You are currently viewing کت هایی که باید در پاییز امسال بپوشید

کت هایی که باید در پاییز امسال بپوشید


سلام دوستان! آیا دوباره برای یک ژاکت دست به داخل کمد خود زدید؟ یا هنوز منتظر کاهش دما در محل زندگی خود هستید؟ احتمالا برای شما راز نیست که من هستم برانگیخته برای فصل پاییز آینده و وقتی می گویم “فصل پاییز” باید واقعاً بگویم “مد پاییز” زیرا این قسمت مورد علاقه من است! هیچ چیز بهتر از این نیست که با یک ژاکت عالی در هوای خنک تر بسازید، بنابراین امروز کت های ضروری برای این فصل پاییز را به اشتراک می گذارم. بنابراین، بیایید درگیر شویم!

لباس اجباری پاییزی

قبل از اینکه وارد کت‌ها شویم، نمی‌توانم به قطعات خیره‌کننده این لباس کلاسیک پاییزی اشاره نکنم! لنگر این نگاه، اینها شلوار چهارخانه تا مچ پا، حتی بیشتر از آنچه در هنگام انتخاب آنها تصور می کردم، چاپلوس هستند. دستیابی به یک شلوار چهارخانه می تواند یک خطر باشد، اما این شلوار چهارخانه تعادل کاملی بین رنگ و طرح دارد. آنها نه تنها چاپلوس هستند، بلکه بسیار راحت هستند.

این یقه اسکی لایه بندی عالی برای فصل پاییز است. این یکی از مواد پنبه ای نرم ساخته شده است که کمی کشش دارد اما خیلی زیاد نیست، اما هنوز ساختار مناسبی را برای خطوط تمیز به آن می دهد. برای گره زدن این شلوار و این یقه یقه به هم، این را لایه لایه کردم کت آسان بافتنی در بالا این کت و شلوار برای تناسب اندام خیره کننده طراحی شده است در حالی که پوشیدن آن در تمام روز راحت است. این لباس افزودنی عالی برای کمد لباس کار پاییزی شما خواهد بود. این قطعات همچنین می توانند لباس های بی شماری را هنگام جدا شدن و جفت شدن با سایر لوازم پاییزی که ممکن است از قبل در دست داشته باشید ایجاد کنند.

تمام قطعات اصلی در پست وبلاگ امروز از Talbots است که با مهربانی از پست امروز حمایت می کند. حتما آن را بررسی کنید انتخاب آنها از تازه واردان همانطور که چند قطعه پیدا کردم که فکر می‌کردم برای عکس‌های خانوادگی، سفر به تکه کدو تنبل یا پیاده‌روی آخر هفته اکنون که هوا در حال خنک شدن است، بسیار زیبا هستند!

کت هایی که باید در پاییز امسال بپوشید

یکی از چیزهای مورد علاقه من در مد پاییزی، درست حدس زدید، ژاکت است! وقتی دما شروع به کاهش می‌کند، دلم می‌خواهد در کمد خود فرو کنم و تمام کت‌ها و کت‌هایم را بیرون بیاورم تا دوباره در حالت چرخشی بپوشم. و البته، من عاشق اضافه کردن کت ها و کت های جدید به کلکسیون فصلم هستم. یکی از مکان های مورد علاقه من برای خرید کت های ضروری این است تالبوت ها. می دانم که همیشه می توانم روی آن حساب کنم تالبوت ها تا انتخاب زیادی از کت ها و کت های با کیفیت و مد روز داشته باشم تا در فصل های پاییز و زمستان بپوشم. بنابراین امروز تعدادی از ژاکت‌های مورد علاقه‌ام را از Talbots برای پاییز امسال گردآوری کرده‌ام. بیایید وارد جزئیات شویم!

جلیقه بلند لحافی

آیا خیلی زود است که بگویم من قبلاً این را می دانم ژاکت کش باف پشمی بلند آیا در کمد لباس پاییزی امسال من جزء اصلی خواهد بود؟ من واقعاً از طول این ژاکت کش باف پشمی قدردانی می کنم زیرا می توان آن را با ژاکت های بلندتری که همه ما دوست داریم با ساق شلوار بپوشیم، پوشید. گاهی اوقات افزودن یک ژاکت کش باف پشمی کوتاهتر به یک ژاکت بلند درست به نظر نمی رسد، اما این ژاکت کش باف پشمی این مشکل را حل می کند.

