You are currently viewing چگونه یک صندلی در فضای باز درست کنیم

چگونه یک صندلی در فضای باز درست کنیم


یاد بگیرید که چگونه یک صندلی راحتی در فضای باز با طرح های رایگان، نحوه ساخت ویدیو و دستورالعمل های گام به گام از Shanty2Chic بسازید!

می دانم که اوایل پاییز است، اما تا این هفته به 100 درجه نزدیک شده بودیم. من در ژوئن به خانه جدیدم نقل مکان کردم و سعی کردم در آن مستقر شوم، مغازه ام را مرتب کنم و شروع به ساخت مبلمان کنم! یکی از اولین قسمت هایی که می خواستم بسازم مجموعه ای از صندلی های استراحت برای استخرم بود. بعد از ساخت مبل و صندلی در فضای باز، من یک مجموعه شزلون می خواستم که کمی بهتر باشد. من این مجموعه را طوری طراحی کردم که مشخصات پایینی داشته باشد، اما یک تکیه گاه کوچک نیز در بالا اضافه کردم. این برای مکانی برای قرار دادن نوشیدنی شما عالی است و من زیبایی مدرن آن را دوست دارم! این یک ساخت آسان و سرراست است و از بین نمی رود!

شما می توانید من و ویتنی را با هم تماشا کنید، فقط روی دکمه پخش در کادر زیر کلیک کنید!

چقدر سرگرم کننده بود؟ فوق العاده آسان، ارزان و بسیار جذاب برای دلار شما!

حالا بیایید شروع به ساختن کنیم! می توانید طرح های شزلون رایگان را در لینک زیر بیابید و دستورالعمل های گام به گام را دنبال کنید!

برای تغییر به طرح های رایگان اینجا را کلیک کنید

شزلون خودت درست کن

مواد

ابزار:

مواد مصرفی:

ساخت قاب صندلی

توجه: این مجموعه از طرح های صندلی برای یک صندلی است. اگر دو تا بسازید، فهرست مواد را دو برابر کنید.

مرحله 1: مونتاژ پایه

برای شروع، تخته های قاب را به اندازه برش دهید و سوراخ های جیبی 1 1/2 اینچی را در هر دو انتهای تخته های بلند با یک سوراخ جیبی کرگ دریل کنید.

تخته های بلند را با 2 پیچ سوراخ جیبی 1/2 اینچی و چسب چوب به تخته های کوتاه وصل کنید.

مرحله 2: تکیه گاه پایین را وصل کنید

سپس تکیه گاه پایینی را به اندازه برش دهید و سوراخ های جیبی 1 1/2 اینچی را در دو انتها دریل کنید. آن را با 2 پیچ جیبی 1/2 اینچی و چسب چوب به داخل قاب، 6 اینچ از لبه وصل کنید و با بالای تخته های قاب همسطح کنید. دهانه های جیب باید رو به بالا باشد. این قسمت زیرین صندلی خواهد بود.

مرحله 3: گیره

ساقه ها را اندازه بگیرید و برش دهید. قاب را برگردانید تا سمت راست به سمت بالا باشد. براکت ها را به تخته های قاب بلند، 2 اینچ از بالا، با 2 پیچ چوب 1/2 اینچ و چسب چوب وصل کنید. ما از Kreg Quick Flip خود برای پیش‌دریل کردن سوراخ‌ها استفاده کردیم. این ابزار برای پوشاندن سوراخ های پیچ عالی است!

نحوه ایجاد نشیمنگاه و پشتی صندلی

مرحله 4: صندلی ریکی

از متر نواری خود برای اندازه گیری لت های صندلی استفاده کنید و آنها را به اندازه های خود برش دهید. آنها را به طور مساوی (طبق نمودار در پلان ها) از انتهای قاب (انتهای مخالف تکیه گاه پایین) فاصله دهید و با پیچ چوب 2 1/2 اینچی و چسب چوب به براکت ها وصل کنید. تخته انتهایی باید با تخته فریم انتهایی همسطح باشد. ما از ضایعات چوب 3/4 اینچی بین نوارها برای فاصله استفاده کردیم.

مرحله 5: نوارهای پشتی

نوارهای پشتی و براکت های پشتی را به اندازه برش دهید. لت ها را (طبق نقشه) بچینید و با پیچ های چوبی 1 1/4 اینچی و چسب چوب، بریس های پشتی را به لت ها وصل کنید.

مرحله 6: برگشت

مجموعه مسیر عقب، بلوک های مهار را نگه می دارد و فضایی را برای تکیه گاه بازو برای حمایت از پشت در زوایای مختلف باز می کند. برای ساخت آن، قطعات ریل پشتی را به اندازه برش دهید و سوراخ های جیبی 3/4 اینچی را در هر دو انتهای تخته میانی دریل کنید. تخته کناری را با پیچ سوراخ جیبی 1 1/4 اینچی و چسب چوب به تخته میانی وصل کنید.

مرحله 7: وصل کردن ریل پشتی

اکنون ریل پشتی را با پیچ های چوبی 1 1/4 اینچی و چسب چوب به مرکز مجموعه پشتی وصل کنید.

مرحله 8: توقف معکوس

در حالی که پایه های پشتی به اندازه بریده شده اند، آنها را با پیچ چوب 1 1/4 اینچی و چسب چوب به داخل مسیر متصل کنید. توجه: می توانید آنها را در هر کجا که پشتی را ترجیح می دهید قرار دهید.

