You are currently viewing چگونه فردا را امروز بهتر کنیم (خود آینده شما از شما تشکر خواهد کرد)

چگونه فردا را امروز بهتر کنیم (خود آینده شما از شما تشکر خواهد کرد)


https://www.youtube.com/watch?v=vwT-T3NmcDA

امروز چکار می کنید؟ فقط سعی کنید “روز را پشت سر بگذارید”؟ در مورد صرف وقت خود برای انجام کارهایی که فردا را بهتر و آسان تر می کند، صرف کنید؟

یک ضرب المثل قدیمی هندی وجود دارد که می گوید:دیروز فقط یک رویا است، فردا فقط یک رویا. اما امروزی که خوب زندگی می‌کند، هر دیروز را به رویای خوشبختی تبدیل می‌کند و هر فردایی را چشم‌انداز امید

پس “امروز خوب زندگی کردن” چگونه است؟

برای بسیاری از افراد، این اتفاق در طول روز می افتد. انجام آن چند کار که کاملاً باید انجام شود و هر کار دیگر را بارها و بارها به فردا موکول می کند. این به رهن آینده است. مثل این است که وزنه بزرگی روی دوش خود داشته باشید با همه چیزهایی که از گذشته به چشم می خورد.

آنچه ما می خواهیم انجام دهیم آن چیزهایی است که فردا را بهتر می کند. آنها چیزهایی مانند راه اندازی سیستم هایی هستند که وظایف معمول را برای شما انجام می دهند. حداقل، آنها به شما یادآوری می کنند که این کارهای معمول را در زمان مناسب انجام دهید. هرگز نباید امیدوار باشید که به یاد بیاورید.

این ایده انجام کاری امروز که فردا را بهتر می کند، موضوع این ماه خواهد بود.

من دو مثال سریع برای شما می زنم

درست بعد از آخرین سال جدید، واقعا ساده مجله چندین پاسخ خوانندگان به این سوال را منتشر کرد: “دیگر چه تصمیمی برای سال جدید نخواهید گرفت؟”

یک جواب توجه مرا جلب کرد:

برای همه اقوامم کارت تولد بفرستم. من از یک خانواده نه نفره هستم و همه ما بچه داریم. من الان 2 سال است که تلاش می کنم و نمی توانم با مقدار نامه ها هماهنگی داشته باشم.

بیایید یک سیستم سریع طراحی کنیم تا این کار آسان شود. اگر تا به حال در یکی از سمینارهای من شرکت کرده اید یا کتاب من را خوانده اید دارم مرتب میشم!، شما در مورد این یکی شنیده اید. هدف ما پردازش تمام کارت های تولد یکباره در سال خواهد بود.

اولین قدم این است که فهرستی از افرادی که برایشان کارت می‌فرستید تهیه کنید. من توصیه می کنم آنها را در یک صفحه گسترده قرار دهید. یک ستون برای نام، یک ستون برای آدرس خیابان، یک ستون برای شهر، یک ستون برای ایالت و یکی برای کد پستی خواهد بود. در نهایت یک ستون برای تولد فرد اضافه کنید. شما می توانید این کار را نه تنها با خانواده، بلکه با دوستان نزدیک یا همکاران انجام دهید.

با نزدیک شدن به شروع سال جدید، این صفحه گسترده را جمع آوری کنید و مجموعه ای از برچسب های آدرس را چاپ کنید.

برای هر کسی که در لیست است با یک سفر کارت بخرید. در طول سال، خیریه های زیادی کارت تولد می فرستند که معمولاً به اندازه کافی کارت در دست داریم بدون اینکه نیازی به خرید بیشتر داشته باشیم.

اکنون کارت هایی با پاکت دارید. شما برچسب هایی دارید شما دارای برچسب آدرس بازگشتی هستید. شما تمبر دارید بشین همه چیو مقایسه کن کارت را امضا کنید، آن را در پاکت قرار دهید و برچسب را با آدرس صحیح بچسبانید. از این طریق کل پشته را طی کنید.

برگردید و تمام کارت ها را مهر و موم کنید. در پاس بعدی، برچسب‌های آدرس برگشتی را روی همه کارت‌ها قرار دهید.

