You are currently viewing گفتگو با نوازنده نوآور SWAYLÓ

گفتگو با نوازنده نوآور SWAYLÓ


با تهیه کننده و مروج چند جانبه SWAYLÓ آشنا شوید که از میراث و تربیت خود در آفریقای جنوبی در رزرواسیون Zuni Pueblo و ناواهو الهام گرفته است.

از SWAYLÓ پس زمینه چند وجهی تاثیر زیادی بر روند خلاقیت او داشته است و در نتیجه صدایی باورنکردنی و عجیب در سراسر جهان شناخته شده است. توانایی او در ادغام تأثیرات فرهنگی متنوع در آثارش نشان دهنده استعداد او به عنوان یک هنرمند واقعاً مبتکر است. او از طریق موسیقی خود زیبایی تنوع را جشن می گیرد و آن را با جهان به اشتراک می گذارد.


SWAYLÓ مهمترین هنرمندی است که امسال باید به او توجه کرد. او نه تنها در فستیوال های معروفی مانند Electric Forest، EDC Mexico، Envision و Lightning In A Bottle بازی کرده است، بلکه فرصت حمایت از هنرمندان در سطح جهانی مانند ZHU، Diplo، BLOND:ISH، Noizu، Matroda، Clonee، Nora En Pure، Jamie Jones، HoneyLuv، Destructo و بسیاری دیگر. او همچنین بنیانگذار Ancient Future Present است، مجموعه ای از آثار و رویدادها که دیدگاه و اشتیاق او را به موسیقی نشان می دهد. او از طریق این پلتفرم فضایی را برای هنرمندان ایجاد کرده است تا خلاقیت خود را بروز دهند و هنر خود را با جهان به اشتراک بگذارند. او همچنین به عنوان مدیر سرگرمی در AREA15، یک مکان مشهور رویداد لاس وگاس، خدمت می کند، جایی که او همچنان به خلق تجربیات فراموش نشدنی ادامه می دهد. آخرین تک آهنگ او، «دختران روانی»، یک دنیای روانگردان فریبنده پر از انرژی پر جنب و جوش و ریتم های تپنده است. این قلمرو خارق‌العاده ریتم‌های جسورانه را با باس‌های عمیق و کنگا‌های تنظیم‌شده به هم پیوند می‌دهد و یک اثر «معماری» و مدیتیشن ایجاد می‌کند که هدف آن گسترش مرزهای آگاهی شماست.با. SWAYLÓ ثابت می کند که یک نیروی قابل محاسبه است!

امروز، او جزئیات جالبی را در مورد تک آهنگ جدیدش، تجربیاتش در تور فعلی اش و موارد دیگر به اشتراک می گذارد! به ما بپیوندید و ببینیم او چه می گوید.

از خودتان برای خوانندگان ما بگویید. آنها دیوانه هستند که شما را بهتر بشناسند.

من از زنده بودنم سپاسگزارم و هر بار که از خواب بیدار می‌شوم حتماً سپاسگزارم را برای قیام یک روز دیگر ابراز می‌کنم. من عاشق موسیقی و هنر هستم زیرا راهی برای بیان احساسات، انرژی، افکار و احساسات فراتر از ساختار کلمات است. من عاشق این هستم که چگونه موسیقی ما را به هم نزدیک می کند! وقتم را بین سانتافه، نیومکزیکو، لاس وگاس، نوادا و در جاده تقسیم کردم. من 2-4 بار در ماه سفر می کنم!

چطور شد که وارد صحنه موسیقی شدید؟ چه شد که این مسیر را دنبال کردید؟

از اولین خاطراتم، موسیقی نقش مهمی در زندگی من داشت. همیشه راهی برای ارتباط عمیق تر بوده است. برای ارتباط با قلمرو معنوی. برای ارتباط با یکدیگر. نواختن ساز، بیشتر درام و سازهای کوبه ای را از زمانی که خیلی جوان بودم شروع کردم. من زمان زیادی را صرف نواختن گیتار کردم و زمانی که گاراژبند را در کودکی کشف کردم، راهی بود برای نواختن همه سازها و سمفونی خودم! دیدن اینکه چگونه موسیقی مردم را در اتحاد و تجربه مشترک گرد هم می آورد، واقعاً باعث شد که آن را به عنوان تمرکز اصلی خود دنبال کنم.

