You are currently viewing چگونه یک درخت گرینچ درست کنیم

چگونه یک درخت گرینچ درست کنیم


یک درخت مینی گرینچ سریع و آسان درست می شود و بلافاصله خانه شما را با شادی کریسمس پر می کند. همان چیزی که گرینچ به آن امیدوار است! در اینجا نحوه درست کردن درخت Grinch رومیزی خود و شاید چند چیز برای ایجاد شادی بیشتر در تعطیلات آورده شده است.

نحوه ساخت درخت گرینچ رومیزی

اگرچه داشتن دکوراسیون کلاسیک تعطیلات، مانند درختان کریسمس زیبا که با تزئینات سنتی تزئین شده اند، فوق العاده است تزئین شده با تاج های گل مقدسمن هم دوست دارم فصل کریسمس را با کمی تزریق کنم عجیب و غریب و هوس

صف این شگفتی کوچک! نه تنها شایان ستایش است، بلکه خاطرات خوش دوران کودکی را برای مورد علاقه دکتر سوس زنده می کند چگونه گرینچ کریسمس را دزدید اما این درخت مینیاتوری گرینچ نیز یادآور روح تعطیلات است.

یاد بگیرید که چگونه یکی بسازید و مهمتر از آن، چرا باید!

جادوی درخت مینی گرینچ

که در چطوری گرنیچ کریسمس را دزدیددکتر سوس به خوبی توضیح می دهد که تعطیلات برای من چه معنایی دارد:

درخت مینی گرینچ با نقل قول دکتر سوس، "او فکر کرد شاید کریسمس از فروشگاه نیامده باشد.  شاید کریسمس به معنای کمی بیشتر باشد؟"

در موردش نوشتم چگونه یک درخت گرینچ کریسمس را نجات داد برای من سال ها پیش و از آن زمان تاکنون نسخه های مختلف زیادی برای جشن گرفتن این فصل ساخته ام (مثل این درخت 9 فوتی گرینچ!). امسال، درختان گرینچ من کوچکتر، قابل حمل و هدیه هستند.

بنابراین وقتی در مورد کسی می شنوم که کمی احساس آبی دارد و ممکن است به گرمای تعطیلات نیاز داشته باشد، درخت گرینچ در خانه او ظاهر می شود تا لبخندی بر لبانش بیاورد.

برای این پروژه، شما می توانید از هر مینی همیشه سبز استفاده کنید اما من از سرو لیمو استفاده کردم. سرو لیمو به راحتی برای فروش در تعطیلات پیدا می شود. آنها عطر بسیار خوبی دارند و رنگ زرد مایل به سبزی دارند.

با این حال، آنها به رطوبت زیادی نیاز دارند، بنابراین اگر سرو لیمو را انتخاب می کنید، حتماً آن را اغلب (دو بار در هفته یا بیشتر) آبیاری کنید. آن را مرتب با آب اسپری کنید.

آیا می خواهید یک یا سه درخت کوچک گرینچ برای افراد زندگی خود بسازید؟ اینجوری!

نحوه ساخت درخت گرینچ رومیزی

من تغییرات زیادی در درخت کوچک Grinch دیده ام. لازم به ذکر است که بسیاری از فروشگاه های مواد غذایی مانند Trader Joe در حال حاضر نسخه های خود را از این ها می فروشند.

Trader Joe’s Grinch Tree بسیار ضعیفتر است و تندی کمتری دارد. من دوست دارم DIY کنم زیرا می توانم تزئینات و نوع گیاهی را که استفاده می کنم سفارشی کنم.

اما اگر بخشی از درخت Trader Joe’s Grinch وجود دارد که دوست ندارید، می توانید به راحتی آن را جدا کنید و این دستورالعمل ها را دنبال کنید تا درخت را با مواد آن سفارشی کنید.

من انواع دیگری را دیده ام که درخت زنده نیست و در عوض از شاخه های سرو ساخته شده است. من این روش را برای ساختن یک درخت مینی گرینچ ترجیح می دهم زیرا انجام آن بسیار ساده تر است و سپس یک گیاه زنده به دست می آورید!

