You are currently viewing 8 روش غیرمنتظره برای استفاده از Taskrabbit برای عروسی یا رویداد بعدی + کد تبلیغاتی!

8 روش غیرمنتظره برای استفاده از Taskrabbit برای عروسی یا رویداد بعدی + کد تبلیغاتی!


از کد: LARA10 با 10 دلار تخفیف استفاده کنید Taskrabbit خدمات تا 23/02/17

بله، درست است، Taskrabbit. من به معنای واقعی کلمه فکر نمی کنم می توانستم عروسی خود را بدون آنها برنامه ریزی کنم و آنها بدون شک قهرمانان گمنام عروسی من بودند.

همانطور که بسیاری از شما می دانید، من عروسی خود را در کمتر از 2.5 ماه و در یکی از شلوغ ترین سال ها برنامه ریزی کردم، زیرا همه (و مادرشان) که مجبور بودند 2 سال در طول بیماری همه گیر صبر کنند، آماده ازدواج بودند. با این کار می‌دانستم که هر هتل و مکان عروسی معمولی رزرو می‌شود و صادقانه بگویم (اگر توجه نکرده‌اید…) من دوست دارم کارها را به روش خودم انجام دهم و می‌خواستم کاری را برنامه‌ریزی کنم که قبلا انجام نشده بود، بنابراین هیچ چیز برای عروسی DIY من را ترساند.

علاوه بر کارکنان.

به معنای واقعی کلمه تمام قسمت های عروسی من توسط من یا دوستانم انجام شد. همه چیز را انتخاب کردم و برنامه ریزی کردم. برنامه ریز من من بودم، روز هماهنگ کننده من دوست دانشگاهم، کارمند من، بهترین دوستم، آرایشگرم، دوستان مورد علاقه من، گلفروش من، دوست دیوانه کننده با استعدادم بود که کاملا خواسته های من را درک کرد و دید حتی کامل تری ایجاد کرد. سپس می توانستم تصور کنم خوانندگان، بهترین دوستان من از برادوی … (شما متوجه منظور من هستید). وقتی می گویم هر قسمت، به جز کارکنان، دوست با استعدادی بود، منظورم همین است. و حتی با آن، من کاملاً احساس کنترل کردم Taskrabbit در مورد اینکه چه کسی را استخدام می کردم

Taskrabbit tasker جاوریک جی. شمع روشن کنم و محل عروسی ام را برپا کنم.

در اینجا 8 روشی وجود دارد که من از Taskrabbit برای یک رویداد استفاده کردم:

**به خاطر داشته باشید که هر فرد چند کلاه بر سر دارد. فرد راه‌اندازی شما می‌تواند برای اولین ساعت درب منزل شما باشد، سپس غذاساز یا نظافتچی شما شود.