آیا تأثیرات خاصی دارید؟ موسیقیدان دیگری که می خواهید به عنوان الهام از آن یاد کنید؟

من کاملا عاشق موسیقی رگی هستم. من از بزرگ شدن باب مارلی فوق العاده الهام گرفتم. همچنین هنرمندان پشتیبان مانند King Tubby و Lee Scratch Perry. من مجموعه ای محکم از دوبله های قدیمی دارم. نه تنها چیزی را که از نظر صلح و عشق نشان می داد دوست داشتم، بلکه متوجه شدم که وقتی برای مدت طولانی به این رکوردها گوش می دادم، در حال حرکت به یک فضای انتقالی بودم و در آن فضا ارتباط عمیقی با جهان احساس می کردم. بیان آن در کلمات سخت است.

من می بینم که میراث آفریقای جنوبی شما و تربیت شما در رزرواسیون Zuni Pueblo و ناواهو بر موسیقی شما تأثیر گذاشته است. چه تاثیری بر فرآیند خلاقیت پشت ایجاد صدای شما دارد؟

این به من کمک کرد به جای تلاش برای کشف همه چیز، با منبع ارتباط برقرار کنم و راهنمایی شوم. این به من کمک کرد تا با طبیعت در ارتباط باشم و اجازه دهم عناصر طبیعی مرا راهنمایی و الهام بخشند. این من را از نظر درک اینکه چگونه یک ضرب ترنس یا ضرب درام تکراری می تواند به تغییر آگاهی از یک بعد به بعد به مکانی که در آن فرد می تواند با روح تعامل داشته باشد کمک کرد.

ممکن است در مورد تجربیات خود در بازی Electric Forest، EDC Mexico، Envision و Lightning In A Bottle برای ما بگویید؟

همه اینها برای من لحظات فوق العاده پر از شادی بود. آنها صحنه ها و سکوهایی بودند که من همیشه آرزو داشتم هنرم را به اشتراک بگذارم. و وقتی به آنها رسیدم، متوجه شدم که هر چیزی را که دلم و ذهنم را برای آن بگذارم ممکن است. جنگل الکتریک چنان انفجاری بود، من در نهایت 3 ست بازی کردم که هر کدام انرژی متفاوتی داشتند. EDC Mexico بیشتر از سرگرمی بود، جلب جمعیت قوی و دیدن لبخند و رقص همه همیشه با من خواهد ماند. تصور کنید صحنه را تا لبه پر کردیم، 2 ساعت بازی کردم و مردم در تمام مدت حرکت کردند.

“دختران روانی” یکی از بهترین تک آهنگ های شماست! ما دوست داریم در مورد آن بیشتر بدانیم.

آخرین ورودی من به نظرم خنده دار است. شما را به یک شیار خانه روان پر از انرژی نشاط آور و بازیگوش خوش آمد می گوید. من آن را برای نشان دادن حال و هوای روانگردان در زمین رقص طراحی کردم. امیدوارم ازش خوشتان بیاید!

شما همچنین در حال حاضر در تور ایالات متحده هستید. آیا تا اینجا همه چیز خوب پیش می رود؟

من عاشق سفر و نواختن موسیقی، ملاقات با افراد جدید و حرکت دادن پیست رقص هستم. من برای این به اینجا آورده شدم!

برنامه های فعلی شما برای آینده چیست؟

در انتشار رکوردهایی که هدفشان نشاط بخشیدن به شنونده است، ثابت قدم باشید. روی ساخت برچسب ANCIENT FUTURE PRESENT کار کنید. ارائه رویدادها و تجربیات با تجربه و احساس قوی زیر چتر برچسب ضبط! سفر کنید و با مردم در سراسر جهان ارتباط برقرار کنید.

چیز دیگری که می خواهید با خوانندگان ما به اشتراک بگذارید؟

من همیشه برای شما اینجا هستم و بسیار سپاسگزارم که این زندگی را با شما سپری می کنم! بیایید قوی و مثبت بمانیم، این را به دست آوردیم. ایکس

با SWAYLÓ تماس بگیرید

Spotify // اینستاگرام





Source link