با مراقبت مناسب، می توانید از همین گیاه در سال آینده برای ایجاد یک درخت رومیزی گرینچ دیگر استفاده کنید.

سیم گل قرمز برای درخت مینی گرینچ
سیم گل کمک می کند تا همه شاخه ها محکم و در جای خود قرار گیرند.

مواد

انجام دهید!

گیاه همیشه سبز خود را از گلدانش خارج کرده و در گلدان گل بکارید خاک گلدان خوب درخت را طوری در گلدان قرار دهید که به یک طرف نزدیکتر باشد و بیرون زده در یک زاویه

سرو لیمویی که کمی به پهلو در گلدان بنفش برای درخت مینی گرینچ کاشته شده است
کاشت در یک زاویه از قبل به درخت شکلی شبیه گرینچ می دهد.

مقداری خزه تزئینی روی خاک اضافه کنید.

چگونه یک درخت رومیزی گرینچ درست کنیم
اگرچه از نظر فنی اختیاری است، خزه آن را از نظر بصری بسیار جذاب تر می کند.

اگر می خواهید موضوعاتی را اضافه کنید، پس از آن این کار را انجام دهید. شروع از پایین و کار به بالا، چراغ های رشته ای را دور درخت بپیچید. اگر رشته چراغ ها به اندازه کافی بلند است، پس از رسیدن به بالای درخت شروع به پیچیدن به سمت پایین درخت کنید.

روبان و/یا را اضافه کنید سیم گل برای گلدسته. آن را مانند چراغ ها دور درخت بپیچید، از پایین شروع کنید و به سمت بالا بروید. انتهای شل را بچسبانید تا در جای خود بماند.

درخت مینی گرینچ با تزئینات قرمز و کمان
اگر می‌خواهید پنهان‌تر باشد، می‌توانید از سیم سبز نیز استفاده کنید.

در مرحله بعد، به تعدادی زیور آلات نیاز خواهید داشت. گزینه های زیادی برای تزئین این درخت کوچک وجود دارد، اما برای این یکی به جز گلدسته سیمی و یک زیور بزرگ، آن را ساده نگه داشتم.

اگر می‌خواهید چیزهای بیشتری به محصول خود اضافه کنید، از مینی پوم‌های درخشان استفاده کنید. برای تبدیل پوم پوم‌ها به زیورآلات، پوم‌های تکی را روی سنجاق‌های مستقیم جواهرات ببندید، سپس سنجاق‌ها را به شکل قلاب خم کنید و به تمام درخت آویزان کنید.

تزیین مینی درخت گرینچ تاپر قرمز
زیور بزرگ همه چیز را به هم گره می زند.

برای قسمت بالا، زیور آلات بزرگ خود را به بالای درخت وصل کنید به سمت مرکز گلدان خم می شود.

یک کمان جشن به اطراف گلدان اضافه کنید و کارتان تمام شد!

رومیزی درخت گرینچ DIY
کمان واقعاً مهم است!

ایده های بیشتر برای دکوراسیون تعطیلات DIY.

DIY مینی درخت گرینچ

این درخت مینی گرینچ را می توان از یک سبزه همیشه سبز به انتخاب شما درست کرد و یک درخت زنده را به دکوراسیونی جشن برای تعطیلات تبدیل کرد.

  • مینی درخت همیشه سبز خود را در یک گلدان گل با خاک گلدان بکارید. هنگام کاشت درخت را در کنار و با زاویه کمی قرار دهید.

  • خاک را با خزه تزئینی بپوشانید.

  • لازم نیست. چراغ‌های رشته‌ای را اضافه کنید که از پایین شروع می‌شوند و به سمت بالا و پایین می‌پیچند.

  • از روبان یا سیم گلدار به عنوان حلقه گل و برای پیچیدن درخت استفاده کنید. از پایین شروع کنید و به سمت بالا بروید. انتهای شل را در آن فرو کنید و به آرامی بالای درخت را به شکل منحنی خم کنید.

  • با زیور آلات دلخواه تزیین کنید. یک زیور گرد بزرگ به انتهای درخت اضافه کنید تا ظاهری متمایز از گرینچ داشته باشید. این همچنین به پیچ خوردن و آویزان شدن درخت شما کمک می کند.



Source link