You are currently viewing کتاب های مورد علاقه من برای تزئین کریسمس

کتاب های مورد علاقه من برای تزئین کریسمس


هر سال در اواخر اکتبر من شروع به دیدن اولین نشانه هایی می کنم که تعطیلات نزدیک است. مطمئنم که شما هم شروع به دیدن آنها کرده اید – مانند دیدن Hobby Lobby و HomeGoods مملو از دکورهای تعطیلات و تبلیغات تلویزیونی برای هدایای کریسمس از Walmart و سایر خرده فروشان.

نشانه ای از نزدیک شدن کریسمس  تابلویی روی تیر چراغ خیابان شهری که روی آن نوشته شده است رژه نور کریسمس دریاچه موری، دوم دسامبر

یا وقتی تابلوهایی را می بینم که از تیرهای چراغ برق شهرم آویزان شده اند که تاریخ یک رویداد تعطیلات سالانه آینده را نشان می دهد. وقتی می بینم فروشگاه ها پر از اقلام تعطیلات و آن نشانه ها هستند، احساس می کنم که به دنبال الهاماتی برای تزئین کریسمس بگردم. تو چطور؟

من قبلاً دوست داشتم به Barnes & Noble بروم تا آخرین کتاب‌های تزئین کریسمس را بررسی کنم، اما دیگر تعداد زیادی از آنها منتشر نشده است – به ندرت. این روزها اکثر آنها در قالب مجله می آیند. من عاشق مجلات هستم، اما هنوز هم دوست دارم یک کتاب تزئینی واقعی کریسمس برای یافتن ایده ها و الهام گرفتن در دست داشته باشم. گاهی هر چه کتاب قدیمی‌تر باشد، ایده‌های تازه‌تری پیدا می‌کنم.

من دوست دارم یک بعدازظهر را برنامه ریزی کنم تا زمانی را صرف خواندن کتاب های دکور کریسمس و کاردستی مورد علاقه ام کنم یا کتاب های جدیدی را که نخوانده ام به خانه بیاورم. روزی است که منتظرش هستم. امسال چند مورد از مورد علاقه‌های دیرینه‌ام را بیرون آوردم، برخی از آن‌ها را سال‌ها در اختیار داشتم. بقیه را از کتابخانه محلی پرسیدم.

اگر تماشا کردید مصاحبه کری میدر من یک هفته پیش با من صحبت کردم که چگونه روزهایی را که بیرون از خانه هستم می‌خوانم و به دنبال کتاب‌هایی برای تزئین کتاب‌فروشی یا روزهای کتابخانه‌ام هستم.

14 سال ایده های تزئین کریسمس

قبل از اینکه کتاب‌های تزئینی کریسمس مورد علاقه‌ام را با شما به اشتراک بگذارم، باید به خودم یادآوری کنم که می‌توانم الهام بخش را همین‌جا در وبلاگم پیدا کنم. من محتوای تعطیلات زیادی دارم – 14 سال پروژه تزئین کریسمس و ایده هایی که باید انجام دهم.

در این فصل از سال همه آنها را مرور می کنم و همیشه راهی جدید برای انجام کاری که در گذشته انجام داده ام پیدا می کنم. من یک صفحه در اینجا در وبلاگ خود ایجاد کرده ام که می توانید تمام پروژه ها و ایده های کریسمس من را در یک مکان پیدا کنید.

این صفحه کریسمس روی دسک‌تاپ یا لپ‌تاپ بهتر دیده می‌شود تا روی تلفنی که در آن یک اسکرول طولانی برای یافتن بیش از 100 ایده کریسمس خواهید داشت. در اینجا می توانید به این محتوای کریسمس دسترسی داشته باشید: دکوراسیون کریسمس DIY: بیش از 99 ایده خلاقانه.