  1. من در حال راه اندازی هستم – ما از یک فضای خام استفاده کردیم، بنابراین من یک طرح کلی رایگان از آنچه می خواستم ارائه دادم، اما به روز هماهنگ کننده خود متکی بودم تا با آنها کار کنم و در مورد فضا تصمیم بگیرم. آنها همه چیز را از چیدمان صندلی، مناظر میز گرفته تا کمک به چیدمان گلدان‌های گل در اطراف فضا، باز کردن جعبه‌ها، راه‌اندازی میله، بشقاب‌ها… تا احتمالاً خیلی چیزهای دیگر که احتمالاً من حتی در مورد آنها نمی‌دانم، انجام می‌دادند.
  2. دونده – به ناچار کسی فوراً به نوار، چیزی چاپ شده، یخ یا چیزی مشابه نیاز دارد. داشتن پول کوچک و کسی که بتواند فروش سریع اغذیه فروشی یا داروخانه را انجام دهد، کلیدی است. همچنین، من این را یک “تنظیم” می دانم، اما آن را برای هر کسی که از برنامه استفاده می کند و می خواهد مشخص کند “وظیفه امنیتی شامل این وظایف است…” می گویم، باید توجه داشته باشم که عروسی من در میدان یونیون، نیو برگزار شد. یورک، جایی که آنها فاصله این مغازه ها را طی می کنند، که یک تفاوت مهم است، زیرا Taskers من نیازی به داشتن ماشین نداشتند. من وانت هایی را اجاره کرده ام که متوجه شدم ماشین لازم است، اما نه برای این کار.
  3. رو به در – هم برای جشن عروسی خود و هم برای مهمانی یکی از دوستانم در روز بعد، یک دربان را استخدام کردم تا فرآیند ورود و آسانسور را بدون مشکل انجام دهد. در حالی که ما لزوماً نیازی به “دربان” نداشتیم، حداقل در ساعت اول بسیار منطقی بود که کسی در را باز کند و از مهمانانم استقبال کند. سپس از باربر خواستم که از تحویل غذای من نیز مراقبت کند. من تحویل غذا را در 2 قسمت انجام دادم، پیش غذاها 45 دقیقه قبل از شروع عروسی می رسید، بنابراین هنگام ورود مهمان ها بیرون می آمدند و سپس برای ساعت کوکتل. و در یک حرکت مخاطره آمیز، از من خواستم که شام ​​در طول مراسم دربان برسد تا بتوان آن را در ساعت کوکتل آماده کرد و به محض آماده شدن در بوفه بیرون آورد. غذا اغلب در عروسی ها سرد است یا طعم “گرم” دارد، اما در عروسی من نه (اگرچه من برای هر موردی چندین فر در محل داشتم)!
  4. چک کت – در یک ساعت اول، می خواستم از مهمانان هنگام پیاده شدن از آسانسور استقبال شود و اگر خواستند کت هایشان را آویزان کنند، کمک کنند.
  5. کترینگ/متصدی بار – من از کترینگ های رسمی استفاده نکردم، از شوهرم و رستوران های مورد علاقه ام پذیرایی سفارش دادم و از Taskers استفاده کردم که در پروفایل خود به تجربه غذا/تجربه پذیرایی اشاره کردند. من بشقاب های از قبل اجاره کرده بودم و منوهای پذیرایی را از رستوران های محلی سفارش دادم، بنابراین به آنها دستور داده شد که آنها را بشقاب دهند و همه چیز را بر اساس آن ترتیب دهند. با توجه به متصدی بارs، Taskrabbit یک لیست کامل از افراد با تجربه شگفت انگیز دارد (من از جو استفاده کردم، تماس او در پایین این پست است). او از قبل پرسید که آیا ما یک کوکتل خاص می خواهیم و همه چیز را برای من انجام داد. یک تیم هم به او دادم، اما می‌خواستم یک فرد واقعاً فداکار مسئول اجرای برنامه باشد.
  6. تحویل / تحویل – چند نفر را با ماشین استخدام کرده ام … ابتدا باید مشخص کنید که آیا به ماشین نیاز دارید یا خیر. برخی از Taskers عروسی در بارگیری/تخلیه کمک کردند، اما در بیشتر موارد من به شبکه گسترده ای از رانندگان در زمان های مختلف در طول دو روز نیاز داشتم. در حالی که غذای اصلی من تحویل داده شد، من برخی از اقلام ویژه را می خواستم که خارج از محدوده پوشش رستوران های مورد علاقه ما باشد. آنها همه کارها را انجام دادند، از برداشتن غذای من در هر دو روز تا انتقال وسایل از محل برگزاری عروسی من به محل جشن روز بعد، از گل، گلدان، الکل، دکور. نمی‌دانم چرا فکر می‌کردم می‌توانم همه اینها را در ماشینم تحمل کنم، اما همان روزی که نمی‌خواستم انگشتم را بلند کنم، راننده‌ها را رزرو کردم و همه چیز عالی پیش رفت.
  7. تمیز کردن / تخریب «ممکن است خدمه ام را با این کار شکنجه کرده باشم. کرایه‌های من در شب عروسی‌ام جمع‌آوری شد، بنابراین فشار زیادی برای شستن همه ظروف و گذاشتن دوباره در جعبه‌ها، صندلی‌ها جمع‌شده و کل فضا برای چیدن خالی شد. آنها همچنین سازماندهی همه اقلام مورد استفاده من در روز بعد برای پذیرایی / بعد از مهمانی برای وانت و تمیز کردن فضا را انجام دادند. نگران نباش خوب تذکر دادم اگر پیمانکار شما کار دو نفره را انجام می دهد، به آنها انعام دهید. تیم من یک بار هم شکایت نکرد، همه آنها با هم کار کردند و آنقدر سخت کار کردند و به نتیجه رسیدند، همانطور که گفتم آنها قهرمانان گمنام من در شب بودند.
  8. تمیز کردن – Taskrabbit فهرست بزرگی از نظافتچی ها دارد، من یک دختر عالی دارم که از فضای تمرین من مراقبت می کند و سپس کارکنان را تمیز می کند.

