You are currently viewing یخ ساز قابل حمل رومیزی GoveeLife – یخ ساز هوشمند Bullet

یخ ساز قابل حمل رومیزی GoveeLife – یخ ساز هوشمند Bullet


اگر شما کسی هستید که دوست دارید نوشیدنی های مورد علاقه خود را با تکه های یخ بنوشید، یکی از بهترین وسایلی که می توانید برای آشپزخانه خود تهیه کنید، یخ ساز است. این لوازم آشپزخانه راحت راهی را برای شما فراهم می کند تا همیشه تکه های یخ برای تازه کردن نوشیدنی ها یا حتی غذاها در دسترس داشته باشید. با داشتن دستگاه یخ ساز در خانه، دیگر هرگز نگران قرار دادن سینی های یخ در فریزر نخواهید بود و چندین ساعت منتظر بمانید تا تکه های یخ خود را منجمد کرده و برای استفاده آماده کنید، و همچنین مجبور نخواهید بود که فقط به فروشگاه بدوید. وقتی میل به نوشیدن دارید یک کیسه یخ بسته بندی شده بخرید. بنابراین، اگر به‌دنبال خرید دستگاه یخ‌ساز با مصرف انرژی و قابل اعتماد هستید، یخ‌ساز قابل حمل GoveeLife گزینه‌ای عالی برای شماست.

یخ ساز قابل حمل رومیزی GoveeLife یک دستگاه یخ ساز گلوله رومیزی هوشمند است که می تواند 9 تکه یخ جویدنی گلوله ای شکل را تنها در 6 تا 8 دقیقه و حداکثر 26 پوند تولید کند. یخ هر 24 ساعت، دارای یک سبد یخ قابل جابجایی با وزن 26 پوند. ظرفیت، مخزن آب 2 لیتری / 2.11 لیتری، عملکرد بی صدا تنها با 46 دسی بل و مصرف برق بسیار کم در کمتر از 0.1 کیلووات ساعت. همچنین دارای یک کنترل پنل داخلی با یک رابط کاربر پسند است که از طریق آن می توانید بین 3 اندازه مختلف مکعب یخ، سطح آب کم و چراغ های هشدار کامل یخ که بر اساس سنسورهای مادون قرمز پیشرفته و عملکرد خود تمیز شوندگی کار می کنند، یکی را انتخاب کنید. که با گردش آب به طور خودکار داخل دستگاه را تمیز می کند. این یخ ساز همچنین دارای اتصال بلوتوث و وای فای است، کنترل های درون برنامه ای از طریق برنامه Govee، که از طریق آن یک ویژگی تایمر وجود دارد که به شما امکان می دهد زمان مشخصی را برای شروع یخ سازی دستگاه تنظیم کنید، برنامه در هنگام آب هشدار می دهد. کم است یا سبد یخ پر است و دستیار صوتی از Amazon Alexa و Google Assistant برای کنترل عملکرد آن از طریق کنترل های صوتی پشتیبانی می کند.

خواه فقط بخواهید نوشیدنی های با طراوت درست کنید یا حتی بخواهید غذاهای خاصی مانند گوشت خام، سبزیجات و غذاهای دریایی را بهتر سرد و در دمای مناسب نگه دارید، این دستگاه یخ ساز هوشمند به شما این امکان را می دهد که به راحتی مقدار زیادی گلوله داشته باشید. تکه های یخ شکل درست زمانی که به آنها نیاز دارید در دسترس هستند.

اکنون بیایید نگاهی دقیق‌تر به یخ‌ساز رومیزی قابل حمل GoveeLife بیندازیم و بررسی کنیم که دقیقاً چگونه این دستگاه یخ‌ساز رومیزی هوشمند برای کارکردن طراحی شده است و همه چیزهایی را که ارائه می‌دهد بررسی می‌کنیم.

