You are currently viewing چگونه یک دیوار شابلون را رنگ کنیم + بهترین نکات من

چگونه یک دیوار شابلون را رنگ کنیم + بهترین نکات من


به دنبال راهی مقرون به صرفه برای جان بخشیدن به یک دیوار خسته کننده هستید؟ یک الگو را امتحان کنید! در اینجا یک راهنمای گام به گام در مورد نحوه ساخت شابلون دیوار آورده شده است.

در حالی که من عاشق پوسته کردن و چسباندن کاغذ دیواری هستم، می تواند هزینه را افزایش دهد، و شابلون کردن یک راه عالی برای به دست آوردن ظاهری طرح دار بدون شکستن بانک است. تنها چیزی که نیاز دارید رنگ و ابزار نقاشی است!

چیزهایی که نیاز خواهید داشت

  • قالب دیواری
  • رنگ (توصیه می کنم از یک براق مات استفاده کنید)
  • فوم غلتک
  • دستمال کاغذی (برای تمیز کردن و لکه)
  • یک قطره پارچه یا ورق پلاستیکی
  • اسپری چسب برای استنسیل، نوار یا بتونه موزه
  • برس رنگ کوچک (در صورت نیاز برای لمس کردن)

محصولات مورد استفاده برای این پروژه

توصیه می کنم از رنگ مات برای پروژه های شابلون استفاده کنید. این رنگ‌های مات عیوب را نشان نمی‌دهند و دیدن طرح الگوی بدون درخشش خوب است. اما البته – این یک انتخاب شخصی است.

من اتاق پسرم را برای این پروژه ترسیم کردم و او فضا را دوست دارد. من پیدا کردم این الگوی آسمان شب آسمانی از الگوهای پیشرفته بر Etsyاما آنها همچنین وب سایت خود را دارند، بنابراین ممکن است بخواهید آنها را بررسی کنید.

رنگم مطابقت داشت Newburyport Blue اثر بنجامین مور با رنگ مات بهر. سپس از رنگ مات بهر در پلاتین برای قسمت شابلون استفاده کردم.

نکات الگو

  • با یک الگوی مسطح شروع کنید: قالب من رول شده رسید. ممکن است بخواهید آن را با چرخاندن آن در جهت مخالف و قرار دادن آن در زیر کتاب های سنگین برای مدتی صاف کنید تا هرگونه فر یا چین از بین برود.
  • اول تست کن الگوی خود را به دیوار وصل کنید: ابتدا سعی کردم با استفاده از نوار چسب الگوی خود را پایین نگه دارم. بارها و بارها سقوط کرد. من به استفاده از بتونه نصب در چهار گوشه الگو روی آوردم و هرگز به عقب نگاه نکردم – عالی کار می کند. به نظر من بهترین کار این است که از اسپری شابلون در پشت شابلون استفاده کنید تا به دیوار چسبیده و از خونریزی رنگ جلوگیری کنید. در صورت انجام این کار، حتماً دستورالعمل سازنده چسب را دنبال کنید. تست کنید و مطمئن شوید که هر روشی را که انتخاب می کنید – می چسبد!
  • فضاهای کوچک و گوشه های تنگ را مشخص کنید (این کار را در آخر انجام دهید!): هنگامی که فضای دیوار برای تناسب با کل الگو تمام می شود (مانند پایین یا انتهای دیوار)، باید در اینجا خلاقیت به خرج دهید. شما می توانید انتخاب کنید که کل طرح را الگو قرار ندهید، بلکه فقط قسمت هایی از طرح را که کار را برای شما آسان می کند، الگو کنید. به عنوان مثال، من تصمیم گرفتم از شابلون کردن تمام ستاره های پایین دیوار صرف نظر کنم، حتی اگر آنها مناسب باشند. خیلی سخت خواهد بود و خطر به هم ریختن آن برای این کوچولو خیلی زیاد بود. شما باید قالب خود را خم کنید تا با این فضاها مطابقت داشته باشد، بنابراین حتماً قسمت پشتی را از قبل به خوبی تمیز کنید – بنابراین پیشنهاد می‌کنم این فضاهای تنگ‌تر را برای همیشه ذخیره کنید.
نحوه همپوشانی طرح استنسیل دیوار

آموزش ساخت شابلون دیوار به صورت مرحله به مرحله

مرحله 1: دیوار را آماده کنید

نحوه استنسیل یک دیوار - با یک سطح تازه رنگ شده شروع کنید

با یک دیوار تازه رنگ شده یا تازه تمیز شده شروع کنید. تمام سوراخ های ناخن را پر کنید قبل از قرار دادن یک الگو برای حرفه ای ترین نتایج.