نکاتی برای استفاده از Taskrabbit:

  1. برنامه فوق العاده کاربر پسند است – می‌توانید شغل‌ها را جستجو کنید، تاریخ‌ها را انتخاب کنید یا تاریخ را باز بگذارید و سپس فهرستی از افراد در منطقه خود و همچنین قیمت‌ها، رتبه‌بندی‌ها و نظرات آنها را دریافت کنید. همچنین می‌توانید نیازهایی را که ممکن است ندیده‌اید در توضیحات فهرست کنید تا هرکسی که این کار را می‌پذیرد، دامنه کامل آن را بداند. این مهم است که کاملاً شفاف باشد.
  2. بررسی ها را بخوانید – زمانی که مجبور شدم Taskers فوری خود را انتخاب کنم، افرادی را انتخاب کردم که بررسی هایی درباره انعطاف پذیری، سخت کوشی بودن، کار خوب با دیگران و لذت بردن از حضورشان داشتند. من هم در نظر گرفتم که چند تا نقد دارند. هر کسی که بیش از 50 نظر عالی داشته باشد باعث شد من احساس اعتماد به نفس بالایی داشته باشم. من به افراد منعطف و مثبت نیاز داشتم زیرا برای اولین بار با مهمانان من و سایر افراد در Taskrabbit تعامل داشتند. وقتی نوبت به تامین کنندگان می رسید، تنها چیزی که به آن اهمیت می داد این بود که به موقع و قابل اعتماد باشند. بقیه ناچیز بود.
  3. مردم را قضاوت کنید نه قیمت را – این با موارد بالا مطابقت دارد، بررسی ها را بخوانید، نه فقط قیمت. من وسوسه می شوم با کسی که 5 تا 20 دلار در ساعت ارزان تر است، بروم، اما اگر نظرات آنها عالی نباشد، ارزش استرس را ندارد. به خصوص اگر فردی را استخدام کنید که دوبرابر این مدت زمان می برد. با هر برنامه تولید شده توسط کاربر، شما ترکیبی از استعدادها را دریافت می کنید، و قطعاً نظراتی وجود داشت که من را از این که فکر کنم برای عروسی من مناسب هستند، منحرف می شد. می توانم به شما بگویم که همه من متخصصان استثنایی و بسیار با تجربه بودند و با صرف چند دقیقه برای بررسی هر کدام، تیم رویایی خود را داشتم.
  4. ویژگی چت کلیدی است! – هنگامی که فردی را استخدام کردید، می توانید از طریق ویژگی پیام رسانی با او صحبت کنید. این بسیار مفید بود زیرا به من این امکان را داد که کمی آنها را بشناسم، آنچه را که نیاز داشتم و بیشتر در مورد رویداد به آنها بگویم. همچنین به شما این ایده را می دهد که آیا مناسب هستند یا خیر و در غیر این صورت می توانید لغو کنید. بعضی ها را فقط برای یک کار می خواستم، یعنی. متصدی بار تخصصی، دیگران فهرستی از کمک‌های مورد نیاز ما و اینکه آیا می‌توانند بسته به برنامه آن‌ها را پر کنند، تهیه کردم. من همچنین مواردی را مشخص کردم مانند محل برگزاری سطح 1، بدون بلند کردن وسایل سنگین … زیرا مهم است که در همان صفحه باشید. ویژگی چت نیز بسیار مفید بود زیرا من را منظم نگه می‌داشت، بنابراین همه کارکنان من به‌جای ایمیل یا پیام‌های تلفن من در یک مکان بودند. آنها قبل از عروسی خیلی بی نظم بودند به طوری که کمک کرد.
  5. لازم نیست همه آنها به طور همزمان استخدام شوند. من یک ساعت قبل از عروسی از ساقی خواستم تا به راه اندازی بار کمک کند، اما 3 ساعت قبل یک گروه راه اندازی استخدام کردم تا تمام الکل در منطقه مناسب برای بارمن باشد و همچنین فضا آماده شود. من همچنین روز بعد چند نفر را استخدام کردم تا به من کمک کنند تا وسایل را انتخاب کنم، زیرا کاملاً میزان کمکی را که برای رساندن وسایل از محل برگزاری عروسی به محل برگزاری جشن روز بعد (و همچنین خانه) نیاز دارم، دست کم گرفته بودم.
  6. یاران خود را سازماندهی کنید – بعد از اینکه نام همه را به دست آوردم و استعدادهای آنها را فهمیدم، فهرستی برای هماهنگ کننده روزم تهیه کردم که می بینم چه کسانی در کجا کار می کنند و چه کسانی بیشتر مایل به انجام هر کاری هستند. همچنین به او اجازه دسترسی به حساب من را دادم تا بتواند با ما چت کند و بتواند به آنها پیام بدهد و روز تماس آنها باشد.
  7. ارجاعات را بخواهید. هر کسی که از Taskrabbit استفاده می کند می تواند نمایه ها را به اشتراک بگذارد. من نمایه‌های Tasker خود را با چند نفر به اشتراک گذاشته‌ام که برای یک رویداد به کمک نیاز دارند، اما شما همچنین می‌توانید از افرادی که استخدام کرده‌اید بخواهید نمایه‌ها و پیشنهادات Tasker را به اشتراک بگذارند. بسیاری از افراد در Taskrabbit با دیگران کار کرده اند و بسیار مایل به کمک هستند.