طراحی و مشخصات

یخ ساز قابل حمل کانترتاپ GoveeLife که از اندازه دستگاه شروع می شود، از نظر اندازه کاملاً جمع و جور است و تنها 12.32 اینچ طول، 8.74 اینچ عرض و 12.6 اینچ ارتفاع (313 x 222 x 320 میلی متر) دارد، به طوری که می تواند. فضای زیادی را روی پیشخوان آشپزخانه شما اشغال نکنید. این دستگاه همچنین نسبتاً سبک است و تنها 16.98 پوند وزن دارد و اگر بخواهید در اتاق نشیمن یا حتی در حیاط خلوت هنگام برگزاری یک مهمانی خانگی کار کند، حمل آن در خانه آسان است.

یخ ساز قابل حمل رومیزی GoveeLife
ابعاد جمع و جور // طراحی مدرن شیک

علاوه بر اندازه جمع و جور آن، این دستگاه یخ‌ساز میز دارای طراحی فوق‌العاده مدرن است که به آن ظاهری عالی می‌دهد که به راحتی با بقیه ظروف آشپزخانه شما ترکیب می‌شود.

علاوه بر این، این واحد همچنین دارای ساخت و ساز با کیفیت و بادوام است، که برای آن پوسته بیرونی آن از فولاد ضد زنگ 304 با کیفیت مواد غذایی بدون پلاستیک ساخته شده است، در حالی که داخل آن (محل ذخیره یخ‌ها) از جنس بالا ساخته شده است. -پلاستیک TPU با کیفیت مواد غذایی بدون BPA.

یخ ساز قابل حمل رومیزی GoveeLife
ساخت و ساز با کیفیت و بادوام

اکنون برای عملیات یخ سازی، یخ ساز قابل حمل کانترتاپ GoveeLife مجهز به مخزن آب بزرگ با ظرفیت کل 2 لیتر / 2.11 لیتر است که یک سیستم کمپرسور داخلی قدرتمند از آن آب می گیرد که برای تولید سریع گلوله استفاده می شود. – تکه های یخ شکل.

مجهز به مخزن آب 2 لیتری / 2.11 لیتری

توجه داشته باشید که مخزن آب دستگاه را فقط می توان به صورت دستی پر کرد نه خودکار.

در مورد ساخت مکعب های یخ، بدانید که یخ ساز رومیزی قابل حمل GoveeLife می تواند یک دسته از 9 تکه یخ جویدنی (x9) گلوله ای شکل تولید کند که به آرامی ذوب می شوند و به راحتی در عرض 6 تا 8 دقیقه نمی چسبند و در نهایت افزایش می یابند. تا 26 پوند یخ هر 24 ساعت تکه های یخ آن پس از یخ زدن به اندازه مناسب از 9 شکاف مکعب یخ گلوله ای شکل می افتند.

دسته ای از 9 تکه یخ گلوله ای شکل را تنها در 6 تا 8 دقیقه و حداکثر 26 پوند تولید می کند. یخ هر 24 ساعت

همچنین توجه به این نکته مهم است که وقتی یخ ساز گلوله شروع به کار می کند، اولین دسته یخ گلوله حدود 7 دقیقه بیشتر از حد معمول طول می کشد که در مجموع معادل تقریباً 15 دقیقه است، بنابراین این را در نظر داشته باشید.

یخ ساز قابل حمل رومیزی GoveeLife همچنین به کاربران این امکان را می دهد که بین 3 اندازه مختلف برای لقمه های یخ جویدنی خود انتخاب کنند که می توانند در اندازه های کوچک، متوسط ​​یا بزرگ تولید شوند.

می تواند تکه های یخ خود را در اندازه های کوچک، متوسط ​​و بزرگ تولید کند

یخ های کوچک برای خنک کردن غذاهایی مانند سبزیجات و غذاهای دریایی و همچنین نوشیدنی های بطری و کنسرو شده مانند نوشابه و آبجو ایده آل هستند، در حالی که تکه های یخ با اندازه متوسط ​​و بزرگ برای تهیه و سرو نوشیدنی در حال حرکت مناسب تر هستند. مصرف آنها مانند کک، نوشابه، آب میوه، کوکتل، ویسکی و غیره.

برای ذخیره یخ، یخ ساز قابل حمل رومیزی GoveeLife مجهز به یک سبد یخ قابل جابجایی (که درست بالای مخزن آب نصب شده است) دارای ظرفیت ذخیره سازی کل 26 پوند است.

