You are currently viewing کمربند مسافرتی سینچا – لوازم جانبی الاستیک برای اتصال کیف به چمدان

کمربند مسافرتی سینچا – لوازم جانبی الاستیک برای اتصال کیف به چمدان


هر زمان که با چمدان های زیادی سفر می کنید، حمل این همه چمدان با خود دشوار است. یکی از رایج‌ترین و آزاردهنده‌ترین مسائلی که ممکن است با آن مواجه شوید این است که هنگام حمل یک کیف دستی در بالای کیف دستی‌تان می‌توانید لیز بخورد و به دلیل ناپایداری آن از چمدانتان بیفتد. مواقعی که برای گرفتن پرواز یا قطار عجله دارید، زیرا به احتمال زیاد به سمت ترمینال مربوطه می‌روید تا مطمئن شوید که می‌توانید به موقع به سفر خود برسید. با این حال، یک راه حل ساده برای این ناامیدی رایج وجود دارد و آن را کمربند مسافرتی سینچا می نامند.

کمربند مسافرتی سینچا یک لوازم جانبی الاستیک برای تعمیر کیف است که به شما امکان می‌دهد کیف دستی را در دسته چمدان خود نگه دارید و محکم ببندید و به شما این امکان را می‌دهد که بدون نگرانی چمدان خود را بکشید و مانور دهید. از آن بیفتد دارای یک ساختار کشسان محکم و باکیفیت است که به شما امکان می دهد تا طول آن را تا 45 اینچ تنظیم کنید تا برای اکثر کیف ها مناسب باشد. همچنین دارای یک نوار لغزنده الاستیک محکم دوخته شده است که به راحتی بر روی دسته قفسه شما نصب می شود تا به درستی کیف دستی شما را محکم نگه دارد، یک نگهدارنده الاستیک تقویت شده که به محکم نگه داشتن بند الاستیک در اطراف کیف شما کمک می کند، و یک سگک فلزی که سریع آزاد می شود. این امر باعث می‌شود وقتی زمان باز کردن بسته‌بندی فرا می‌رسد، باز کردن کیف از دسته چمدان‌تان ایمن و آسان باشد.

https://www.youtube.com/watch?v=brOPWMVJZhY

با استفاده از این لوازم جانبی گیره کیف الاستیک زیبا، می توانید به راحتی و به راحتی تقریباً هر کیف دستی را به کیف دستی مورد علاقه خود بچسبانید تا از لیز خوردن و افتادن آن از کیف چمدان در هنگام مسافرت جلوگیری کنید.

اکنون، بیایید نگاهی دقیق‌تر به کمربند مسافرتی سینچا بیندازیم و بررسی کنیم که دقیقاً چگونه این لوازم جانبی چسباندن کیف الاستیک برای کار طراحی شده است و چگونه می‌تواند به شما در حمل و نقل ایمن کیف دستی همراه با کیفتان کمک کند.

طراحی و مشخصات

کمربند مسافرتی سینچا با توجه به اندازه‌اش، دارای ساختار الاستیک قوی و باکیفیت است که به آن اجازه می‌دهد کشیده شود و به راحتی تا 45 اینچ (114.3 سانتی‌متر) طول تنظیم شود. به لطف این، می توانید به راحتی آن را در اطراف اکثر کیف ها قرار دهید. کمربند مسافرتی سینچا علاوه بر ساختار الاستیک بسیار قابل تنظیم، بسیار سبک وزن است و تنها 7.8 اونس وزن دارد. (221.12 گرم).

کمربند مسافرتی سینچا
کمربند مسافرتی سینچا – سایزها

از طرف دیگر، گزینه ای با اندازه کمی کوچکتر به نام کمربند مسافرتی سینچا مینی وجود دارد که می تواند طول آن را تا 38 اینچ (96.52 سانتی متر) تنظیم کند و برای کسانی که کیف های کوچکتری دارند مناسب تر است. این مدل کوچکتر فقط 3.8 اونس وزن دارد. (107.72 گرم).

کمربند مسافرتی سینچا مینی
کمربند مسافرتی مینی سینچا – سایزها

این بست الاستیک کیف همچنین دارای طراحی محتاطانه و شیک است که کاملاً مکمل رنگ بندی کیف شماست. به علاوه، از آنجایی که در طیف گسترده ای از رنگ های سرگرم کننده وجود دارد، انتخاب بهترین رنگ برای ست چمدان شما نباید مشکلی ایجاد کند.

کمربند مسافرتی سینچا علاوه بر ساختار کشسان با کیفیت بالا، با چندین لهجه چرمی گیاهی نیز تقویت شده است که هنگام نگه داشتن کیف دستی شما روی دسته چمدان، ثبات بیشتری را ایجاد می کند.

این لوازم جانبی چسباندن کیف الاستیک که در مرکز پشت آن تعبیه شده است، به دقت با یک نوار الاستیک محکم دوخته شده است که به راحتی روی دسته قفسه شما قرار می گیرد، در حالی که به لطف ساختار چرم وگان محکم، به محافظت کیف دستی شما در برابر آن کمک می کند.

با یک پد الاستیک محکم دوخته شده که به راحتی روی دسته قفسه شما قرار می گیرد

علاوه بر این، کمربند مسافرتی سینچا به یک نگهدارنده الاستیک تقویت‌شده در یکی از انتهای سگک مجهز شده است که کمک زیادی به محکم نگه داشتن کمربند الاستیک آن در اطراف کیف دستی شما می‌کند، بنابراین از بستن ایمن و مطمئن کیف دستی شما در طول حمل و نقل آن اطمینان می‌دهد.

