You are currently viewing 7 مورد از بهترین قالب های گزارش فروش برای تیم های شما

7 مورد از بهترین قالب های گزارش فروش برای تیم های شما


فروش یکی از آن رشته های تسلط خرد است و کلان ضروری است. شما می توانید بهترین تیم فروش در جهان را داشته باشید، تیمی از نزدیکان با وجدان، اما اگر آنها به دنبال نوع اشتباهی از مشتری باشند یا تلاش هایشان هزینه زیادی برای سازمان داشته باشد، فرقی نمی کند. اینجاست که گزارش فروش وارد می شود و داشتن الگوهای گزارش فروش مناسب استراتژی شما را بسیار آسان تر می کند.

بیایید به معیارهایی که باید در قالب گزارش فروش مناسب جستجو کنید نگاهی بیاندازیم و فهرستی از بهترین ها را بررسی کنیم.

یک قالب گزارش فروش به چه چیزی نیاز دارد؟

یک تیم فروش معمولاً به چندین گزارش نیاز دارد تا عملکرد تیم را به درستی پیگیری کند و اطمینان حاصل کند که همه به اهداف خود می رسند. این امر ایجاد یک الگوی گزارش فروش همه کاره را که هر کاری را که نیاز دارید را انجام دهد دشوار می کند. همانطور که گفته شد، در اینجا برخی از معیارهایی وجود دارد که می خواهید در قالب های گزارش فروش خود به دنبال آنها باشید.

  • کل فروش: این یکی از اساسی ترین معیارها برای دریافت ایده از عملکرد تیم های فروش شما به طور کلی است.
  • رشد فروش: درصد افزایش (یا کاهش) در فروش که می تواند به شما در درک اینکه آیا ابتکارات فروش شما کار می کند یا خیر کمک کند.
  • میانگین اندازه معامله: دانستن اینکه میانگین معامله چقدر به ارمغان می آورد می تواند اطمینان حاصل کند که تصمیمات استراتژیک بیشتری می گیرید. به عنوان مثال، میانگین اندازه معامله بالاتر ممکن است به این معنی باشد که مشتریان بالقوه انتظار رویکرد عملی تری از تیم شما دارند.
  • درصد معاملات برنده شده: با مقایسه این معیار با معیارهای صنعت، می‌توانید به دقت اندازه‌گیری کنید که تلاش‌های تیم فروش شما چقدر موثر است.
  • فروش بر اساس محصول/خدمت: اگر سازمان شما چندین محصول یا خدمات ارائه می دهد، می توانید میزان سوددهی هر یک از آنها را با این معیار اندازه گیری کنید. اگرچه لزوما برای هر تیم فروش مفید نیست، اما می تواند به اطلاع رسانی استراتژی کلی شرکت کمک کند.
  • فروش بر اساس منطقه/منطقه: از الگوهای گزارش فروش با این معیار می توان برای ترکیب عملکرد در مناطق مختلف استفاده کرد و به جداسازی روندهایی که رهبران فروش می توانند بر اساس آن ها عمل کنند، کمک می کند.
  • هزینه های جذب مشتری: شما ممکن است بهترین تیم فروش در صنعت را داشته باشید، اما اگر آنها مجبور باشند برای هر مشتری تلاش زیادی کنند، آن معاملات برنده شده ممکن است آنقدر که شما فکر می کنید ارزشمند نباشند. اینجاست که این معیار وارد می شود.
  • ارزش طول عمر مشتری: این معیار به شما می گوید که مشتریان متوسط ​​چقدر برای کل رابطه خود با سازمان شما ارزش قائل هستند و می تواند به اطلاع رسانی استراتژی فروش شما کمک کند.

اکنون که می دانید چه چیزی را می توانید در قالب گزارش فروش بیابید، بیایید به برخی از بهترین آنها نگاهی بیندازیم.

7 الگوی گزارش فروش

گزارش عملکرد فروش برای اکسل

تصویری از قالب گزارش فروش در اکسل.

این الگوی ساده گزارش فروش به شما این امکان را می دهد که عملکرد کل تیم فروش خود را هر ماه پیگیری کنید و سالانه نمایندگان فروش را معیار قرار دهید، اطمینان حاصل کنید که تیم به طور کلی به اهداف خود می رسد، و فروش را در طول سال دنبال کنید.

الگوی گزارش فروش خدمات برای Google Sheets

نماگرفت یک الگوی گزارش فروش برای Google Sheets مخصوص ارائه دهندگان خدمات.