مرحله 2: از گوشه شروع کنید

ساده ترین راه برای انجام این کار این است که از یک گوشه شروع کنید و از دیوار به عنوان راهنما استفاده کنید. الگویی که من استفاده کردم طوری طراحی شده است که همپوشانی داشته باشد (با ردیف کردن ماه ها) و بنابراین شما طرح را به جلو ادامه خواهید داد.

نحوه ساخت استنسیل دیوار - از گوشه شروع کنید

درخواست دادن روکش نصب یا نوار چسب یا چسب شابلون را بچسبانید و شابلون را به دیوار بچسبانید. قبل از رنگ آمیزی مطمئن شوید که روی آن باقی می ماند. درخواست دادم روکش نصب (یا موزه یا کیت زلزله) در چهار گوشه و فشار دادن آن به دیوار.

مرحله 3: اعمال رنگ

یک غلتک فوم را به رنگ رنگ دلخواه آغشته کنید و رنگ اضافی را با قلم مو پاک کنید سینی رنگ، دستمال کاغذی یا پارچه. رنگ را روی الگو بغلتانید، غلتک را زیاد فشار ندهید زیرا ممکن است باعث خونریزی رنگ زیر الگو شود.

نحوه همپوشانی طرح استنسیل دیوار

مرحله 4: الگو را حذف کنید

در حالی که رنگ هنوز خیس است، شابلون را با احتیاط جدا کنید تا لکه نخورد. اجازه ندهید شابلون شما در آنجا آویزان شود تا زمانی که رنگ خشک شود – در نهایت شابلون خود را روی دیوار “نقاشی” خواهید کرد!

مرحله 5: روند را تکرار کنید

اگر طراحی شما نیاز به تکرار دارد، الگو را با استفاده از دستورالعمل‌های خود حرکت دهید و با چسب محکم کنید. به رنگ آمیزی ادامه دهید تا تمام دیوار پوشانده شود.

نحوه همپوشانی طرح استنسیل دیوار

مرحله 6: پایان و روتوش کنید

قبل از برداشتن نوار ماسک یا اصلاح عیوب، اجازه دهید طرح شابلون کاملا خشک شود. در صورت لزوم، از یک برس رنگ کوچک استفاده کنید تا نقاطی را که ممکن است رنگ در آن‌ها خونریزی کرده یا خطوط نامشخص هستند، لمس کنید.

در حال تمیز کردن قالب شما

شابلون را بلافاصله پس از استفاده تمیز کنید تا از تجمع رنگ جلوگیری کنید و برای استفاده در آینده آماده شوید. از آب گرم و صابون و یک دستمال کاغذی برای پاک کردن بقایای رنگ استفاده کنید.

نتیجه نهایی!

اتاقش الان اینطوری شده

نحوه رنگ آمیزی دیوار - نمایش آسمان شب آسمانی با رنگ آبی
نحوه رنگ آمیزی دیوار - نمایش آسمان شب آسمانی با رنگ آبی
نمای نزدیک از دیواری که با الگوی آسمان شب نقاشی شده است

من نتیجه نهایی را دوست دارم و او هم همینطور. این سرگرم کننده و بسیار ارزان تر و سریعتر از کاغذ دیواری کل دیوار است.

نحوه رنگ آمیزی دیوار - نمایش آسمان شب آسمانی با رنگ آبی

به یاد داشته باشید که هنگام قاب بندی دیوارها با حوصله کار کنید و برای رسیدن به نتیجه ای حرفه ای وقت بگذارید. از طرح های کاغذ دیواری Pinterest و مد روز استفاده کنید تا به شما در انتخاب طرح و رنگ کمک کند.



چگونه یک دیوار را شابلون کنیم + نکات برتر من

کارن اسلون

کارن اسلون موسس، ویراستار و نویسنده محتوای سندیکایی www.decorhint.com است. او نکاتی از الهام را برای روزمره ارائه می دهد، از جمله ایده هایی برای خانه، پروژه های DIY و محتوای سبک زندگی. کارهای او در Google News، MSN، Pioneer Woman، Apartment Therapy و Bustle و غیره ظاهر شده است.



Source link