You are currently viewing چگونه در حین کار از راه دور متمرکز و با انگیزه بمانیم.  مغز را انتخاب کنید

چگونه در حین کار از راه دور متمرکز و با انگیزه بمانیم. مغز را انتخاب کنید


کار از راه دور یک موهبت برای نیروی کار جهانی است و شکی در آن نیست. هر چند همه اش آفتاب و رنگین کمان نیست. به گزارش گلسدور، 48 درصد کارمندان گزارش دادند که در طول همه‌گیری احساس انزوا می‌کنند و 42 درصد احساس می‌کنند که شغلشان متوقف شده است.

بدیهی است که فقدان تماس انسانی بر بهره وری کلی تأثیر منفی دارد. پس راه حل چیست؟ البته استفاده از تکنیک های عملی برای ادامه کار. اما اگر واقعاً می خواهید گردش مالی و قوام خود را افزایش دهید، باید زیر سطح را حفاری کنید

با در نظر گرفتن این موضوع، این مقاله به تکنیک‌های کمتر شناخته شده‌ای مانند ایجاد یک فضای کاری شخصی‌سازی شده، تعیین اهداف خرد و استفاده از مسدود کردن زمان می‌پردازد. با به کارگیری این رویکردها، غلبه بر چالش های رایج و حفظ سطوح بالایی از انگیزه را یاد خواهید گرفت.

علیرغم آنچه به نظر می رسد، هیچ ترفند جادویی برای انجام این کار وجود ندارد. در عوض، باید بر تکنیک های زیر تکیه کنید:

یک فضای کاری شخصی سازی شده ایجاد کنید

کار از روی تخت یا کاناپه شما ممکن است راحت باشد، اما مانع بهره وری شما می شود و باعث وضعیت نامناسب می شود. برای جلوگیری از این، شما باید از کار مرخصی بگیرید. اگر اتاق یدکی دارید، آن را به یک دفتر خانه موقت تبدیل کنید.

اگر اتاق اضافی برای تبدیل ندارید، می توانید یک محیط کار در اتاق نشیمن، اتاق خواب یا اتاق زیر شیروانی ایجاد کنید. در حالت ایده آل، فضای کاری شما باید یک اتاق مجزا یا گوشه ای آرام از خانه شما باشد. پس از شروع فرآیند تبدیل، روی جنبه های زیر تمرکز کنید:

  1. نورپردازی

مطمئن شوید که اتاق نور طبیعی کافی دارد. اگر هیچ کدام در دسترس نیستند، چراغ های LED زرد گرم بهترین نور برای نصب برای افزایش بهره وری هستند. نور محیط کار شما به طور قابل توجهی بر روحیه و انگیزه شما در کار تأثیر می گذارد. علاوه بر این، نور مناسب از مشکلات سلامتی مانند سردرد، خستگی و خستگی چشم جلوگیری می کند و خلق و خوی مثبت ایجاد می کند.

  1. ارگونومی

هنگام قرار دادن فضای کاری خود، مهم است که ارگونومی را در نظر بگیرید، زیرا بر مدت زمانی که می توانید راحت و متمرکز بمانید تأثیر می گذارد. این شامل تنظیم تجهیزات اداری شما به گونه ای است که خستگی عضلانی را در حین کار به حداقل برساند و راحتی را بهبود بخشد. محیط کاری ایجاد کنید که ناراحتی فیزیکی را کاهش یا از بین ببرد. به نوبه خود، می توانید وضوح ذهنی خود را افزایش دهید و وظایف را با کارایی بیشتری انجام دهید. اگر به دنبال برخی از اقلام راحتی هستید، در اینجا باید به موارد زیر توجه کنید:

  • میز کار ارگونومیک
  • صندلی های قابل تنظیم با تکیه گاه کمر
  • هدفون سبک یا هدفون داخل گوش
  • سینی های صفحه کلید
  • پد مچ دست / پد ژل
  • ایستگاه های کاری نشستن/ایستادگی قابل تنظیم

یک برنامه زمانی ایجاد کنید

روز خود را با ایجاد یک برنامه بهینه برای شما شروع کنید. این به معنای 9-5 نیست که همه با شنیدن کلمه “برنامه” به آن فکر می کنند. مطمئناً، شیفت 8 ساعته کلاسیک ساده‌ترین روش برای برنامه‌ریزی است، اما مشاغل پاره وقت و کنسرت‌های جانبی چیز دیگری هستند.