مرحله 9: مجموعه عقب را نصب کنید

اینجاست که لولای پیانوی شما برای نواختن وارد می شود! تکیه گاه را وارونه و روی لت های صندلی قرار دهید. آنها را با لولای پیانو به هم وصل کنید. مطمئن شوید که بین تکیه گاه و لت های صندلی فاصله بگذارید. می توانید از چوب ضایعات 1/8 اینچی یا یک تکه مقوا استفاده کنید. این به مجموعه عقب اجازه می دهد تا آزادانه به بالا و پایین حرکت کند.

مرحله 10: ایجاد یک تکیه گاه برای پشتی

تکیه گاه شانه فقط یک 2×4 (برش به 3 اینچ) است که دارای یک برش زاویه 45 درجه در یک انتهای آن است. پس از برش به اندازه، انتهای مربعی بازو را با یک لولای بیرونی 2 اینچی به تکیه گاه قاب وصل کنید. نقطه بلند لبه اریب باید در بالا باشد.

ساخت دستبند

مرحله 11: بلوک های دسته های تکیه گاه را وصل کنید

دسته های دسته یک ویژگی اضافه است که من به شدت توصیه می کنم! برای ایجاد این موارد، بلوک های تکیه گاه دستی کوتاه را به اندازه برش دهید و سوراخ های جیبی 3/4 اینچی را در یک انتهای همه بلوک ها دریل کنید. بلوک ها را با یک پیچ جیبی 2 1/2 اینچی و چسب چوب به بالای قاب صندلی وصل کنید. دهانه های جیب باید به سمت بیرون باشد.

مرحله 12: قسمت بالای دسته را نصب کنید

برای دستیابی به تناسب کامل برای بالای دسته، از یک بلوک به بلوک دیگر اندازه بگیرید و هر دو قطعه را به اندازه برش دهید. آنها را روی بلوک ها قرار دهید و با 2 پیچ چوب 1/2 اینچی و چسب چوب محکم کنید. پشت قسمت بالایی باید با پشت بلوک ها همسطح باشد. می توانید ببینید که ما از Quick Flip خود در اینجا نیز استفاده کرده ایم.

مرحله 13: برش بازو را اضافه کنید

آخرین مرحله برای ساختن دسته، اضافه کردن تریم است. این کار باعث از بین رفتن سوراخ های جیب روی بلوک های تکیه گاه می شود. به سادگی تکه های تزئینی زیر بغل را اندازه بگیرید و برش دهید و آنها را با میخ 1 1/4 اینچی و چسب چوب به جلوی بلوک ها و روی قاب صندلی بچسبانید.

در حال تکمیل صندلی فضای باز DIY.

مرحله 14: پر کردن سوراخ های در معرض دید

هر سوراخ در معرض دید را با پرکننده چوب بیرونی پر کنید.

مرحله 15: صندلی را سنباده بزنید

کل صندلی را با کاغذ سنباده 120 سنباده بکشید. سپس با گریت 180 و سپس 220 گریت برای یک سطح صاف ادامه دهید. من برای این کار از سنباده اوربیتالم استفاده کردم.

مرحله 16: یک پایان اضافه کنید!

من یک رنگ بیرونی با رنگ مشکی Tricorn انتخاب کردم! اگر تصمیم دارید صندلی خود را رنگ کنید، فراموش نکنید که یک پوشش محافظ بیرونی اضافه کنید!

همین بود! من عاشق آفتابگیرهای جدیدم هستم و حتی با وجود اینکه فصل شنا به پایان رسیده است، مکان مناسبی برای استراحت است، کنار استخر روی تراس من، در یک عصر پاییزی 🙂

فراموش نکنید که در کانال یوتیوب ما مشترک شوید تا مجموعه دیگری را از دست ندهید!

برخی از دیگر پروژه های مبلمان فضای باز ما را بررسی کنید

صندلی فضای باز خود را بسازید

مبل فضای باز DIY

میز فضای باز DIY

برنامه های DIY برای یک صندلی در فضای باز

با نحوه ساخت این صندلی در فضای باز DIY با برنامه های رایگان و دستورالعمل های ویدیویی آشنا شوید! برای دانلود طرح های قابل چاپ رایگان که شامل لیست خرید و دی کات می باشد اینجا را کلیک کنید!
  • کریگ جیگ

  • مته

  • اره تاجی شکل

  • برد نایلور

  • امری

  • اره رومیزی (اختیاری)

  • 10 الوار 2x6x8 برای قاب
  • 4 الوار 2x4x8 برای قاب
  • 2 1x4x8 چوب کاج یا سفید
  • پیچ سر سوکت 1 1/4 اینچی
  • 2 پیچ سر سوکت 1/2 اینچی
  • 2 پیچ چوبی 1/2 اینچی
  • 1 1/4 اینچ براد نیل
  • 1 لولا 2 1/2 اینچی
  • 1 لولای پیانو
  • چسب چوب

نحوه ایجاد نشیمنگاه و پشتی صندلی

فینال

  • مرحله 14: هر سوراخ در معرض دید را با پرکننده چوب پر کنید، آن را سمباده بزنید و کارتان تمام است!فراموش نکنید که مجموعه های خود را با ما در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید و از #shant2chic استفاده کنید تا ما نیز آنها را به اشتراک بگذاریم!ساختمان مبارک!





Source link