You are currently viewing کیف دستی تکه سیب دخترانه

کیف دستی تکه سیب دخترانه


افشا: برخی از پیوندهای موجود در این صفحه زیر پیوندهای وابسته هستند، به این معنی
بدون هزینه اضافی برای شما، در صورت کلیک و خرید، کمیسیون دریافت می کنیم. مال ما را بخوانید افشای برای اطلاعات بیشتر.



برای هدیه کریسمس سارا، او در واقع یک کیف خواست! من یک کیف مدل شایان ستایش پیدا کرده بودم SEWED توسط کریستالو فکر کرد ممکن است یک کیسه هندوانه یا لیمو دوست داشته باشد. من کیسه را به او نشان دادم و او از آن خوشش آمد، اما او به طور خاص کیسه برش سیب را می خواست.

با نگاهی به صفحه قالب ها، متوجه شدم که به نظر نمی رسد الگوی واقعی دیگر به جز از طریق Google Doc در دسترس باشد. من چندین بار برای دسترسی به آن مجوز درخواست کرده ام، اما حدس می زنم از زمانی که 7 سال پیش پست شده است، شاید جیمیل مرتبط با آن حساب دیگر استفاده نمی شود. چه کسی می داند! بنابراین تصمیم گرفتم کیسه برش سیب خودم را طراحی و ایجاد کنم.

انتخاب پارچه

من با خرید پارچه ای دوست داشتنی مبتنی بر سیب از Joann Fabrics شروع کردم زیرا می خواستم چیزی کمی زیباتر برای پارچه های داخلی و خارجی داشته باشم. من از این پارچه برای آستر استفاده کردم:

سیب با پارچه Gingham سفارشی | جوآن

سیب ها را با Gingham در JOANN.com سفارشی کنید تا پارچه سفارشی عالی برای هر پروژه ای بسازید!

برای قرمزی سیب و قسمت گوشتی سیب، به اطراف نگاه کردم تا زمانی که مقداری بافت پیدا کردم. قرمز و سفید کثیف بافت ها برای دانه هایی که استفاده کردم نمد سیاه. من واقعاً دوست دارم این پروژه چقدر باز باشد. شما واقعاً می توانید از انواع مختلفی از پارچه و لهجه های کوچک برای ایجاد این پروژه استفاده کنید. ایده خالق اصلی برای ساختن یک برگ به عنوان زیپ زیپ را دوست داشتم، بنابراین همین کار را با استفاده از آن انجام دادم. نمد سبز تیره.

اگر نمی توانید پارچه را در یک فروشگاه محلی پیدا کنید، اینها را از آمازون انتخاب کردم که باید این کار را انجام دهد:





ایجاد مدل

من با ایجاد مدل خود شروع کردم. می دانستم از آنجایی که برای یک کودک نوپا کیف درست می کنم، هیچ چیز خیلی بزرگی نمی خواهم. تصور می کنم او در حال حمل چند اسباب بازی و شاید چند مداد رنگی یا نشانگر است. چیزی خیلی بزرگ و من در نهایت تمام آن را می پوشد. من باید تکه های قالب را برای طرف های اصلی “برش” و همچنین یک قسمت “گوشتی” کوچکتر سیب ایجاد می کردم، سپس یک کیسه ضخیم تر می خواستم، بنابراین یک تکه برای طرفین بین آن دو برش ایجاد کردم. من همچنین یک قطعه نهایی برای قسمت بالایی ایجاد کردم که برای اضافه کردن زیپ از وسط نصف می شود. من با بریدن تکه‌های گوشت و دانه‌های سیب شروع کردم. دانه ها را به شکل مرکزی دوختم.

سپس گوشت سیب را روی قسمت “پوست” یا قرمز سیب دوختم. سپس آستر را به کیف وصل کردم، که اکنون متوجه شدم که نباید سمت راست را به هم می دوختم، زیرا پس از آن مجبور شدم قسمت های سمت راست را با قسمت بالایی که به قسمت بدن بریده شده بود، به هم بدوزم. خوب برای دفعه بعد یاد گرفتم!



Source link