کتاب های مورد علاقه من برای تزئین کریسمس

هر دو کتاب می توانند به دکور کریسمس واقعی تبدیل شوند، زیرا جلدهای رنگارنگ آنها وقتی روی میز قهوه چیده می شوند یا به سادگی روی میز قهوه قرار می گیرند، به خودی خود جشن به نظر می رسند.

کریسمس در خانه

کشور زندگی کریسمس در خانه کتاب تزئین کریسمس مورد علاقه من است.

این منبع هر ساله با بیش از 200 ایده، دستور العمل، صنایع دستی و نکات تزئین تعطیلات است. هر سال که می گذرد، به نظر می رسد همیشه ایده های جدیدی را فقط با نگاه کردن به قالب تمیز با عکس های روشن که چیدمان میز جشن، درختان رنگارنگ، تاج های گل زیبا و حتی بدون پروژه خیاطی، همراه با خوراکی های خوشمزه از آشپزخانه را نشان می دهد، پیدا می کنم.

شادی های کریسمس

شادی کریسمس: تزئینات، صنایع دستی و دستور العمل ها پوشش همه چیز از ایده های شام کریسمس و شیرینی های پخته گرفته تا دکور خانه و صنایع دستی.

این کتاب بیشتر یک کتاب الهام بخش با درس های کمتر از کریسمس در خانه است. ایده هایی برای تزئین هر اتاق در خانه، تقویم های ظهور و البته ایده هایی برای پیرایش درخت کریسمس پیدا خواهید کرد.

کریسمس از قلب خانه

کریسمس از قلب خانه توسط سوزان برانچ یک کلاسیک در ذهن من است. این کتاب در سال 1990 منتشر شد. بسیاری از کتاب‌های من را طی سال‌هایی که نیاز داشتم خانه را پاکسازی کنم، از بین رفت.

کتاب‌های مصور کریسمس سوزان برانچ روی یک میز باز بودند.

خواندن ایده‌ها و دستور العمل‌های تزئین، که همگی به زیبایی دست نوشته و توسط سوزان به تصویر کشیده شده‌اند، همیشه احساس کریسمس به من می‌دهد.

سنت های دنج تعطیلات نیوانگلند که او به اشتراک می گذارد، همیشه دلایلی را که من دوست دارم خانه ام را در کریسمس خاص کنم، تقویت می کند.

شادی کریسمس

آن بیت شادی کریسمس این کتاب به اندازه کریسمس از قلب خانه الهام بخش است، اما در مقیاس کوچکتر. برخی از آثار هنری و طرح های مشابه را دارد. این بیشتر یک کتاب یادگاری یا هدیه برای کسی است که عاشق همه چیز کریسمس است.

بیشتر کتاب‌های تزئین کریسمس

وقتی صحبت از تزئین خانه برای کریسمس به میان می آید، من همیشه به سبک قدیمی و قدیمی دکور با درخشش درخشانی که من را به یاد دوران کودکی ام می اندازد و فصل کریسمس جادویی بود را دوست دارم.

کریسمس با زندگی جنوبی

جلد کتاب کریسمس با زندگی جنوبی 2023.

کریسمس با زندگی جنوبی جدیدترین کتاب در لیست من است. در سپتامبر بیرون آمد. هنوز نسخه ای از آن دریافت نکرده ام اما سفارش داده شده است.

وقتی برای اولین بار با شوهرم، اد، آشنا شدم، او مجموعه کاملی از تمام کتاب‌های زندگی جنوب را داشت که مادرش به او داده بود. ما سالها به دریافت آنها ادامه دادیم. ما دیگر آنها را دریافت نمی کنیم، اما من مشتاقانه منتظر دریافت این کتاب کریسمس هستم که هر سال با یک نسخه جدید منتشر می شود.

یک کریسمس بسیار یکپارچهسازی با سیستمعامل

جلد کتاب کریسمس بسیار یکپارچهسازی با سیستمعامل

یک کریسمس بسیار یکپارچهسازی با سیستمعامل توسط طراح باب ریشتر پر از بسیاری از ایده های سنتی قدیمی برای زیور آلات، دکورها و پروژه هایی است که به خانه شما احساس کریسمس قدیمی را با زرق و برق و زرق و برق فراوان می بخشد.