تیم من کاملاً پشت سر هم کار می کند. من کاملاً واضح بودم که می خواهم یک محیط سرگرم کننده، دوست داشتنی و آرام داشته باشم و همچنین می خواستم آنها لذت ببرند و احساس راحتی کنند. اگرچه من قطعاً تعداد مواردی را که ظاهر می شد دست کم می گرفتم، اما همه آنها کاملاً از عهده وظیفه خود برآمدند و به عنوان کارشناسان رویداد توانستند با هماهنگ کننده روز من کار کنند تا روز را کامل کنند.

گاهی اوقات شما به خدمه ای نیاز دارید که فقط بتواند “آن را دریافت کند” و در حالی که من یک برنامه سفر شلوغ برای روز ارائه می کردم: سوار شدن، پیاده شدن و برنامه ریزی برای شبی که مجبور شدم شخصیت نوع A خود را خاموش کنم و فقط روی عروس و آنها تمرکز کنم. انجام داد! به علاوه، من از آن زمان برای رویدادهای دیگری که میزبانی کرده ام، دوباره از آنها استفاده کرده ام و حتی نمی توانم استرسی را که آنها من را نجات داده اند به زبان بیان کنم. عروسی من همچنین بر پایداری و خرید کسب و کارهای کوچک محلی متمرکز بود و با توجه به اینکه به کارگران محلی کمک می کنید، احساس خوبی داشت. همچنین بسیار مقرون به صرفه تر از استخدام سرویسی است که هیچ اطلاعی در مورد آن ندارید، از جمله اینکه چگونه با کارگران خود رفتار می کنند/دستمزد می دهند.

در مورد Taskers من، اینجا کسانی هستند که من توصیه می کنم. من همچنین یادداشت می کنم که از آن زمان در تکرار از کدام یک استفاده کرده ام.

جاوریک جی. (چندین بار استفاده شده) – سوپراستار رویداد (مهارتها شامل: تمیز کردن، تزئینات، تمیز کردن عمیق، تحویل، سفارش، کارکنان رویداد، جابجایی، دستیار شخصی، کار در حیاط، انتظار در صف …). https://tr.co/javerick-j

اورسولا بی (چندین بار استفاده شده) – سوپراستار رویداد (مهارتها شامل: تحویل، سفارشات، کارکنان رویداد و دستیار شخصی). https://tr.co/ursula-b–3

جو ال. (چندین بار استفاده شده) – متصدی بار شگفت انگیز (مهارت ها عبارتند از: تحویل، کارکنان رویداد / 8+ سال بارتنینگ / تهیه کوکتل، مونتاژ مبلمان، کمک به جابجایی). https://tr.co/joe-l–17

لینا جی. – تمیزکننده عالی خانه/فضا (مهارت ها عبارتند از: تمیز کردن، تمیز کردن عمیق و بسته بندی/باز کردن بسته بندی). https://tr.co/lina-g–4

برایان بی. – راننده / حامل با یک کامیون بزرگ در حال حرکت آمد. https://tr.co/brian-b–113

من به به روز رسانی لیست بازدیدکنندگان Tasker خود ادامه خواهم داد!

با 10 دلار تخفیف بعدی Taskrabbit از کد LARA10 استفاده کنید.





Source link