You are currently viewing کتاب، میز، لامپ: 3 بهترین سرمایه گذاری من در سال گذشته مغز را انتخاب کنید

کتاب، میز، لامپ: 3 بهترین سرمایه گذاری من در سال گذشته مغز را انتخاب کنید


سال گذشته سه خرید انجام دادم که زندگی من را برای بهتر شدن تغییر داد. آنها اقلام پر زرق و برق یا گران قیمت یا حتی سهام برای آن موضوع نبودند، اما ابزارهایی را در اختیار من قرار دادند تا تعادل بیشتری داشته باشم و به رفاه بهتری برسم. تا این لحظه، من دائماً سعی می‌کردم کلاس‌ها، آزمایشگاه‌ها، مطالعه، کار، زندگی‌ام را متعادل کنم… شما متوجه می‌شوید. و در حالی که کتاب، میز و لامپ من درمان معجزه آسایی برای سبک زندگی پر هرج و مرج من نبودند، هر مورد به من کمک کرد تا ساختار بیشتری در روزهایم ایجاد کنم و عادات معناداری ایجاد کنم که به طرق بی شماری بهزیستی من را بهبود بخشید. از یک کتاب خودیاری ارائه حکمت در مورد چگونگی مدیریت بهتر استرس گرفته تا یک میز ایستاده که با خستگی ناشی از جلسات کاری بی تحرک مبارزه می کند و یک چراغ نمک هیمالیا که فضا را با حضوری آرام بخش می کند، این خریدها من را برای موفقیت آماده کردند. بیشتر از آن، آنها اهمیت صبور بودن و سرمایه گذاری روی خودم را به من آموختند، کاری که هنوز هم انجام می دهم.

کتاب خودیاری

من دانشجوی فیزیوتراپیست. وای، این هنوز هم عجیب است. در تمام دوران دبیرستان و لیسانس، عادت کرده بودم که برای امتحان درس بخوانم، در امتحان قبول شوم و سپس به امتحان بعدی بروم. تحصیلات تکمیلی برای من یک تغییر بازی بود زیرا همه چیز بر اساس وسایل واقعی بود. به‌جای آزمون‌های معمولی چندگزینه‌ای، آزمایشگاه‌هایی با سناریوهای واقعی وجود داشت که پاسخ آنها هرگز سیاه و سفید نیست. به جای اینکه پاسخ صحیح پاسخ گزینه “C” باشد، پاسخ صحیح اغلب “بستگی دارد” بود. و به جای تصاویر و مانکن های مدل ها، افراد واقعی با چیزهای ترسناک مانند بیماری قلبی یا پوکی استخوان پیشرفته وجود داشتند. ناگفته نماند که هر روز ناشناخته بود و احساس می کردم بیشتر از اینکه موفق شده باشم شکست خورده ام. البته، پس از آن این سؤال وجود دارد که آیا من حرفه درستی را انتخاب کرده ام یا فقط هزاران دلار خرج رویایی می کنم که خوب به نظر می رسد؟

کتاب خودیاری را وارد کنید

این کتاب خودیاری شامل بسیاری از اصولی بود که من با آنها آشنا بودم، مانند مراقبه، طرز فکر رشد، پذیرش ناراحتی، قدردانی و حضور در لحظه حال. با این حال، من متوجه شدم که اگرچه همه این اصول را می دانستم، اما هرگز آنها را عملی نکرده بودم. دقیقاً مانند روشی که در علم تمرین مطالعه می کردم، هرگز آنچه را که آموخته بودم در عمل به کار نبرده بودم. این توضیح می داد که چرا دبیرستان برای من بسیار غریبه بود. بیان آن لحظه لامپ همیشه سخت است. گویی پاسخ به مشکلات شما همیشه در مقابل شما بوده است، اما هیچ وقت برای تصدیق آن وقت صرف نکرده اید، زیرا خیلی ساده به نظر می رسد. این باعث شد متوجه شوم که احساس ناراحتی نشانه رشد و پیشرفت است و هرگونه شک و اضطراب فقط موانع پنهانی هستند که توسط ترس من از شکست ایجاد شده اند. بنابراین اساساً باید با ناراحتی راحت می شدم. گفتن این کار آسان تر از انجام آن است، اما هر روز که می گذرد آن را به عنوان نشانه ای از عادت کردن به این ناراحتی در نظر می گیرم.

میز کار دائمی

با ساعت‌ها سخنرانی بعد از ساعت‌ها مطالعه روی لپ‌تاپم… اوه حالا که به آن فکر می‌کنم، شام را هم می‌نشینم و سپس برای نتفلیکس می‌نشینم. خیلی نشستم

راستش را بخواهید، گاهی اوقات باسنم بیشتر از نشستن درد می کند تا تمرینات قدرتی. ناگفته نماند که شانه ها و قسمت بالای کمرم اغلب احساس سفت و خستگی می کردم. من همچنین تمام راه هایی را که نشستن می تواند به کمردرد و سایر عدم تعادل های عضلانی کمک کند را در کلاس یاد گرفته بودم. بنابراین، تصمیم گرفتم روی یک میز ایستاده سرمایه گذاری کنم. این یک میز ایستاده ساده و خود مونتاژ بود که در آمازون پیدا کردم.