هر فصل دسته خاصی از تزئینات کریسمس را پوشش می دهد. او همچنین نکاتی را برای یافتن بهترین اقلام قدیمی کریسمس در بازارهای کوچک، فروش حیاط و آنلاین به اشتراک می گذارد.

کریسمس در کلبه

جلد کتاب کریسمس در کلبه

کریسمس در کلبه از سردبیران The Cottage Journal است.

این مجموعه با 400 عکس زیبا در 220 صفحه، پر از ایده هایی برای ایجاد خانه ای زیبا برای تعطیلات است. در سال 2022 منتشر شد.

سنت های کریسمس

جلد کتاب سنت های کریسمس

سنت های کریسمس از ویراستاران است ویکتوریا مجله تابستان گذشته منتشر شد. این پر از صفحات فصلی الهام گرفته شده است که شامل دکور، سرگرمی، هدایا و دستور العمل ها می شود.

صاحبان خانه‌های برجسته درهای خود را کاملاً باز می‌کنند و به آنها اجازه می‌دهند نگاهی به اقامتگاه‌های قدیمی بزرگی بیندازند، جایی که سنت‌های تعطیلات گذشته با سنت‌های جدید در حال ساخت ملاقات می‌کنند، و مجموعه‌های ارزشمند در میان پیچک‌ها و پیچک‌ها جای افتخار دارند.

شاد و روشن

جلد کتاب Country Living Merry & Bright.

شاد و روشن کتاب دیگری است که از ویراستاران Country Living دوست دارم. کمی از همه چیز را در بین 301 ایده در کتاب پیدا خواهید کرد که از ایده های بازسازی تا دکوراسیون کلاسیک کریسمس و حتی چند دستور پخت تعطیلات را شامل می شود.

هر پروژه سریع و آسان است، بسیاری از آنها را حتی می توانید در چند دقیقه انجام دهید.

کریسمس جوجه های مزرعه

جلدهای کتاب کریسمس جوجه های مزرعه.

کریسمس جوجه های مزرعه توسط Serena Thompson به ما نشان می دهد که چگونه جادوی فصل را با ایده هایی برای سرگرمی، تزئین، پیرایش درختان، صنایع دستی شایان ستایش و 17 دستور العمل کوکی های تعطیلات به اضافه غذا و نکات بسته بندی هدایا گسترش دهیم.

سرنا داستان های لذت بخشی از خانواده و دوستانش را در سراسر کتاب می بافد و لبخندهای نوستالژیکی را به همراه دارد که اهمیت سنت های کریسمس را به ما یادآوری می کند.

کتاب های قدیمی کریسمس برای برش کاغذ و کاردستی

3 کتاب زودگذر کریسمس

من ممکن است نیاز بیشتری داشته باشم که در این کریسمس بسیار حیله گر باشم. فکر می‌کنم این کتاب‌ها که پر از تصاویر وینتیج یا نوستالژیک برای برش هستند، برای ساختن تزئینات کریسمس، بلکه برای تزئین میز و موارد دیگر بسیار مفید خواهند بود.

من هنوز 100% مطمئن نیستم که آیا به آنها نیاز دارم یا نه، اما به زودی دلیل آن را به شما اطلاع خواهم داد. در اینجا 3 موردی است که من علاقه مند به دریافت آنها هستم:

آیا کتابی برای تزئین کریسمس دارید که بخواهید هر سال در این زمان بیرون بیاورید تا برای فصل تعطیلات هیجان زده شوید؟ اگر بله، چه کتابهایی هستند؟ لطفا آنها را در نظرات به اشتراک بگذارید.

ایده های بیشتر برای دکوراسیون کریسمس

تصویر 8 کتاب الهام بخش تزئین کریسمس که نمی خواهید از دست بدهید.



Source link