شنل ضد آب بافته شده

به این ترتیب لباس بیرونی را به کمد لباس خود اضافه کنید شنل ضد آب بافته شده می تواند راه طولانی را طی کند. این شنل یک قطعه همه کاره است که می تواند تقریباً با هر پلیور یا تاپ ست شود و برای روزهایی که کاملاً مطمئن نیستید آب و هوا چه چیزی را به ارمغان می آورد عالی است. جزئیات بسته شدن سگک در بالای این شنل، به اندازه کافی ظرافت را به آن می بخشد و شنل و هر لباسی را که با آن ست می کنید، بالا می برد.

ژاکت توید حاشیه ای

همین که اینو دیدم ژاکت حاشیه ای توید، بلافاصله شروع به ایجاد لباس پشت سر هم در ذهنم کردم و می دانستم که این برای من است. این ژاکت توید مطمئناً به هر لباسی که کنار هم می‌چینید، جلوه‌ای پیچیده می‌دهد. با توجه به سبک کلاسیک همیشه محبوب، جزئیات این ژاکت، مانند دکمه ها و حاشیه، آن را به یک مکمل عالی برای کمد لباس شما تبدیل می کند.

بلیزر ریلکسی استخوان ماهی

این بلیزر آرام بهترین راه برای ایجاد ظاهری برجسته و در عین حال راحت است. طرح شاه ماهی سیاه و سفید ظاهری کلاسیک به این کتانی می بخشد که می توان آن را با شلوار، جین یا حتی دامن ست کرد. جنس پشمی این بلیزر مطمئنا شما را گرم نگه می دارد.

بلیزر ترکیبی پشم ایتالیایی

اگر به دنبال لباس کار جدیدی هستید که در فصل پاییز شما را بپوشد، دیگر به دنبال آن نباشید ژاکت ترکیبی پشم ایتالیایی چک شده. این کت بلیزر دارای تناسب مناسبی است که بدون زحمت جلوه ای پیچیده به ظاهر کلی شما می بخشد. برای به حداکثر رساندن پوشیدن این لباس، می‌توانید این کت شلوار جین را با شلوار جین و کفش‌های بلند نیز ست کنید تا ظاهری غیررسمی جمعه داشته باشید.

گردگیر ترکیبی پشمی دو رو

این پوشش گرد و غبار به سرعت به یک لایه بندی ضروری برای کمد لباس پاییزی شما تبدیل می شود. کت داستر قطعه ای است که من بارها و بارها در طول فصل پاییز به سراغش می روم تا به چیزهایی مانند لباس های میدی و ماکسی، دامن و حتی شلوار و جین تبدیل شوم. درزهای افتادگی شانه این کت ظاهری دنج و در عین حال کلاسیک به آن می بخشد.

کت شرپا لحافی دنج

وقتی دما شروع به کاهش کرد و دیگر نمی‌توانید بدون در دست گرفتن کت کارهایتان را انجام دهید، می‌خواهید در این کار غرق شوید. شرپا دنج لحاف ژاکت بلندی این کت مطمئناً شما را پوشانده و گرم نگه می‌دارد، مخصوصاً برای آن دسته از مواقع در فضای باز که ممکن است برای مدتی بیرون باشید!

کلاه لحافی

این پنبه لحافی کت یکی از آن کت‌هایی است که وقتی آن را برای فصل بیرون بیاورید، هرگز به کمدتان برنمی‌گردد، زیرا همه جا آن را می‌پوشید! طراحی لحافی این کت ظاهری برجسته به این کت می‌دهد و به شما این امکان را می‌دهد که بدون زحمت در کنار هم ظاهر و احساس کنید.

مانتو پشمی دو لنگه

پس از افزودن این کت پشمی دو کتانی در کمد خود، آن را در کمد لباس پاییزی خود برای سال های آینده خواهید داشت. این کت یکی از آن لوازمی است که شما مشتاقانه منتظر بیرون کشیدن آن هستید. مطمئناً برای اینکه شما را گرم و دنج نگه می دارد، این کت برای ست کردن با لباس کار، لباس و دامن عالی است.

کلاسیک شتلند بلیزر

این بی پایان شتلند بلیزر برای کمال طراحی شده است و به شما شکل و احساسی می دهد که هرگز قدیمی نمی شود. این بلیزر را با یک لباس، جین یا شلوار ست کنید تا ظاهری آسان و در عین حال فوق العاده پیچیده داشته باشید. رنگ شتری این کت نه تنها برای فصل خیره کننده است، بلکه با چندین لباسی که احتمالاً قبلاً دارید نیز کاملاً مطابقت دارد.

کدام یک از این کت های ضروری را در این دور مورد پسند شما قرار می دهد؟ در نظرات به من اطلاع دهید! xo



Source link