مجهز به یک سبد یخ قابل جابجایی با ظرفیت 26 پوند. گنجایش انبار

از آنجایی که سبد یخ آن را می توان به راحتی جدا کرد، می توانید در صورت نیاز به راحتی آن را بشویید. این کار را می توان با دست یا به صورت جایگزین با قرار دادن آن در ماشین ظرفشویی انجام داد زیرا سبد یخ آن از پلاستیک TPU بدون BPA ساخته شده است که آن را 100% قابل شستشو در ماشین ظرفشویی می کند.

علاوه بر این، این دستگاه یک اسکوپ یخ نیز دارد تا قطعات گلوله‌ای شکلی که از سبد یخ تولید می‌کند جمع‌آوری کند.

یخ ساز قابل حمل رومیزی GoveeLife
همراه با اسکوپ یخ // دارای عملکرد بی صدا با تنها 46 دسی بل و مصرف انرژی پایین زیر 0.1 کیلووات ساعت

با وجود توانایی چشمگیر آن برای تولید تا 26 پوند. یخ تنها در 24 ساعت، این یخ ساز هوشمند روی میز هنوز هم عملکرد بی صدا دارد و تنها با 46 دسی بل کار می کند.

در نهایت، برای مشخصات برق دستگاه، بدانید که دستگاه به گونه‌ای طراحی شده است که مصرف برق بسیار پایینی کمتر از 0.1 کیلووات ساعت داشته باشد و در 160 وات / 120 ولت (60 هرتز) کار کند.

رابط / پنل کنترل

برای کنترل عملکرد دستگاه، یخ ساز قابل حمل کانترتاپ GoveeLife به یک صفحه کنترل داخلی مجهز شده است که دارای یک رابط کاربری بسیار کاربرپسند است.

با رفتن از چپ به راست، یک دکمه انتخاب برای انتخاب بین سه (x3) اندازه های مختلف (کوچک، متوسط ​​و بزرگ) برای تکه های یخ تولید شده توسط دستگاه، یک دکمه Start/Cancel برای روشن/خاموش کردن دستگاه وجود دارد، و یک دکمه Clean برای شروع عملکرد خود تمیز شوندگی دستگاه.

پنل کنترل با رابط کاربری مناسب

در لبه سمت راست کنترل پنل دستگاه، مجموعه ای از چراغ های هشدار LED نیز وجود دارد که به کاربران از وضعیت فعلی دستگاه اطلاع می دهد. اینها عبارتند از چراغ LED تمیز (به کاربران اطلاع می دهد که عملکرد خود تمیز شونده دستگاه در حال حاضر کار می کند)، چراغ LED Add Water، چراغ LED Ice Full، و چراغ LED Wi-Fi (که نشان می دهد یخ ساز به دیگر Smart متصل است. دستگاه های خانگی از طریق Wi-Fi).

برای تشخیص زمان کم بودن مخزن آب و همچنین پر بودن سبد یخ، یخ ساز قابل حمل رومیزی GoveeLife مجهز به مجموعه ای از حسگرهای لیزری مادون قرمز پیشرفته است که به ترتیب در پایین و بالای مخزن آب یکپارچه شده اند.

مجهز به مجموعه ای از حسگرهای لیزری مادون قرمز پیشرفته برای تشخیص کم آب و یک سبد یخ کامل

هر زمان که حسگرهای مادون قرمز آن تشخیص دهند که آب در مخزن آن خالی شده است، چراغ هشدار LED آن برای اضافه کردن آب روشن می شود. هر زمان که حسگرهای مادون قرمز آن تشخیص دهند که سبد یخ آن پر از تکه‌های یخ است، چراغ هشدار Ice Full LED آن روشن می‌شود و دستگاه متوقف می‌شود و تولید یخ بیشتر را برای جلوگیری از ریختن آن متوقف می‌کند.

نگهداری / تمیز کردن

در نهایت، با توجه به فرآیند تعمیر و نگهداری دستگاه، یخ ساز قابل حمل رومیزی GoveeLife همچنین دارای ویژگی خود تمیز شوندگی است که به طور خودکار داخل دستگاه را کاملاً از طریق یک سیستم گردش آب تمیز می کند.