Uber Eats و DoorDash نمونه‌های کاملی از این موضوع هستند. اگرچه به خودی خود دور از دسترس نیستند، اما همچنان مشاغل غیر سنتی هستند و می توانند فشار زیادی بر بدن و ذهن شما وارد کنند. به جای دریچه گاز تا زمانی که شروع به سوختن کند، در نظر بگیرید که آیا واقعاً اینطور است یا خیر راننده خوداشتغال بودن به صرفه است قبل از اینکه تصمیم بگیرید این راه درست برای شماست. اگر مصمم به رفتن به این مسیر هستید، دوره های اوج بهره وری را در نظر بگیرید و سعی کنید در آن دوره ها کار کنید.

به همین ترتیب، شما باید در مورد جدا کردن اوقات فراغت از زمان کار سختگیر باشید. دورکاری جذابیت درآمد بالقوه بالاتر را دارد، اما فریب نخورید. استراحت، گذراندن وقت با خانواده و سایر فعالیت ها برای ادامه کار و حفظ سلامت روان ضروری هستند.

اهداف خرد تعیین کنید

هنگام کار از راه دور، یکی از قوی‌ترین و مؤثرترین راه‌ها برای بهبود بهره‌وری، تقسیم وظایف بزرگ به اهداف خرد است. پس گرفتار آنها نشوید اسطوره های سازمانی، که شامل این ایده است که موفقیت فقط از طریق اهداف بزرگ به دست می آید. این فقط یک بلیط یک طرفه به Burnoutville است.

در عوض، کوچک، یا بهتر از آن، خرد فکر کنید. اهداف خرد مراحل کوچک، مشخص و قابل اجرا هستند که می توانید به سرعت آنها را تکمیل کنید. انجام یک کار بزرگ به یکباره باعث می شود شما احساس سردرگمی و سردرگمی کنید، در حالی که اهداف خرد شما را ادامه می دهند و انگیزه بیشتری را القا می کنند.

در حالی که اهداف خرد در موقعیت‌های کم مسئولیت مفید هستند، اما در حوزه‌های پیچیده و حساس مانند مراقبت‌های بهداشتی واقعاً می‌درخشند. خواه پشتیبانی از بیمار، سازماندهی اسناد یا حفظ انطباق با HIPAAشما همیشه یک قدم با خراب کردن شهرت خود فاصله دارید.

و HIPAA نمونه خوبی دیگر از این است که چگونه هدف گذاری صحیح می تواند اوضاع را تغییر دهد. به جای جستجوی بی‌هدف برای پاسخ‌ها و تحت فشار قرار دادن سایر اعضای تیم، می‌توانید تلاش را به اهداف خرد تقسیم کنید.

ابتدا باید آموزش های HIPAA را برنامه ریزی و اجرا کنید و سپس کانال های ارتباطی امن ایجاد کنید. فقط در این صورت می توانید مواردی مانند محدود کردن قرار گرفتن در معرض اطلاعات محافظت شده بهداشتی (PHI) و نظارت را برطرف کنید.

بهش فکر کن. اگر تیم های راه دور در چنین صنایع حساسی می توانند با استفاده از اهداف خرد کار کنند، شما نیز می توانید. با همه چیز مانند یک پزشک که از اطلاعات بیمار محافظت می کند رفتار کنید و در نهایت نتیجه را خواهید دید.