مجهز به یک نگهدارنده الاستیک تقویت شده که به محکم نگه داشتن کمربند الاستیک آن در اطراف کیف شما کمک می کند.

آخرین اما نه کم‌اهمیت، این ضمیمه کیف الاستیک همچنین به یک سگک فلزی با باز شدن سریع مجهز شده است که باعث می‌شود وقتی بالاخره زمان باز کردن بسته‌بندی فرا رسید، راحت و ایمن کیف دستی شما را از دسته چمدان جدا کنید.

مجهز به سگک فلزی با باز شدن سریع که باز کردن کیف دستی را ایمن و آسان می کند

در واقع، سگک فلزی آن به قدری قوی است که می تواند یک کیف دستی کوچک را با لباسی مانند ژاکت یا ژاکت محکم نگه دارد.

نحوه استفاده

بستن کیف دستی به دسته چمدان سریع و آسان است.

اولین قدم این است که کمربند مسافرتی سینچا را روی دسته قفسه خود قرار دهید. پس از انجام این کار، به سادگی کیف دستی خود را روی جعبه چمدان قرار دهید و سپس با بستن سگک کمربند فلزی، آن را روی دسته دستی خود محکم کنید.

در زیر راهنمای ویدیویی رسمی این شرکت در مورد نحوه استفاده از کمربند مسافرتی سینچا تعبیه شده است:

عقاید پایانی

در مجموع، کمربند مسافرتی سینچا راه حل مناسبی برای حمل کیف دستی به همراه کیف است، زیرا در حین حرکت از لیز خوردن و افتادن آن از کیف چمدان شما کاملاً جلوگیری می کند.

کمربند مسافرتی سینچا
کمربند مسافرتی سینچا

کمربند مسافرتی سینچا در حال حاضر در طیف گسترده ای از رنگ های سرگرم کننده، با مجموعا 16 رنگ استاندارد (در تمام سال در دسترس) و 8 گزینه رنگ محدود فصلی، همه با الگوهای رنگی منحصر به فرد در دسترس است. مشتریان همچنین می توانند یک مونوگرام برای لمس شخصی تر اضافه کنند.

موجود در طیف گسترده ای از رنگ های سرگرم کننده

اگر علاقه مند به خرید آن هستید، بدانید که کمربند مسافرتی سینچا (مدل استاندارد) هر کدام تنها 39.99 دلار قیمت دارد، در حالی که مدل کوچکتر، کمربند مسافرتی سینچا مینی هر کدام تنها 35.99 دلار قیمت دارد. شما می توانید آنلاین خود را به طور مستقیم از صفحه رسمی خرید سینچا.

ما همچنین می خواهیم به این نکته توجه داشته باشیم با هر خرید، سینچا 100 مایل پرواز مکرر اهدا می کند به Miles4Migrantsیک سازمان غیرانتفاعی که به استفاده از مایل‌های اهدایی خطوط هوایی برای کمک به اتحاد مجدد و جابه‌جایی خانواده‌هایی در سرتاسر جهان اختصاص داده شده است که به دلیل مضحکه‌هایی مانند جنگ، فاجعه و آزار و اذیت از هم جدا شده‌اند.


لوازم جانبی اضافی

Cincha Belt Buddy – لوازم جانبی کیف کمربند کوچک

علاوه بر این، مشتریان همچنین می توانند یک کمربند سینچا بادی تهیه کنند، که یک کیسه کوچک است که می تواند به راحتی به کمربند مسافرتی سینچا متصل شود تا برخی از وسایل شخصی شما (مانند پاسپورت، کیف پول، کلید ماشین و خانه، گوشی هوشمند، هدفون و غیره) را حمل کند. .) و دقیقاً در زمان نیاز به آنها دسترسی آسان داشته باشید.

رفیق کمربند سینچا
رفیق کمربند سینچا

کمربند سینچا بادی در یک اندازه جمع و جور منظم عرضه می شود، با اندازه های تنها 6.75 اینچ طول، 0.5 اینچ عرض/ضخامت و 3.5 اینچ قد.

رفیق کمربند سینچا
بادی کمربند سینچا – اندازه ها

درست مانند کمربند مسافرتی سینچا، کمربند سینچا بادی دارای ساختاری با کیفیت بالا است که دارای یک پوسته بیرونی نایلونی سخت است که از نایلون بازیافتی ساخته شده است و همچنین دارای یک پرکننده نایلونی بادوام است.

دارای یک دسته حمل محکم دوخته شده در کناره همراه با یک دسته حمل بلندتر و نازکتر در قسمت بالایی است که هر دو از یک ماده نایلون بازیافتی ساخته شده اند.

همچنین دارای یک بسته بندی زیپ ممتاز است که دسترسی به وسایل شخصی شما را در صورت نیاز آسان می کند.

رفیق کمربند سینچا
رفیق کمربند سینچا

به پشت کیسه دوخته شده است، همچنین یک نوار الاستیک وجود دارد که می توانید کمربند مسافرتی سینچای خود را از آن عبور دهید تا سگک کمربند سینچا را به برادر بزرگش، کمربند مسافرتی متصل کنید.

اگر علاقه مند به خرید آن هستید، بدانید که قیمت هر واحد فقط 24 دلار است. می توانید آن را به صورت آنلاین سفارش دهید صفحه خرید مربوطه سینچا.



Source link