دارای عملکرد خود تمیز شوندگی است که بر اساس سیستم گردش آب کار می کند

هنگام شروع فرآیند خود تمیز کردن دستگاه، توصیه می شود که کاربران مقدار کمی سرکه مقطر یا ماده رسوب زدایی اسید سیتریک را به آبی که برای خود تمیز کردن دستگاه استفاده می کنند، اضافه کنند.

پس از تکمیل فرآیند خود تمیز کردن یخ ساز، کاربران به سادگی باید درپوش ایمنی را از درپوش تخلیه آب (که در قسمت پایینی دستگاه تعبیه شده است) جدا کنند تا آب مورد استفاده برای تمیز کردن مخزن آب آن تخلیه شود.

ارتباط

برای برقراری ارتباط بی سیم با برنامه تلفن همراه خود، این یخ ساز رومیزی هوشمند دارای اتصال بلوتوث است.

دارای بلوتوث و اتصال وای فای است

علاوه بر این، از اتصال Wi-Fi نیز برخوردار است که برای برقراری ارتباط بی سیم با سایر دستگاه های خانه هوشمند برای ادغام IFTTT استفاده می شود.

برنامه GOVEE HOME – برنامه Govee Home

برای پیکربندی از راه دور عملکرد دستگاه، کاربران به سادگی نیاز به نصب دارند برنامه Govee Home در دستگاه های تلفن همراه خود، که به عنوان یک دانلود رایگان برای هر دو در دسترس است iOS و اندروید دستگاه ها

از طریق برنامه Govee Home، کاربران می‌توانند از راه دور دستگاه را روشن/خاموش کنند، انتخاب کنند که از 3 اندازه مختلف دستگاه می‌خواهند تکه‌های یخ آن‌ها را تولید کند و همچنین می‌توانند ویژگی خود تمیز شوندگی دستگاه را فعال کنند.

برنامه Govee Home
برنامه Govee Home

علاوه بر این، این برنامه همچنین به کاربران این امکان را می‌دهد که در صورت رو به اتمام بودن مخزن آب دستگاه و همچنین در صورت پر شدن سبد یخ، اعلان‌هایی را از برنامه دریافت کنند.

در نهایت، برنامه Govee Home همچنین دارای یک ویژگی تایمر است که به کاربران اجازه می دهد زمان خاصی را برای شروع یخ زدن دستگاه تعیین کنند.

برنامه Govee Home
برنامه Govee Home

سایر ویژگی های قابل توجه

پشتیبانی از دستیار صوتی

بهتر از همه، یخ ساز قابل حمل کانترتاپ GoveeLife همچنین دارای پشتیبانی از دستیار صوتی برای Amazon Alexa و Google Assistant است، بنابراین به کاربران اجازه می دهد تا با کنترل های صوتی ساده، عملکرد دستگاه را کنترل کنند.

پشتیبانی Oice Assistant برای Amazon Alexa و Google Assistant

عقاید پایانی

در مجموع، اگر می‌خواهید نوشیدنی‌هایی با یخ به طور منظم درست کنید، این دستگاه یخ‌ساز هوشمند یک وسیله بسیار کاربردی است که می‌توانید در آشپزخانه خود داشته باشید. با استفاده از آن می‌توانید بدون نگرانی در مورد ساخت قالب‌های یخ از قبل یا خرید کیسه‌های یخ، نوشیدنی‌های گوارا را به راحتی در خانه تهیه کنید.

یخ ساز قابل حمل رومیزی GoveeLife
یخ ساز قابل حمل رومیزی GoveeLife

اگر علاقه مند به خرید آن هستید، بدانید که هر واحد در حال حاضر از قیمت استاندارد خود 159.99 دلار تخفیف دارد و اکنون فقط 119.99 دلار است و هر خرید با یک سال گارانتی همراه است. شما می توانید کالای خود را به صورت آنلاین یا مستقیم از اینجا سفارش دهید صفحه رسمی خرید Goveeیا به جای آن می توانید آن را از آمازون دریافت کنیداگر ترجیح می دهید



Source link