قفل زمان اهرمی

یادگیری نحوه استفاده از زمان راز انجام کارهای زیادی هنگام کار از راه دور است. مسدود کردن زمان را وارد کنید. بهترین راه برای توصیف آن به عنوان یک استراتژی مدیریت زمان طراحی شده است حفظ و محافظت از تمرکز. این شامل تقسیم روز شما به چند بلوک زمانی است. هر بلوک به یک کار خاص یا کار گروهی اختصاص داده خواهد شد. همچنین مهم است که بلوک های زمانی خاص را به درستی تخصیص دهید، که کاملاً ممکن است اگر:

  1. وظایف را مشخص کنید

با طوفان فکری و فهرست کردن وظایف کاری که باید برای روز یا هفته بعد انجام دهید شروع کنید. سپس زمان هایی را مشخص کنید که بیشترین بهره وری را دارید و مهم ترین وظایف را در آن زمان ها برنامه ریزی کنید. برای کارهای با اولویت متوسط ​​و پایین، می‌توانید وقتی 100 درصد نیستید، آنها را به خطر بیندازید و کامل کنید.

  1. وظایف گروهی

گروه بندی وظایف، عمل گروه بندی چندین کار مشابه با هم است. این کمک می کند تا در یک بازه زمانی معین روی وظایف خاصی تمرکز کنید. به عنوان مثال، می توانید در پایان هفته، پرونده سازی و کارهای اداری معمول را گروه بندی کنید تا بتوانید روی کار مشتری تمرکز کنید. به میانگین روز کاری خود فکر کنید و سعی کنید آزاردهنده ترین کارها را با گروه بندی آنها بهینه کنید.

  1. بلوک های زمانی خود را در تقویم خود برنامه ریزی کنید

آخرین اما نه کم‌اهمیت، می‌توانید از یک برنامه تقویم برای داشتن یک نمای کلی واضح از هر بلوک ساعت استفاده کنید. به همین دلیل مهم است که در تقویم خود بازه های زمانی واقعی را برای دسته ای از کارهای مشابه تعیین کنید. برای مثال، می‌توانید همه جلسات را در روز دوشنبه قطع کنید، در حالی که در بقیه هفته روی چیزهای پیچیده‌تر تمرکز می‌کنید.

نتیجه

دورکاری چندین مزیت از جمله انعطاف پذیری و استقلال را ارائه می دهد. اما این واقعیت که اعضای تیم از نظر فنی منزوی هستند یک چالش منحصر به فرد ایجاد می کند. چالشی که می تواند به طور قابل توجهی بر بهره وری، رانندگی و تمرکز تاثیر بگذارد.

با اجرای استراتژی‌های عملی، می‌توانید از خود در برابر همه صداها محافظت کنید و خود را افزایش دهید بهره وری و انگیزه در نتیجه. همیشه اهداف روشنی تعیین کنید، وظایف را اولویت بندی کنید، برنامه ریزی کنید و منظم باشید. این سخت‌تر از آن چیزی است که به نظر می‌رسد، اما همچنین ساده و سرراست است و آن را به مسیری عالی برای هر دورکاری تبدیل می‌کند.


کتاب را از
ارین فالکونر!

ارین به زنان بیش از حد برنامه ریزی شده نشان می دهد که چگونه کارهای کمتری انجام دهند تا بتوانند بیشتر به دست آورند. کتاب‌های بهره‌وری سنتی – نوشته‌شده توسط مردان – به سختی به پیچیدگی فشارهای فرهنگی که زنان در مواجهه با فهرست کارهایی که باید انجام دهند احساس می‌کنند، می‌پردازند. چگونه به مزخرفات پایان دهیم به شما می آموزد که چگونه بر روی سه حوزه زندگی خود که می خواهید در آنها برتری داشته باشید تمرکز کنید و سپس به شما نشان می دهد که چگونه از بارگذاری خارج کنید، برون سپاری کنید یا فقط به بقیه اهمیت ندهید.



Source link