بسیاری از این الگوها به اندازه کافی عمومی هستند که تقریباً در هر صنعتی قابل اعمال هستند. اما گاهی اوقات شما به چیزی کمی خاص تر نیاز دارید. این الگوی گزارش فروش برای ارائه دهندگان خدمات به شما امکان می دهد سرنخ ها، مشتریان، قراردادها و موارد دیگر را ردیابی کنید.

فروش داشبورد CRM برای Airtable

تصویری از قالب گزارش فروش برای Airtable.

اگر سفارشی‌سازی ابزاری مانند Airtable را به صفحات گسترده‌تر سنتی ترجیح می‌دهید، این الگو برای شماست. شما می توانید خط لوله فروش خود را بدون CRM ردیابی کنید، اساساً به شما این امکان را می دهد که به جای ایجاد مداوم گزارش های یکبار مصرف، گزارش های فروش پویا ایجاد کنید که ذینفعان بتوانند در اوقات فراغت خود با آنها مشورت کنند.

قالب فعالیت فروش هفتگی برای اکسل

تصویری از قالب گزارش فروش هفتگی برای اکسل

وقتی کسب و کاری در حال رشد دارید، این گزارش فروش ماهانه ممکن است به شما کمکی نکند. اگر نیاز دارید تغییرات درآمد فروش خود را با جزئیات بیشتر دنبال کنید، می توانید از این گزارش فروش هفتگی استفاده کنید تا مطمئن شوید که به اهداف فروش خود می رسید.

الگوی داشبورد فروش ماهانه برای Google Sheets

اسکرین شات قالب داشبورد فروش ماهانه Google Sheets.

این الگو برای شرکت‌های SaaS و سایر کسب‌وکارهایی که سعی می‌کنند مشتریان را از خدمات آزمایشی رایگان به خدمات پولی تبدیل کنند، مناسب‌تر است، این الگو به مدیران فروش اجازه می‌دهد تا سرنخ‌ها، فروش، تبدیل‌های پولی و موارد دیگر را ردیابی کنند. این یکی از بهترین راه ها برای ردیابی عملکرد کل تیم است، به جز موارد اختصاصی نرم افزار CRM.

قالب گزارش فروش روزانه برای اکسل

اسکرین شات از قالب گزارش فروش روزانه در اکسل.

اگر فروش را به صورت دستی دنبال می کنید – یا از اتوماسیون برای انتقال جزئیات فروش از چندین ابزار به یک صفحه گسترده استفاده می کنید – ممکن است این الگوی مورد نیاز شما باشد. ردیابی فروش فردی، میزان درآمد آنها و موارد دیگر. این برای مشاغل کوچک ایده آل است.

قالب گزارش فروش فصلی برای اکسل

تصویری از قالب گزارش فروش فصلی در اکسل.

گزارش های فروش ماهانه برای حفظ اهداف شما بسیار مهم است، اما اکثر ذینفعان در سازمان شما به چنین گزارش های مکرری نیاز ندارند. برای این گزارش های فصلی، بهتر است از قالبی مانند این استفاده کنید.

زمان زیادی را صرف گزارش های خود می کنید؟

تو تنها نیستی.

ما با 150 نفر مصاحبه کردیم و از آنها در مورد گردش کار گزارشگری آنها پرسیدیم. ما از آنها پرسیدیم که چقدر برای گزارش ها وقت گذاشته اند، آیا کمکی دریافت کرده اند، آیا کسی آنها را ارزشمند می داند یا نه، و بیشتر.

یکی از خوراکی های کلیدی؟ بیش از نیمی از پاسخ دهندگان گفت که زمان لازم برای ایجاد گزارش های آنها مانع بزرگی برای اطمینان از مفید بودن آنها است.

اگر با گزارش های فروش خود مشکل دارید، Unito’s را بررسی کنید گزارش گزارش. شما می‌دانید که سایر افراد در موقعیت شما با چه چیزهایی کار می‌کنند – و چگونه Unito بهترین راه برای ایجاد گردش کار گزارش‌دهی شما است.

گزارش دادن به

گزارش‌دهی می‌تواند فرآیندی پرزحمت و زمان‌بر باشد، اما بخش مهمی از یک استراتژی فروش موفق است. در حالی که احتمالاً نمی‌توانید تک تک کارهای دستی را حذف کنید، داشتن الگوهای گزارش فروش مناسب به این معنی است که می‌توانید آن گزارش اولیه را بسیار سریع‌تر دریافت کنید. و اگر می خواهید همه چیز را حتی سریعتر انجام دهید، می توانید استفاده کنید یکی از ادغام های Unito برای خودکار کردن بخش ورود اطلاعات!



Source link