گام بعدی این است که هر پاکت و مداد را در تاریخی که قرار است کارت از طریق پست ارسال شود، دریافت کنید. شما این اطلاعات را در صفحه گسترده خود دارید. تاریخی که مهر پست بعداً در آن قرار خواهد گرفت را مداد کنید.

اینجا جادو می آید.

کل دسته کارت ها را بردارید و آنها را در فایل Tickler خود قرار دهید. اگر نمی دانید در مورد چه چیزی صحبت می کنم، به لیست ایمیل بپیوندید. اولین هدیه ای که دریافت می کنید به طور عمیق نحوه ایجاد و نحوه استفاده از آن را توضیح می دهد.

شما به تازگی این حق را به دست آورده اید که کارت های تولد را فراموش کنید! در روز اول هر ماه، وقتی نه تنها فایل Tickler آن روز، بلکه فایل ماه جدید را نیز باز می کنید، همه کارت هایی برای ارسال در آن ماه وجود دارد. از تمبر پستی برای پوشاندن تاریخی که روی پاکت نوشته اید استفاده کنید. هر کارت را برای روزی که قرار است پست شود در فایل Tickler بیندازید.

مانند هر کار دیگری که انجام می دهید، به یک ماشه نیاز دارید تا به شما یادآوری کند که این مراسم را یک بار در سال انجام دهید. در فهرست کارهای دیجیتالی خود، یک کار تکراری برای یک روز در اواخر دسامبر ایجاد کنید تا برچسب کارت تولد خود را چاپ کنید.

کارت هدیه

یک سیستم ساده ثانویه وجود دارد که هر سال یا بیشتر به ذهن می رسد. اگر شما هم مثل من هستید، در طول تعطیلات چند کارت هدیه دریافت کرده اید. چگونه با اون ها کنار میای؟ بیایید سیستم را راه اندازی کنیم.

یک پوشه فایل خالی بردارید و روی آن برچسب «Gift Cards» بزنید. چند تکه مقوا را داخل آن قرار دهید. هر طرف را با چهار گیره کاغذ تراز کنید.

سپس کارت های هدیه را منگنه کنید. شما می توانید 16 عدد مقوا را به یک تکه مقوا بچسبانید… هشت عدد در جلو و هشت عدد در پشت. کارت ها را به ترتیب حروف الفبا بچینید تا راحت تر بتوانید آنچه دارید را ببینید. احتمالاً شما نیز کارت‌های الکترونیکی روی 8 ورق کاغذ 1/2 × 11 دارید. آنها را در پوشه بین تکه های مقوا قرار دهید.

آیا کوپن یا کارت هدیه با تاریخ انقضا دارید؟ به عنوان مثال، آیا شما یک کارت هدیه خریدید و به طور خودکار یک کارت جایزه 10 دلاری یا 15 دلاری با این قید که کارت باید در ژانویه استفاده شود، برای شما به ارمغان آورد؟ همه اینها را به ترتیب زمانی در جلوی پوشه قرار دهید.

اکنون که پوشه آماده شده است، به یک ماشه نیاز داریم تا در زمان مناسب به آن نگاه کنیم. کل پوشه را در فایل Tickler قرار دهید. من عاشق دیدن هر شنبه خودم هستم.

همانطور که بیش از 40 سال است که هر روز فایل Tickler را دانلود کرده ام، شنبه ها فایل مربوط به آن روز را دانلود می کنم. اینم پوشه کارت هدیه من و همسرم نگاهی گذرا به آنچه در راه است و کارت هایی که ممکن است بخواهیم در طول هفته استفاده کنیم، می اندازیم. این کارت ها را دانلود کنید و دوباره پوشه را برای شنبه آینده پر کنید. به همین سادگی است و ما هرگز کارتی را گم نمی کنیم!

فراخوان شما برای اقدام این است که به زندگی خود نگاه کنید و تصمیم بگیرید که امروز چه سیستم های ساده ای را می توانید ایجاد کنید که فردا را بهتر می کند و آینده شما را سپاسگزار می کند.



Source link