارد. هنگامی که سایه روی پنجره قرار می گیرد، مانند یک قاب پیوسته است که به چشم شما اجازه می دهد تا به سمت بالا حرکت کند.

نحوه انتخاب پرده های مناسب برای راحتی بیشتر

اولین چیزی که باید به آن فکر کنید این است که چه نوع ماده ای را می خواهید. اگر پرده ها در مهدکودک قرار دارند، ممکن است بخواهید خاموشی کنید. زیبا استفاده کردیم پرده های مخملی خاموشی در مهد کودک دوست من و آنها بسیار بالا به نظر می رسند! اگر تزئینی‌تر هستند و نمی‌خواهید جلوی نور را بگیرید، روشن است. اگر می خواهید یک حس لوکس داشته باشید، مخمل ممکن است برای شما مناسب باشد.

مهد کودک دختران غریب

یک ترفند عالی برای اضافه کردن آرامش بیشتر این است که پانل های خود را دو برابر کنید. اگر پنجره شما به اندازه کافی بزرگ است، سعی کنید از دو پانل در هر طرف استفاده کنید. با این کار ظاهری کاملاً شخصی‌تر و کامل‌تر ایجاد می‌شود که فوراً اتاق شما را دنج‌تر می‌کند.

برای اتاق نشیمن ما همانطور که قبلاً اتاق خود را داریم سایه های هوشمند برای حفظ حریم خصوصی در شب، پرده ها تزئینی خواهند بود و به آن آرامش می بخشند. اگر در طول سال‌ها چیزی در مورد استایلم یاد گرفته‌ام، این است که به سمت رنگ‌های تیره‌تر و خاکی‌تر کشیده شده‌ام. می دانستم که هیچ چیز روشن و درخشانی اینجا نمی خواهم.

تقریباً با همان پرده های مخملی سبز تیره ای که در اتاق غذاخوریمان داریم رفتم تا اینکه با این پرده ها روبرو شدم ملحفه های گلدار مشکی از هدف آنها الگوی عالی (و قیمت!) بودند و می دانستم که می توانم به راحتی آنها را به پرده تبدیل کنم. من همان آموزشی را که برای ایجاد a استفاده کردم دنبال کردم پرده چین دار بدون دوخت در اتاق گلی ما و دو پانل پرده زیبا برای اتاق نشیمن خود ایجاد کردیم.

نحوه آویزان کردن پرده

اولین کاری که می بینم مردم هنگام آویزان کردن پرده ها اشتباه می کنند این است که آنها را خیلی پایین آویزان می کنند. آنها اغلب آنها را مستقیماً بالای قاب پنجره آویزان می کنند، اما این باعث ایجاد ظاهری کوتاه می شود و فضا را به حداکثر نمی رساند. اگر سقف های استاندارد 8 اینچی دارید، می توانید پرده خود را تا سقف آویزان کنید! با این کار فوراً پنجره های شما بلندتر به نظر می رسند و پرده های شما پیچیده تر به نظر می رسند.

همچنین می توانید آنها را به صورت تقسیم بین بالای قاب پنجره و سقف آویزان کنید، اما همیشه باید حداقل 4-6 اینچ بالاتر از چارچوب باشند.

اگر سقف طاقی مانند ما در سقف خود دارید هال، می توانید حتی بالاتر بروید! با آن همه فضای منفی بالای پنجره هایمان، نمی خواستم نقطه شکستی ایجاد کنم. بنابراین تصمیم گرفتم آنها را حدود 10 اینچ بالاتر از ما آویزان کنم سایه ها و این به چشم شما اجازه می دهد تا به بالا رفتن از دیوار و نگاه کردن به اتاق ادامه دهد.

همچنین باید از پرده های خیلی کوتاه خودداری کنید. اگر می‌خواهید ظاهری مجلل‌تر داشته باشید، می‌توانید اجازه دهید آن‌ها روی زمین بیایند. در غیر این صورت، پرده های شما باید فقط 1/2 اینچ بالاتر از سطح زمین باشند.

بسته به فضایی که در دو طرف پنجره دارید، حرکت دادن میله به بیرون نیز به بزرگتر نشان دادن پنجره های شما کمک می کند. یک قانون کلی خوب این است که میله خود را 4-6 اینچ از پنجره در دو طرف آویزان کنید.

پرده های جدید دنج ما

من وسواس دارم که آنها چگونه ظاهر شدند و چقدر به این فضا اضافه کردند! با وجود سیاه بودن، الگوی گل به آنها کمک می کند سبک تر شوند و زیبایی لطیف تری ایجاد کنند. رنگ نیز کاملاً با رنگ ما مطابقت دارد سایه های هوشمند! آنها به خوبی یکدیگر را تکمیل می کنند و ظاهری زیبا و لایه ای ایجاد می کنند.

من از a استفاده کردم بازگشت قرنیز سیاه که به نظر من ظاهر ظریف تری دارد. همچنین اگر می خواهید تمام نور را مسدود کنید عالی است. اما داشتن آن انحنای خفیف در انتها جزئیات بسیار زیبایی است.

پرده های DIY در اتاق نشیمن

این اتاق همیشه احساس می کرد چیزی کم دارد و نمی دانم چرا زودتر پرده ها را آویزان نکردم! همانطور که از قبل و بعد می بینید، اضافه کردن پرده ها اتاق نشیمن ما را کاملا دنج تر کرد و من نمی توانم منتظر بمانم تا اینجا جمع شوم و از آنها لذت ببرم!

منتظر آموزش ساخت این پرده های ورقه ای زیبا باشید!



Source link