بین جلسات یک ساعته فقط 10 دقیقه شروع به ایستادن کردم. حالا من تا نیمی از زمان نشستن و نیمی دیگر ایستاده ام. ایستادن جزئی از روال من شده است، درست مثل نشستن.

میز ایستاده من نه تنها سلامت جسمی من را بهبود بخشیده است، بلکه به عنوان یک یادآوری مهم برای فعال ماندن در طول روز عمل می کند. اغلب در طول جلسه ایستاده خود را در حال راهپیمایی یا کشش برای چند دقیقه می دیدم. بدن من احساس انرژی بیشتری می کند و در نتیجه کارآمدتر شده ام. بالاخره من به عقب نگاه نمی کنم.

لامپ نمک هیمالیا

لامپ نمک هیمالیا من شایان ستایش است. نه این که به هیچ وجه جادویی باشد، اما به بخش مهمی از مراقبت از خود، روتین شبانه من تبدیل شده است. وقتی ساعت به 9 می رسد، چراغ ها و صفحه های اتاقم را خاموش می کنم و لامپ نمک هیمالیا را روشن می کنم. مهم نیست آن روز چه اتفاقی افتاد، 30 دقیقه بعدی زمان من است. چه در حال مطالعه کتاب باشم و چه در حال نگه داشتن یک دفترچه سپاسگزاری، این بهترین راه برای قطع ارتباط با آن روز و به دست آوردن آرامش و آرامشی است که بسیار مورد نیاز است. گنجاندن این روش در برنامه روزانه‌ام بسیار مفید بوده است، و به من این امکان را می‌دهد که زمان خواب ثابتی داشته باشم و در نهایت خواب با کیفیت‌تری داشته باشم. شگفت آور است که چگونه چنین تغییرات کوچکی می تواند منجر به بهبودهای زیادی در رفاه ما شود. همچنین بسیار زیبایی شناختی است. می‌توانم به راحتی صدای آتش‌سوزی در یوتیوب بگیرم و به لامپم خیره شوم.

یادداشت جانبی: یک روز بارانی برگشتم و لامپ نمک هیمالیا را دیدم که در استخر آب نشسته بود. ظاهراً وقتی لامپ خاموش است، نمک ها رطوبت هوا را می گیرند و آب را «عرق» می کنند. از طرف دیگر، حدس می‌زنم این بدان معناست که واقعی است!

کلمات جدایی

در کل باید از کتاب و میز و چراغم تشکر کنم. جادو در خریدها نیست، بلکه در چیزی است که هر خرید برای من نشان می دهد. کتاب به‌عنوان راهنمایی برای اصلاح تفکر من بود، میز به عنوان یادآوری برای فعال ماندن، و چراغ به عنوان یادآوری بود که در پایان روز، تا زمانی که تلاش می‌کنم، همه چیز درست است. هر یک از این عناصر به طرق مختلف به من کمک کردند، اما در نهایت من را به یک هدف سوق دادند: بهبود رفاه و شادی. به هر حال، بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری من من هستم (همانطور که بزرگترین سرمایه‌گذاری شما، شما هستید).

من فقط در نیمه راه مدرسه PT هستم. مطمئنم هر روز آفتاب و رنگین کمان نخواهد بود. اما در حال حاضر خوشحالم.

——————

پریا پاتل دانشجوی فیزیوتراپی در دانشگاه دلاور است. هنگامی که او برای امتحان آینده خود آماده نمی شود، آزمایش های بالینی انجام نمی دهد یا در پروژه های تحقیقاتی غوطه ور نمی شود، می توانید متوجه شوید که او محتوای عملی در مورد سلامتی خود ایجاد می کند. وبلاگ. در نهایت، او امیدوار است که اهمیت اولویت دادن به سلامت روحی و جسمی خود را به شما القا کند و شما را برای داشتن بهترین زندگی ممکن توانمند کند.


کتاب را از
ارین فالکونر!

ارین به زنان بیش از حد برنامه ریزی شده نشان می دهد که چگونه کارهای کمتری انجام دهند تا بتوانند بیشتر به دست آورند. کتاب‌های بهره‌وری سنتی – نوشته‌شده توسط مردان – به سختی به پیچیدگی فشارهای فرهنگی که زنان در مواجهه با فهرست کارهایی که باید انجام دهند احساس می‌کنند، می‌پردازند. چگونه به مزخرفات پایان دهیم به شما می آموزد که چگونه روی سه حوزه زندگی خود که می خواهید در آنها برتری داشته باشید تمرکز کنید، و سپس به شما نشان می دهد که چگونه از بارگذاری خارج کنید، برون سپاری کنید یا فقط به بقیه اهمیت ندهید.



Source link